Miltä se tuntuu?

fucking wild and free

No huh!
aina oon halunnu tietää miltä oikein tuntuu sauhutella pilvee/blossii/buddyy/tötsyjä miksi ikinä kutsuttekin sitä.
Tiän että aion vielä kokeilla. X)
Onko se sen arvoista?
ei voi tietää... tuleeko siitä pska olo lopuks?
ja muuten rakkaat:
keskittykää mieluummin siihen hauskaan ja ysttäviinne kuin siihen että vatkaatte keskustelua sen laillistamisesta täällä ja hermostutatte itsenne vain turhaan!
kiitti ... arrive´ntsi

16

14997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pink Worm

      Ei sitä voi selittää... ei kokeilemattomalla ole mitään sellaista minkä kautta vois mieltää millaista on olla pilvessä. Jos oot käyttänyt psykedeelejä niin pilvi on mieto psykedeeli ja silloin sitä ymmärtää paremmin millaista on olla oloissa.

      "Älä pelkää" on ainoo ohje jonka voi antaa. Mun ekoilla kerroilla kun istuskelin parvekkeella oli hassua kun kaikki mikä oli väähn kauempana tuntui kulkevan ohi kuin olis istunut junassa... musiikki kuului välillä fyysisinä muotoina... esineet suureni ja pieneni näkökentässä, kun tutki jotain esinettä niin se näytti kuin olis tutkinut suurennuslasilla... käytävissä etäisyydet saattoi kaksinkertaistua... Huomio kiinnittyi tosi metkalla tavalla erilaisiin asioihin... näkökentässä näkyi sellaisia fraktaaleja ja näkökenttä meni säpäleiseksi, teksti sotkeutui esim. tietokoneen näytöllä silleen että kirjaimia ei tunnistanut mut silti tekstin ymmärsi... keho muuttui enemmän itsestään viestiväksi (tunsi erilaisia elimiä ja itsensä paljon tarkemmin...)... monet niistä kokemuksista on aika pelottavia ekalla kerralla ja sit kun sydän alkaa laukkaan niin tuntuu kuin se räjähtäis mut ei se räjähdä kun se tunne vaan on pilven takii sellainen. Ajatukset saattaa alkaa toimimaan "automaattisesti" eikä päätään pysty hallitsemaan kuten selvin päin (eikä ole tarviskaan. Oudot aistimukset tai toisintajuamiset tosin saattaa olli hirmuisen pelottaviakin... kaikkein friikein kokemus oli kun tunsin muuttuvani ihan oikeaksi pikkukiveksi - kokonaan.). Hyppää vaan täysillä mukaan ja ammentaa uudesta kokemuksesta pelotta kaiken irti.

      "Älä pelkää mitään"... se on mun ainoo neuvo. Jokaisen pilvi on erilainen kokemus. Ainutlaatuinen kokemus juuri sinulle... Parhaat apuvälineet pilveen on kynä ja paperi, muovailuvahaa, vesivärit tai jotain muuta luovaa. Sielt pystyy repimään ihan uudenlaisii muotoja esim. taiteessa... tai jos on musikaalinen niin sit soitella instrumenttiä... sävelet irtoo ihan omalla tavallaan kun ne alkaa oikeasti KUULLA ja tajuta...

      Mut älä käytä liikaa. Noi kaikki oikeasti hauskat jutut laantuu ihan liian nopeasti jos siitä tekee tavan itselleen. Satunnaispössyttely on kuninkaiden laji, tarkoitan sitä koko sydämestäni.

      • Pink Worm

        Ja siis sellaista "paskaa oloa" ei ole odotettavissa kuin vasta tosi pitkän väärinkäytön jälkeen. Mulla ensimmäiset huonot kokemukset (psyykkiset pahoinvoinnit) tuli noin vuoden lähes päivittäisen käytön jälkeen.

