Eli kaikki jotka haluavat peliseuraa, lisätkää nimenne tänne. ja vastatkaa kysymyksiin.
nimimerkki?
t vai p?
ikä?
pelit joita sinulla on ja joita pelaat?
muuta?
Minä aloitan,
nimimerkki? lahnavitch
t vai p? p
ikä?19
pelit joita pelaan? gta v, gta iv, nhl 13, fi2011, codit:mw3, bo2 ja ghost, transformers rise of the dark spark ja ehkä bf3 ja mass effect 3
ps3 pelaajat: lisätkää network nimenne
14
213
Vastaukset
- lahnavitch
Alle 12-vuotiaat älkää sitten vaivautuko tähän
- uk1234
ukkeli1234:psn
- pbox
nimim:pandoras box
t vai p:t
ikä:16
pelit joita on?
bf 3, bf 4, gta v, mgs, gran turismo 6- lewitzy
Nimim: lewitzy
T vai p: P
Ikä: 18v
Pelit: Gta v, BF4, SC: Blacklist, Mgs, Gt6.
- An-Zorro
Nimi:An-Zorro
Sukupuoli: Poika
Ikä:13
Pelit joita pelaan:Minecraft,Gta v,Need for speed the run,Dirt3.- An-Zorro
Eniten:Minecraft,Gta v
- Shazzz
PSN: Shazza17_
Tyttö, ikää 17.
Pelit joita eniten pelaan GTA V & BO2- tainaa-
tainaa- nim... pelaan mitö on kattokaa trophyistä..
- hardcoreplayer
KokuTheGangster
Poika 13v
Pelit:bf3,bo2 season pass,mw2,ghost,NFS rivals?,crysis3?,MC?,GTA v,- kannynam
Mites sulla on K18 pelejä? Taidanpa ilmoittaa Sonylle niin pistävät tilisi banniin.
nimimerkki: annilaura__
t vai p: T
ikä: 20
pelit joita pelaat: mw3, (ghost, bo2 kun vaan saan) ja gran turismo 5- tikkukaapelinett
Nimim.tikkukaapelinett
T vai p: P
Pelit joita pelaan: Gta iv, Bf 2, Red Dead Redemption ja Fifa 15 - Jalo123jalo
Poika mun ikä 12 mun ps3 nimi on jalo123jalo pelaan battlefield 4 gta iv paradise city minecraft skate 3 siina
- studiogamer
PSN: Studiokukila
Mies, ikää 30.
Konsoli PS3
Pelit joita eniten pelaan BF4 & GTAV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718