Tässä on tuolla tähtien alla liitteenä erääseen viestiketjuun lähetetty viesti. Lukekaa tarkoin!
Miettikää nyt omaakin vastuutanne palstalaisina.
Mikäli minä olisin Hajupoika, antaisin jo poliiwsin tehtäväksi hiljentää palstalla raivoavan vihan.
Kuinka paljon uskotte Hänen näitä kestävän?
Jos saan sanoa, Hän on henkisesti paljon Teitä solvaajia vahvempi. Hän harvaan ketjuun tulee Teitä solvaamaan ja jos tulee, sen kyllä ymmärtää, että hänelläkin voi sappi kiehua, kun se kiehuu Teilläkin, arvoisat sovaavat palstalaiset.
Teidän sappene tuottaa pahaa mieltä yhdelle herkälle persoonalle, joka muka vie teiltä tilan.
Nostakaa nyt ihmeessä joka tunti sitä omaa aloitustanne, ei siirry toiselle sivulle, kun ette kerran osaa sitä sieltä etsiä.
Siinkin asiassa luulen Hajupojan olevan teita viisaampi, hän osaa! Hyvä taito valittajille opeteltavaksi.
Kirjoittakaa ketjuihinne enemmän, älkää aina valittako!
Liitteenä viesti ketjusta HAJULLE IKUINEN jne ketjusta; >>>>>>>>>>>
Huomaatteko Te arvoisat kirjoittajat, jotka tässä kaiken aikaa olette Hajua pois ajamassa, kuinka tämänkin ketjun nostaminen vaikuttaa asianosaisen henkilön mieltä masentavasti.
Voi olla, että terveydentilasta johtuen hänen ainoa ilonsa on kirjoittaa palstalle, olla vaikka esillä, jota te nyt vaaditte, saamaan viestinne etusivulle hajun viestien sijaan.
Olisitte jo hiljaa.
Miettikää mielessäni millaisia tunteita juuri Sinä saisit, jos joka hetki palstalla loistaa
BANNI SINULLE.
Jättäkää herran tähden haju rauhaan!
Vastaukset
- BANNI ketjun alottaj
Miks ihmeessä?
Pysyköön omissa ketjuissaan eikä tule muiden ketjuja p i l a a m a a n!
Olet sinä tämän ketjun alottaja melko epeli?- kysyn vaan?
Kenen ketjuja Haju pilaa?
Sinunko, kerro mikä ketju, tai tee valitus ylläpidolle.
Hajulla olis syytäkin syyttää Teitä, ihan jokaisen teidän viestinne perässä jossa mainitsette nimimerkin tai viittaatte siihen vihamielisesti.
- kysy lisää
Kaikesta voikin ketjun avata, no keskustele yksinäs tuosta ihanteestas.
- minä vastaan
Kaunaisen agressiivisestikö käyttäytyvä saa yhteiskunnassamme rauhassa mellastaa?
häiriten ehkä naapureidensa rauhaa vaatimalla oman kerroksensa vapaaksi ikäville mielipiteilleen humanitäärisyyden nimissä?
Ei, yhteiskunnassa toimii omat järjestyssääntönsä, samoin julkisilla areenoilla!
Laki kattaa ja suojaa kansalaisia rettelöitsijöiltä ja häiriökäyttäytyjiltä, jos se olisi niinkuin ylläolevasta unohtunut!- Miekin vastaan
Minä vastaan kans"
Laki suo yksilön vapauden, se suo sananvapauden ja vapauden kertoa mielipiteensä.
Mitä lakia te rikotte kun loukkaatte yhtä palstan henkilöä moneen kertaan päivässä, kysynpä vaan, kun omia oikeuksianne niin puolustatte.
Jos Hajupoika rikkoo lakia, hänen tekemisiinsä puututaan toisaalla, ei tämä palstan tätien tuomiolla.
Otappa laki ommiin kässiis, ja tapa lammas joka huutaa, sanoi mummo papalle joka muka kuuli lampaan määkivän.
Täällä otetaan laki ommiin kässiin kun luullaan yhden kirjoittajan vallanneen koko palstan ja ylläpitokin sen sallii!
Sallii, koska hajupoika ei riko lakia.
Ottaakaa vinttinne käyttöön!
Omapahan on vinttinne, kirjoittajien kiinnostuksen puuttesta viestiketjunne valoavat kellariin.
Nostakaa ihmeessä muutakin sinne vinttiin esille ja ylä orrelle, kun Hajupojan mollaaminen on nyt päätyönne.
Pian alkaa kansalaismielipiteiden mitta olla täysi.
Alan asemani puolesta pyytämään poistoja ja banneja mollaajille.
Laki on sama kaikille ja koskee palstan kirjoittajia ihan jokaista, rikkojia on monta! - °°°*°°°
Miekin vastaan kirjoitti:
Minä vastaan kans"
Laki suo yksilön vapauden, se suo sananvapauden ja vapauden kertoa mielipiteensä.
Mitä lakia te rikotte kun loukkaatte yhtä palstan henkilöä moneen kertaan päivässä, kysynpä vaan, kun omia oikeuksianne niin puolustatte.
Jos Hajupoika rikkoo lakia, hänen tekemisiinsä puututaan toisaalla, ei tämä palstan tätien tuomiolla.
Otappa laki ommiin kässiis, ja tapa lammas joka huutaa, sanoi mummo papalle joka muka kuuli lampaan määkivän.
Täällä otetaan laki ommiin kässiin kun luullaan yhden kirjoittajan vallanneen koko palstan ja ylläpitokin sen sallii!
Omapahan on vinttinne, kirjoittajien kiinnostuksen puuttesta viestiketjunne valoavat kellariin.
Nostakaa ihmeessä muutakin sinne vinttiin esille ja ylä orrelle, kun Hajupojan mollaaminen on nyt päätyönne.
Laki on sama kaikille ja koskee palstan kirjoittajia ihan jokaista, rikkojia on monta!No jaa, tuntuu olevan niin paljon vanhaa roinaa kerätyn vinteille,ei ole taipumusta keräilyys!
- c c
Miekin vastaan kirjoitti:
Minä vastaan kans"
Laki on sama kaikille ja koskee palstan kirjoittajia ihan jokaista, rikkojia on monta!Hajulle bannin vaativia kirjoittajia on tiedossani ainakin pari henkilöä. En ole mukana tässä ajojahdissa, olen tässä ketjussa kirjoittanut, ettei minulla ole henk. koht traumaa ko. kirjoittajaa kohtaan.
- voi-itku
c c kirjoitti:
Hajulle bannin vaativia kirjoittajia on tiedossani ainakin pari henkilöä. En ole mukana tässä ajojahdissa, olen tässä ketjussa kirjoittanut, ettei minulla ole henk. koht traumaa ko. kirjoittajaa kohtaan.
OLisit nimennyt ketä tiedät!
Saisit sulan sun hattuun. voi-itku kirjoitti:
OLisit nimennyt ketä tiedät!
Saisit sulan sun hattuun.No 'palstamentori' ruunen voin varmuudella nimetä. Toisen henkilön nimeä en halua paljastaa koska uskon, että hänen kiusaajansa voi olla kokonaan eri henkilö kuin nimim. hajupoika eri sivunikkeineen.
- pelihousut pesty
Pysyisi tämäkin saarnaaja omissa ketjuissaan, on sen verran jo elettyä elämää takana tiedetään ja osataan rajata itsekin ettei kaikki ole sitä miltä näyttää.
Puhutaan sanan vapaudesta, no joo ei se ole sitä että täällä yritetään aivopestä
rauhallisia terveitä ihmisiä.
No harva tähän rysään kuitenkin ui ---ui jui!- Aivopesuako?
Pelihousut pesty!
Tämän ketjun aloittajalla ei ole täällä ainuttakaan muuta ketjua avattuna.
Pysyy omassa kannassaan ja omassa aloituksessaan.
Onko sananvapaus aivopesua?
Mitä jos se kiellettäisiin kaikilta.
Kaikki puheet ja kirjoitukset tarkastetaan ja vain samaa mieltä olevat mielipiteet pääsevät läpi ja julkaistaviksi tai puhuttaviksi.
Viisauksiakin kannattaa opetella, ennenkuin ne sanoo ääneen, ettei kumoa omaa sanaansa, kuten Sinä.
Käytit sitä aivopesua, eli sananavapautta, ja saat siihen täydet oikeudet.
Minä en niitä kiellä sinultakaan, omia ajatuksiasi kirjoitat, mielipiteesi on kuultu.
- tinttinä oksalla
´´´´´´``\\
Taisi osua kun niin antaumuksella monisanaisesti taaas tuotakin vastausta analysoit.
Asia oli tässä.- titityy (Y)
Tuliks sää iloseks?
Laula sit ilosävelii meil muill.
- suomisammakko
sopii tännekin
http://www.youtube.com/watch?v=oCErml3vbFo - juupajokelainen
Tässä yks ajan henkkeen sopiva kans http://www.youtube.com/watch?v=6Ix1Vc-rRAU
- ystävällisiähän me
Nämä Palstan Herrat ja Frouvat, leskinaisia ja neitejä nyt huomioimatta, jotka itse kirjoittavat niin kauniisti ja ovat niin ystävällisiä omille kavereillensakin, eiväthän he voi olla niin pahoja, että Hajupoikaa ahdistelisivat ja olisivat ovea sulkemassa näiltä palstoilta, ei, jostain muualta ne vainoavat viestit tänne joku kirjoittaa.
Täällähän on niin hyvä henki, sanovat!
Kaikki tykkäävät kaikista, " niin juuri, niin, oikeassa olet ystäväni," " ihan samaa ajattelen, on täällä niin kivaa kirjoitella, kaiklla on tilaa," " juu, kyllä me osaamme"!
Mistä hemmetistä ne tänne tulevat Hajupoikaa moittimaan?
Ei me täällä ketään sorsita, me kirjoitamme aina niin kohteliaasti uusillekin tulijoille.
Heti pyydämme aloituksia jos moittii ettei täällä ole sitä tai tätä, me tykkäämme uusistakin!
Herran duutelis!
Olette Te hyvää väkeä, ihan herraskaista ja hienoa! - äläpäs yleistä
Ei koko palstaa kannata syyllistää, en ole nähnyt kuin yhden hameellisen haukkuvan hajua ja sitten on se lahkeellinen ruune.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171046Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754