Narttu ja 10 miehen gangbangit

gongbenger

12

1965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyih!

Eihän tässä vaan ole kyse laittomuuksista? Jos kymmenen miestä yhtyy narttuun niin voi koiraparkaa. Ei mikään ihme jos on sen jäljiltä kipeä.

• tuijja

No joo.... ihan jees pätkä

• Titi,,
        tuijja kirjoitti:

No joo.... ihan jees pätkä

Olin mökillä vanhempien (50-60) seksileluna ,ne tykkäs saada 18v tyttöö. Neljä ukkoo kun kolme päivää tökki niin tuntu. Varsinkin viimesenä kun ryyppäs kunnolla niin sain joka paikkaan samaan aikaan. Kyllä muistaa ainakin.

• Srippari

Minä vaan kiksejä riisundun vieraitten miesten kun katselvat paikkojani, Olen ollut vanhemmankin miehen synttäri yllärinä. Olikan niitä kymmenen tai jotain. Puristelivat rintojani ja sormet oli pipssa. Sitten halut heräs kun näki toisien riisuvan housujaan ja munat pystyssä. Kyllä sai, minkäs haluillen voi.

• N36,,

Kerran olin raannalla otin yläosattpmissa aurinkoa. Poika porukka tuli viereen katsomaan kassit kilisten juomaa. Sain siinä päivähumalan ja kun pojat yllytti otin housutkin pois. Siinä rupes monellakin seisoo kun avasivat housujaan. Sanoin ettvoisin yhdelle antaa, mutta sit muuskin halus ja siitä tuli varsinainen maratoni kun vaihteli paikkaa päällä. Toivottavasti ei moni nähdyt poikien joukko panoa.

• TriNo
        N36,, kirjoitti:

Kerran olin raannalla otin yläosattpmissa aurinkoa. Poika porukka tuli viereen katsomaan kassit kilisten juomaa. Sain siinä päivähumalan ja kun pojat yllytti otin housutkin pois. Siinä rupes monellakin seisoo kun avasivat housujaan. Sanoin ettvoisin yhdelle antaa, mutta sit muuskin halus ja siitä tuli varsinainen maratoni kun vaihteli paikkaa päällä. Toivottavasti ei moni nähdyt poikien joukko panoa.

N36
        Kuulosti Kivalle, Kaksinkin

• Huh Petkettä
        TriNo kirjoitti:

N36
        Kuulosti Kivalle, Kaksinkin

Onko lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, jos pienen pojan isä ja äiti kirjaavat lapsensa facebook-tunnukseksi Janis Petke (Penis Jatke)?

https://www.facebook.com/janis.petke.121

• Luen ja katselen täällä. Pidän kovasti aiheeseen liittyvistä tarinoista. Valitettavasti videota en voi nyt täällä töissä katsoa. Haluaisin lukea kuitenkin tuollaisen 10 1 tapauksen, joko toden tai keksityn. Itse teko on kiihoittavava. Mutta myös siihen johtavat tapahtumaketju kiinnostaa ehkä joskus enemmän kuin itse akti. Miten tavallinen suomalainen pariskunta päätyy harrastamaan seksiä yhdeksän kiehen kansaa. Jos siis eka lause ei ole. "Hei, rakas kutsuin töistä 9 miestä meille viikonlopuksi saunomaan ja nussimaan".

-Mitä vaimo tekee ja ajattelee. Kontallaan sängyn reunalla?

-Mitä mies tekee ja ajattelle. Istuu vieressä rullaten kumeja päälle?

-Entä kaverit jonossa. Onko väliä on ensimmäinen vai viimeinen.

Entä paikka, kotona vai laivassa. Sattumalta eteen tullut mahdollisuus vai miten.

No tulevat M. Waltarit kertokaa se minulle.

• Aikamoinen pätkä

Aikamoinen pätkä. Sen verran herätti että joutuu lähtemään etsimään seksiseuraa täksi illaksi. Täältä yleensä löytyy http://seksiseura.wordpress.com/

• Fan-tas-tic

Miten olisi 10 000 ganggangpingpongit?

Eiköhän pidetä mielessä, että lähes poikkeuksetta gangbang-jutut ovat monia miehiä ja naisia kiihottavia fantasiatasolla.

Kuitenkin tosielämässä ja ihmissuhteiden osalta gb-touhut lienevät useimpien osalta parempi jättää sinne fantasiatasolle.

Jo parinvaihdon suhteen on tutkittua tietoa, että parinvaihto ajatuksena kiihottaa monia ihmisiä, mutta peräti 97% parinvaihtoa kokeilleista lopetti ensimmäisen kokeilukerran jälkeen.

Fantasiat ovat fantasioita ja antavat mukavaa lisäpiristettä seksuaalisuuteen kaikkien ihmisten kohdalla, olivatpa ne millaisia tahansa.

Pitää kuitenkin muistaa että fantasia on fantasia ja useimmat fantasiat on hyvä sellaisina pitääkin.

Se, että ihminen fantasioi jostain asiasta ei suinkaan tarkoita sitä, että hän haluaisi fantasiansa toteuttaa käytännössä.

Sellaisille ihmisille, jotka eivät osaa mieltää että on valtava ero fantasian ja fantasian toteuttamisen välillä, on oma psykiatrinen luokituksensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe