kihniön sulkuejärvi on täynnä paskaa ja ihmekkös tuo kun kaikki
paskat on laskettu sinne ja nyt ihmetellään.
kihniön Sulkuejärvi
7
400
Vastaukset
- Nikkelimuna
Siellä laukee paskaputket ja sairaalasta on laskettu paskaa järveen
vuosikymmeniä ja nää soturit uivat siinä.- bulibuli
Kerro mis kohtaa Sulkuetta sitä paskaa on kun en oo vielä nähny?
- Nou nuolija
No kuule. Kaikki paskat on aikanaan sinne päästetty huoltoasemilta
ja sairaalasta et kyllä paskaa riittää.- bulibuli
Ja todisteet vedenlaadusta tänne kiitos....
- moronnn
Huoltoasemilta? Eipä Kihniön ainoalta huoltoasemalta yllä mitään Sulkueeseen asti... ja sairaalasta!? Tarkoitatko tk: ta?
- Mudan alla kytee
No kuule. Se on sairaala ollut siitä lähtien kun se on rakennettu ja paskat meni järveen aina 70-luvulle asti ja sama oli se huoltoasema
siinä risteykses.- turpeinen
No kuulepa itse... missä on todisteet mainitsemastasi paskasta? Ihan yhtälailla täällä Suomessa on kaikkialla ollut puutteellista jätevesien käsittely. Ja mitä turvesoilta valuneet humukset on tehneet järville....
Oletko todella sitä mieltä että ihmispaska on pahin saaste? Ja että se säilyy yli40 vuotta järvenpohjassa? Se mitä täällä on järvien pohjassa, ei oo peräisin kenenkään likakaivoista. Turvetta siellä on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133