Miksi ei naispainista hurahtaneet tunnusta mestaruutta, vähemmistäkin saavutuksista hameväen kannattajat täällä ovat höyrynneet kuin veturit.
Ja vaatineet huomiota. NO ??
MM-Kultaa suomeen
11
370
Vastaukset
- Kuules ny
Tänne ei enää kirjoittele ku pöljät. Tää on ihan out.
- Pöljälle
Näköjään....Mites sinä noin muuten ?
- ÄÄÄH väärä seura
17 päivä taas höyryjunat käyntiin.
- Gzhdhdhdjbb b.
ÄÄÄH väärä seura kirjoitti:
17 päivä taas höyryjunat käyntiin.
Ei naispainia voi laskea painiksi. Onnea mm mestarille
- Höpö höpö
Gzhdhdhdjbb b. kirjoitti:
Ei naispainia voi laskea painiksi. Onnea mm mestarille
Aivan turhaa verrata naispainia ja miesten painia. Eihän jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijatkaan vertaa näitä omassa lajissaan. Mutta painissa ilmeisesti on muutama ihminen jäänyt keskiajalle?
Minä arvostan ainakin molempia. Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta. - KAUHEE VALEHTELIJA
Höpö höpö kirjoitti:
Aivan turhaa verrata naispainia ja miesten painia. Eihän jalkapalloilijat ja jääkiekkoilijatkaan vertaa näitä omassa lajissaan. Mutta painissa ilmeisesti on muutama ihminen jäänyt keskiajalle?
Minä arvostan ainakin molempia. Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta."Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta."
Jos ei kiinnosta ei kommentoi, se vaan ON NIIN :D - Sulle varsinki
KAUHEE VALEHTELIJA kirjoitti:
"Arvostakaa te vaikka naapurin ulkohuussia, eipä paljon kiinnosta."
Jos ei kiinnosta ei kommentoi, se vaan ON NIIN :Dtuo naispaini tuntuu olevan arka paikka =D
Entä naisten keihäänheitto?
Tai hiihto?
HANKI ELÄMÄ - SÄÄLITTÄÄ KU OOT JÄÄNY KESKIAJALLE
Varo ettet saa kuppaa =) - Höyrykone starttas
Sulle varsinki kirjoitti:
tuo naispaini tuntuu olevan arka paikka =D
Entä naisten keihäänheitto?
Tai hiihto?
HANKI ELÄMÄ - SÄÄLITTÄÄ KU OOT JÄÄNY KESKIAJALLE
Varo ettet saa kuppaa =)Sittenkin:
Mutta entäs tuo Matiaksen MM-kulta ;) eikö ollut upea juttu ?
Ja pitää vissiin vältellä sinua tuon kuppasi vuoksi, käy lääkärissä, ja kerro kuka olet että muutkin osaa varoa kuppaasi.
Kaikenlaisia mainostajia olen nähnyt mutta tuo on yliveto.
"Varo ettet saa kuppaa =)" - Jäit yksin
Höyrykone starttas kirjoitti:
Sittenkin:
Mutta entäs tuo Matiaksen MM-kulta ;) eikö ollut upea juttu ?
Ja pitää vissiin vältellä sinua tuon kuppasi vuoksi, käy lääkärissä, ja kerro kuka olet että muutkin osaa varoa kuppaasi.
Kaikenlaisia mainostajia olen nähnyt mutta tuo on yliveto.
"Varo ettet saa kuppaa =)"tälle palstalle kitisemään. naispainista olet valittanu täällä jo vuosia, eräänlainen pakkomielle sekin =D
Matiasta on jo onniteltu ihan henkilökohtaisesti, ei tietenkään täällä kun ei tätä kukaan edes lue. Tuu hei säki jo nykyaikaan?
- meillä muuten
Ei oon maailmanmestaria naisista. Enkä usko että ihan heti tulekaan
- meillä muuten
Ei oon maailmanmestaria naisista. Enkä usko että ihan heti tulekaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947