Ostin juuri uuden huipputeeveen, ja nyt sen todella näkee! MTV:n kuvanlaatu on todella surkea, verrattuna ylen ykköseen, kakkoseen ja femmaan.
Jep, todellakin kuvanlaatua saisi paremmaksi jos ostaisi lisärahalla mtv:n paketin, mutta periaatteessa en osta.
Niinettä mtv on kolmekymmentä vuotta jäljessä ylen HD-kanavien kuvantasoon.
mtv SURKEA KUVANLAATU
5
2953
Vastaukset
- Bonnier saa rahastaa
Sama suhde koskee sisällön laatua. MTV3 sijoittaa tietenkin kiinnostavimmat maksukanaville ja vain jämät on ilmaiskanavalla tai siis mainosrahoitteisella.
- mtv3 surkea
Todellakin, kolmosella menee huonosti ja sen kyllä hyvin ymmärtää!
Itse olen mainonnan suunnittelija ja voin kyllä vakuuttaa että kolmoselle en asiakkaitani suosittele, syynä nimenomaan nämä ohjelmat ja varsinkin ilman maksukanavia näkyvien ohjelmien todellakin ala-arvoinen kuvanlaatu. Ruotsalaiset lähettävät parempaa kuvaa pohjanmereltäkin. - rugasol
Samaa mieltä edellisten kanssa.Kaapelikortin kanssa hd kuva parani hieman, mutta uutisstudion kuva erittäin huono Turussa.
- digiteeveee
Ylen ja muidenkin ilmaiskanavien digi-boxi-kanavat ovat SD 576i resoluutiota, eli DVD-elokuvien tasoa. Teräväpiirtokanavat ovat HD 720p tasoista ("Blu-ray"), tai Full HD kanavat 1080i (Blu-ray).
- HuolimattomanHalot
Ylen teräväpiirrot hyviä, eli 21, 22, 25 ja 27, haastateltavien on laitettava hammasrivistö kuntoon, niin selvästi näkyy kaluston kunto. Rahaihmisiä ihmettelen, kun eivät hoida hampaitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1015467
- 2664708
- 484632
- 653352
- 502748
- 562409
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234