        Tosin paljon ennen sitä se todellinen hauskuus latistuu ja pilvi on vaan sellainen mukava olotila jossa viihtyy raukeana ja jumittelee telkkarin ääressä ja kaikki havaittavat psykedeeliset vaikutukset (lukuunottamatta ajatustoiminnan muuttumista) on loppuneet. Silloin kun ei enää naura pilvessä on korkea aika lopettaa.


      • simba
        Pink Worm kirjoitti:

        Ja siis sellaista "paskaa oloa" ei ole odotettavissa kuin vasta tosi pitkän väärinkäytön jälkeen. Mulla ensimmäiset huonot kokemukset (psyykkiset pahoinvoinnit) tuli noin vuoden lähes päivittäisen käytön jälkeen.

        Tosin paljon ennen sitä se todellinen hauskuus latistuu ja pilvi on vaan sellainen mukava olotila jossa viihtyy raukeana ja jumittelee telkkarin ääressä ja kaikki havaittavat psykedeeliset vaikutukset (lukuunottamatta ajatustoiminnan muuttumista) on loppuneet. Silloin kun ei enää naura pilvessä on korkea aika lopettaa.

        ei todellakaan mikä hyvä asia. aloitin itse huume uralla n.kolme vuotta sitten. aloitin just kans pilvestä... sen jälkeen kun pilvi ei enää naurattunut, piti siirtyä johonkin muuhun mikä toisi mukavan olon ja saisi tuntemaan itsensä jotenkin yli ihmiseksi. olihan se joo ihan mukavaa lukuunottamatta niitä helvetin pahoja trippejä missä kuolema ei ollu kaukana, tai niitä seuraavan päivän NIIN huonoa oloa. Vedin kamaa liian kaun.. toivon, että sinä et pilaa elämääsi huumeilla. oon ollu ny reilu vuoden kuivilla ja tiukkaa tekee. kaikki huumeet on vaarallisia ja jokainen niistä aiheuttaa tavalla tai toisella riippumvuutta!! usko, älä kokeile!! kerrankin


      • dent
        simba kirjoitti:

        ei todellakaan mikä hyvä asia. aloitin itse huume uralla n.kolme vuotta sitten. aloitin just kans pilvestä... sen jälkeen kun pilvi ei enää naurattunut, piti siirtyä johonkin muuhun mikä toisi mukavan olon ja saisi tuntemaan itsensä jotenkin yli ihmiseksi. olihan se joo ihan mukavaa lukuunottamatta niitä helvetin pahoja trippejä missä kuolema ei ollu kaukana, tai niitä seuraavan päivän NIIN huonoa oloa. Vedin kamaa liian kaun.. toivon, että sinä et pilaa elämääsi huumeilla. oon ollu ny reilu vuoden kuivilla ja tiukkaa tekee. kaikki huumeet on vaarallisia ja jokainen niistä aiheuttaa tavalla tai toisella riippumvuutta!! usko, älä kokeile!! kerrankin

        mitenkään vähättelemättä kokemaasi...

        päihdehakuisuus on Sinussa oleva ominaisuus.

        mutta sanomaasi yhdyn, älkää ihmiset pilatko elämäänne. vaikka hamppu ei aiheuta fyysistä riippuvuutta, se voi aiheuttaa henkisen. henkinen riippuvuus voi olla monta kertaa pahempi kuin fyysinen.

        ja vielä... älkää antako päihdekritiikkinne vajota liian alas. se on tie jolta ette pysty yksin kääntymään.


    • nikki

      On aika yksilöllistä miten koet pössyt. Ekalla kerralla kun kokeilin (olin humalassa) tulin vaan enemmän känniin. Tämän jälkeen olen polttanut hassista noin kolme vuotta lähes päivittäin sen jälkeen ruohoa saman verran, myös lähes päivittäin. Nyt polttelen ihan silloin tällöin, pari vuotta oli jopa taukoa. Minulle ei ole koskaan ollut ongelma pitää muutaman vuoden/viikon/kuukauden taukoa. Olen vaan sellainen persoona (ja fysiikka), etten ole jäänyt koukkuun tupakkaa, viinanaan, ruohoon enkä edes kahviin vaikka kaikkia olen rutkasti jossain vaiheessa elämää käyttänytkin. Tätä en nyt sano kehoituksena, vaan tarkoitan, että ihmiset on erilaisia.
      Ja sitten takas siihen miltä tuntuu... hihittelyvaihe menee jonkun kertaa polteltua ohi. Tulee mietiskelyä, fundeeraamista, musiikki tosiaan voi kuulostaa aikas kivalta ja ihan toisenlaisia juttuja löytyy kuin selvinpäin. Tulee hirmuisesti "hyviä" ideoita, ns. paukkuideoita, jotka ei kuulosta enään yhtään hyviltä selvinpäin :) Ovat kuitenkin täysin vaarattomia :) Tärkeintä on, että olet rauhallisessa ja turvallisessa paikassa kun poltat. Mikään ei ole inhottavampaa kuin ruveta skitsoomaan. Älä siis lähde baariin tai baanalle. Pössyttely ei kovin hyvin sovi yhteen bailaamisen kanssa. Ehdottomasti on rauhoittaja, mutta joskus myös hyvä rakastelu"huume". Alkoholia älä sotke mukaan. Tai jos juot niin eka paukut, sitten odottelua ja vasta sitten olutta. Muuten voi tulla överit. Se taas tarkoittaa pahaa oloa, samanlaista kun jos olet ottanut liikaa viinaa.
      Paukkuja ei myöskään koskaan pidä ottaa huonoon oloon, tarkoitan suruun tai masennukseen. Ja sitten tärkein. Käytä pieniä määriä. Parasta mitä tiedän (nyt kaiken kokeneena ;) on aivan miniminiminit, sellaiset homeopaattiset paukut. Ne tavallaan pistävät ajatuksen toiselle vaihteelle, mutta eivät tee sinusta aivan tööttiä.
      ja kokemuksen äänellä: Paukut liikaa käytettynä aiheuttavat vetelöitymistä, passivoitumista ja minulla välillä on tullut pientä vainoharhaisuutta.
      Missään nimessä kyseessä ei ole vaaraton aine, mutta vaaraton ei ole viinakaan eikä tupakka ja mari on sentään niitä vaarattomampi.

      • Anonyymi

        Kyllähän kannabis skitsofrenian laukaisee kevyesti jos on taipumusta. Skitsofrenian yksi piirre on vainoharhaisuus.


    • kkkkkkkkkkadvdab

      Musta tulee pilvessä alussa tosi hilpeä (riippuen lajikkeesta, joskus vain vajoan ajatuksiini ja nautin olosta). Nauran herkästi ja ajatukset kulkee aika vilkkaasti... ajattelu poikkeaa normaalista, en osaa oikein selittää, ajattelen asioita eri tavalla, jotenkin "syvällisemmin". Usein musta tulee myös sosiaalinen, mutta yksinkin viihdyn oikein hyvin ajatuksieni kanssa. Vaikutus kestää muutaman tunnin - liian vähän aikaa :D Loppua myöten lähes aina musta tulee aika vainoharhainen "musta puhutaan paskaa", "kaikki jotka kattoo mua tietää että oon pilvessä", "noi kattoo mua ilkeästi". Niin ja pilvessä tulee sellainen leijuva tunne, välillä raskas ja välillä kevyt. ah

      • Skyrim is for nerds!

        Mä olin 15v ku ekan (ja vikan) kerran kokeilin, nyt oon 17. Tehtii se kaverinkaa talvella ja lähettii siitä sit ulos tepastelee. Se oli hauskaa, naurettii tosi paljon yms. Pystyttii kyl puhuu tosi vakavistakin asioista mut ite otin vaan noin neljä hatsii nii ei se hirveen erikoiselta tuntunu, ehkä enemmän sellanen puhelias, avoin ja ymmärtäväisempi. Voittaa kyllä meikän mielest kännit mennen tullen mut ei saa käyttää ku toosi toosi harvoin! :)


    • noooh

      "Onko se sen arvoista?"

      Riippuu paljonko maksat siitä. Itsekasvatettuna on varmasti vaivan väärtti.


      "ei voi tietää... tuleeko siitä pska olo lopuks?"

      Ei tule, ellei paskaksi oloksi laske sitä, että ei ole enää pilvessä, ohi meni ja aivan liian aikaisin. Toinen pölkky tulille vaan.

    • Anonyymi

      Moikka, mä oon tosi pilvessä ja kännissä samaan aikaan!

      Onko kysyttävää? Mä haluan kertoa kaiken. Täällä on sativaa ja indicaa ja ne yhdistettynä alkoholiin, saadaan mukava pöntsäys päälle. Tuntuu ihmeelliseltä!

      Rakastan teitä kaikkia! Ihan sama kuka oot, rakastan sua! Oot hieno! Rauhaa ja rakkautta teille kaikille! Rauhaa ja rakkautta!

      • Anonyymi

        Haluan vielä lisätä, että pilvessä tuntuu kivalta! Nytkin olen tosi korkealla, taivaissa! Olen niin ihmeellisesti harmoniassa kaiken kanssa! Olen osa tätä kaikkea, tuntuu hyvältä!

        Nyt kokeilen ottaa lisää pilveä ja kokeilen mitä tuolla on? Tuolla on pieni linna ja mä meen sinne. Tosin en tiedä osaanko kääriä jointtia siellä. Mä poltan LM sinistä, mitä te poltatte? Rakastan teitä!


      • Anonyymi

        Noin. <poltin lisää pilveä ja join lisää viiniä. Tämä on empiirinen koe! Kuinka pilvessä ja kännissä voi olla? Kohta se nehdään. Kerron teille kaiken mitä täällä tapahtuu. Nytkin tuntuu tosi hyvältä ja olen ihmeellisessä tilassa. Rakastan teitä kaikkia! Rauhaa teille!


      • Anonyymi

        Rakkaat ystävät! Olen nyt hai! On todell ihanaa olla hai!

        Nyt kun olen hai, niin on vaikea kijoittaa, kun on kaksi evää. Kai ymmärrätte? Kahdella evällä pitää kirjoittaa hyvin hitaasti.

        Mitäs ääntä hai pitää? En mä tiedä. En minäkään. Sanon vain "hei hei"! Rakastan teitä! Onko siellä ketään? Sano minulle hei! Please!


      • Anonyymi

        Hei! Hiukanko hienoo! Ku oot pilvessä ja kännissä niin voit aikamatkustaa! Oon nyt aikamatkustanut ja olen kotona. Mun entises asunnos! Tääl on ihan nättiä, mut haluaisin omakotitaloon. Tiääteks miks? Koska haluan olla koira! Haluan olla koira! Hau hau. Vuh! Mruf! Vuh!


      • Anonyymi

        Onko siellä ketään? please sanokaa mulle jotakin. Oon nyt tosi rakastava ja kaipaan juttu seuraa. Sanokaa joku jotakin? Siksi, että rakastan nyt teitä kaikkia! Rakastan teitä jokaista! Rauhaa ja rakkautta! Rauhaa ja rakkautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vielä lisätä, että pilvessä tuntuu kivalta! Nytkin olen tosi korkealla, taivaissa! Olen niin ihmeellisesti harmoniassa kaiken kanssa! Olen osa tätä kaikkea, tuntuu hyvältä!

        Nyt kokeilen ottaa lisää pilveä ja kokeilen mitä tuolla on? Tuolla on pieni linna ja mä meen sinne. Tosin en tiedä osaanko kääriä jointtia siellä. Mä poltan LM sinistä, mitä te poltatte? Rakastan teitä!

        Noniin. Olen hyvin pilvessä! Ja täällä minä paistan joulutorttuja, Kyllä vain. Olen pohjoisnavalla ja täällä on joulupukki. Me tehdään lahjoja. Jee! Mut nyt menen Floridaan! Siellä haluan lomailla nyt. Menen hotelliin jossa makuuhuone/olohuone ja wc/suihku. Hienoo. Mennän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe