tuotte esiin suomalaisten halveksumisenne,ylimielinen suhtautuminen tulee esiin. Puhutte "fennoista" kun ette uskalla käyttää "suomalainen" sanaa,jotta rasisminne ei niin selvästi näkyisi - vaan se näkyy.
Älkää nyt unohtako tätä faktaa kuitenkaan.
http://svenska.yle.fi/artikel/2013/08/02/herberts-anti-finska-attityder-pa-manga-hall
Kiitos hur.rit kun te viesteissänne jatkuvasti
13
152
Vastaukset
- aito suomalainen
Todella,jatkuvaa höpötystä "fennoista" joita surut halveksii,eli halveksii meitä suomenkielisiä.
- svenskspråkig
Visst,visst " ,kuollut sveko - paras sveko " är ju ett sakligt och bra inlägg.Alla inlägg om hur.rit ,surut ,svedupellet,rantatattarit,svekot osv är ju MYCKET NORMALA,då när representanter för den ÄKTA ,RENRASIGA finskspråkiga befolkningen postar sina åsikter om den svenskspråkiga befolkningen.
- eläköön freukka
svenskspråkig kirjoitti:
Visst,visst " ,kuollut sveko - paras sveko " är ju ett sakligt och bra inlägg.Alla inlägg om hur.rit ,surut ,svedupellet,rantatattarit,svekot osv är ju MYCKET NORMALA,då när representanter för den ÄKTA ,RENRASIGA finskspråkiga befolkningen postar sina åsikter om den svenskspråkiga befolkningen.
Muista Freudenthalia
- andra klass ?
Jag tycker här finns en hel del negativa skriverier om HUR.RITvarför är de tillåtna då ?Är svenskspråkiga "fritt villebråd "?
- 0987345
eläköön freukka kirjoitti:
Muista Freudenthalia
Kom ihåg TALA !
andra klass ? kirjoitti:
Jag tycker här finns en hel del negativa skriverier om HUR.RITvarför är de tillåtna då ?Är svenskspråkiga "fritt villebråd "?
Jag är svekohuora fast jag är finskspråkig, så det det räcker att man säger något positivt om svenska språket eller Åland, man behöver inte vara svenskspråkig. Men att att använda ordet fenno, det verkar vara osakligt.
- andra kinden
ahvennainen kirjoitti:
Jag är svekohuora fast jag är finskspråkig, så det det räcker att man säger något positivt om svenska språket eller Åland, man behöver inte vara svenskspråkig. Men att att använda ordet fenno, det verkar vara osakligt.
Det är så typiskt för de här neffespråkfanatikerna.Förlåt dem ty de veta icke bättre.
- monopol ?
ahvennainen kirjoitti:
Jag är svekohuora fast jag är finskspråkig, så det det räcker att man säger något positivt om svenska språket eller Åland, man behöver inte vara svenskspråkig. Men att att använda ordet fenno, det verkar vara osakligt.
De här finskspråkiga äkta renrasiga representanterna för Finlands befolkning är så känsliga.De måste behandlas med silkesvantar annars blir de SÅ LEDSNA.Endast de har rättighet att skymfa,svartmåla,smutskasta osv.....andra människor...i synnerhet svenskspråkiga personer.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
herberts sai svekojen vihat päälleen,kun kertoi totuuden
- karmeaa....
Karmeaa...
- svekkuli=rassisti
"Fennojen" ja "svekojen" ajatusmaailmassa on se ero että ajatus "kaksikielisestä Suomesta" pitää jo sisällään halveksivan asenteen suomenkielisiä kohtaan.
Miten maassa muka voi olla kaksi "tasa-arvoista" kansalliskieltä jos kieliryhmien kokoero on 1 / 17 ?
Väkisinkin tämä "tasa-arvo" tarkoittaa suomenkielen syrjimistä. Kansalliskielistrategiassakin vaaditaan enemmistöltä uhrauksia että ruotsinkieli säilyisi Suomessa !!??
Lisäksi tämä ruotsinkielen asema on suoraa jatkoa ajalta jolloin suomenkieli oli syrjittynä Ruotsin valtakunnassa.
Svekomaanien päämäärät ovat siis jo lähtökohtaisesti rasistisia ja he halveksivat suomenkielisiä ihmisinä ( ei kai muilta kuin vähämielisiltä vaadittaisi tuollaista suhtautumista omaan kääpiökieleen?)
Suomenkieliset "fennomaanit" vaativat normaalia kansainvälistä kielipolitiikkaa, eli vähemmistökielen asemaa ruotsille.
Ylilyöntejä kirjoituksissa ja puheissa on molemmin puolin, mutta perusviritys kielipolitiikassa on tämä.
- Nettisuom. (-fenno)
Halveksin katkeria neffejä, joita on viidestä miljoonasta vajaa sata.
- aito fenno
Täällä meistä nef.feistä esiintyy reilu viisi hullu.inta. Minä ja muutama muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497