Mutta älkää kehdatko itkeä, jos keuhkosyöpä/suun ja nielun alueen syöpä yllättää. Tai verisuonesi kalkkeutuu, oireena katkokävely, sillä musta on aivan turha teettää tupakoitsijoille kalliita pallolaajennuksia/verisuoniproteeseja, kun ei ääliöt tajua lopettaa. Tiedättekö paljonko yksi verisuoniverkkoproteesin laitto maksaa lähettävälle osastolle/poliklinikalle? 11000mk! Ja se menee yhteiskunnan verovaroista. Lapsesi koulutuksesta mahdollisesti. Mutta eihän nää tupakoitsijat sitä arvosta, koska niiden ei tarvi maksaa kuin pieni prosentuaalinen osaa sen stentin hinnasta. Ottakaa nyt pässit järki käteenne ja miettikää asiaa.
polttakaa vaan, pöntöt
6
553
Vastaukset
- tupakka
Tyypillinen eläkeläinen saa tuon verran joka kuukausi yhteiskunnan verovaroja asumiseen ennemmin tai myöhemmin kalliit hoitokustannukset päälle. Tupakoimattomat ne vasta kalliiksi tulevat.
Luuletko että tupakoivat eläkeläiset kuluttavat verorahoja vähemmän vai.. höpönlöpön.. tupakoimattomat vanhukset ovat taatusti hyväkuntoisempia ja terveempiä kuin tupakoivat joten siinäkin ikäryhmässä tupakoivat ovat pelkkä rasite. Nimittäin, ei kaikki tupakoitsijat alta 60 kuole.
Kumma kyllä psyyken sairaudet ja tupakointi kulkevat käsi kädessä. Mitä luulet sellaisen maksavan, tuplakulut jumankauta.
- toinen ämmä
olet itse....toiset tupakoi, toisilla viiraa jostain muualta, tasan ei käy onnen lahjat.....
- chff
NO V*TTU NII POLTANKI HAHAhahah4hhh3h :-P
- UJk
"Toisaalta rikkaiden maiden tupakoitsijoiden on sanottu olevan yhteiskunnalle taloudellisesti kannattavia: he maksavat eläkemaksunsa, mutta kuolevat tupakasta johtuviin sairauksiin jo keski-iässä, jolloin he eivät ole käyttäneet maksamaansa osuutta eläkemaksuistaan."
Suomen Action on Smoking and Healthin sivuilta, heh.
Kyllä Suomessa tupakoitsijat maksavat tupakoinnistaan enemmän kuin heidän hoitamisensa maksaa.- siis minäkö sen maksan?
Jos mä en polta, niin miksi mun pitää käyttää verorahojani sun terveydenhuoltoon, jos kerta toisensa jälkeen kehtaat aina hakeutua sairaalaan samojen vaivojen takia, ja taas uudet tutkimukset yms. Kyllä ihminen on sitten TYHMÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760