Kiitos hur.rit kun te viesteissänne jatkuvasti

kiitos ei teille

13

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito suomalainen

      Todella,jatkuvaa höpötystä "fennoista" joita surut halveksii,eli halveksii meitä suomenkielisiä.

      • svenskspråkig

        Visst,visst " ,kuollut sveko - paras sveko " är ju ett sakligt och bra inlägg.Alla inlägg om hur.rit ,surut ,svedupellet,rantatattarit,svekot osv är ju MYCKET NORMALA,då när representanter för den ÄKTA ,RENRASIGA finskspråkiga befolkningen postar sina åsikter om den svenskspråkiga befolkningen.


      • eläköön freukka
        svenskspråkig kirjoitti:

        Visst,visst " ,kuollut sveko - paras sveko " är ju ett sakligt och bra inlägg.Alla inlägg om hur.rit ,surut ,svedupellet,rantatattarit,svekot osv är ju MYCKET NORMALA,då när representanter för den ÄKTA ,RENRASIGA finskspråkiga befolkningen postar sina åsikter om den svenskspråkiga befolkningen.

        Muista Freudenthalia


      • andra klass ?

        Jag tycker här finns en hel del negativa skriverier om HUR.RITvarför är de tillåtna då ?Är svenskspråkiga "fritt villebråd "?


      • 0987345
        eläköön freukka kirjoitti:

        Muista Freudenthalia

        Kom ihåg TALA !


      • andra klass ? kirjoitti:

        Jag tycker här finns en hel del negativa skriverier om HUR.RITvarför är de tillåtna då ?Är svenskspråkiga "fritt villebråd "?

        Jag är svekohuora fast jag är finskspråkig, så det det räcker att man säger något positivt om svenska språket eller Åland, man behöver inte vara svenskspråkig. Men att att använda ordet fenno, det verkar vara osakligt.


      • andra kinden
        ahvennainen kirjoitti:

        Jag är svekohuora fast jag är finskspråkig, så det det räcker att man säger något positivt om svenska språket eller Åland, man behöver inte vara svenskspråkig. Men att att använda ordet fenno, det verkar vara osakligt.

        Det är så typiskt för de här neffespråkfanatikerna.Förlåt dem ty de veta icke bättre.


      • monopol ?
        ahvennainen kirjoitti:

        Jag är svekohuora fast jag är finskspråkig, så det det räcker att man säger något positivt om svenska språket eller Åland, man behöver inte vara svenskspråkig. Men att att använda ordet fenno, det verkar vara osakligt.

        De här finskspråkiga äkta renrasiga representanterna för Finlands befolkning är så känsliga.De måste behandlas med silkesvantar annars blir de SÅ LEDSNA.Endast de har rättighet att skymfa,svartmåla,smutskasta osv.....andra människor...i synnerhet svenskspråkiga personer.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      herberts sai svekojen vihat päälleen,kun kertoi totuuden

    • karmeaa....

      Karmeaa...

      • svekkuli=rassisti

        "Fennojen" ja "svekojen" ajatusmaailmassa on se ero että ajatus "kaksikielisestä Suomesta" pitää jo sisällään halveksivan asenteen suomenkielisiä kohtaan.
        Miten maassa muka voi olla kaksi "tasa-arvoista" kansalliskieltä jos kieliryhmien kokoero on 1 / 17 ?
        Väkisinkin tämä "tasa-arvo" tarkoittaa suomenkielen syrjimistä. Kansalliskielistrategiassakin vaaditaan enemmistöltä uhrauksia että ruotsinkieli säilyisi Suomessa !!??

        Lisäksi tämä ruotsinkielen asema on suoraa jatkoa ajalta jolloin suomenkieli oli syrjittynä Ruotsin valtakunnassa.
        Svekomaanien päämäärät ovat siis jo lähtökohtaisesti rasistisia ja he halveksivat suomenkielisiä ihmisinä ( ei kai muilta kuin vähämielisiltä vaadittaisi tuollaista suhtautumista omaan kääpiökieleen?)

        Suomenkieliset "fennomaanit" vaativat normaalia kansainvälistä kielipolitiikkaa, eli vähemmistökielen asemaa ruotsille.

        Ylilyöntejä kirjoituksissa ja puheissa on molemmin puolin, mutta perusviritys kielipolitiikassa on tämä.


    • Nettisuom. (-fenno)

      Halveksin katkeria neffejä, joita on viidestä miljoonasta vajaa sata.

      • aito fenno

        Täällä meistä nef.feistä esiintyy reilu viisi hullu.inta. Minä ja muutama muu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe