Herzog VALEHTELI paatuneesti

Herzog sadonkorjuu

Jatkoa keskusteluun: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12292764

Netmissionissa nimimerkki Mace on selvitellyt asiaa ja kirjoittaa tänään 17.7:

http://forum.netmission.fi/showthread.php?8557-David-Herzog&p=415104&viewfull=1#post415104

"Vautsi sain todella viralliselta tasolta kieltävän vastauksen sen suhteen oliko Herzogin kertomaa tapaamista tapahtunut.
Eli nyt ainakin tiedän sen että Herzog valehteli. "

Ja edelleen:

http://forum.netmission.fi/showthread.php?8557-David-Herzog&p=415113&viewfull=1#post415113

"Eli koskapa hän suoranaisesti valehteli siitä tapaamisestaan Suomen hallituksen edustajan kanssa, miten suhtautua kaikkeen hänen muuhun grandioosiin juttuun. Tai siis jos tässä vaiheessa ei uskalleta laittaa kysymysmerkkejä niin sitten ei varmaan todellakaan koskaan."

8

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 777

Onko aliottaja varma, miten asia on kokonaisuudessaan ollut? Toisen käden tiedon levittämisessä on riskinsä - varsinkin, jos sitä asiaa ei kokonaisuudessaan kerrota. Luin tuota linkin ja huomasin, että siinä ei kirjesalaisuuteen vedoten kerrottukaan kaikkea. Siksi tuo saattaakin olla vain puolitotuus. Helposti voi käydä niin, että kerrotaan asiasta, vain se itseään miellyttävä puoli ja jätetään toinen puoli kertomatta. Ehkä Herzog tapasikin käytävällä mainitsemiaan henkilöitä, vaikka heille ei oltukaan järjestetty kellon ajalla varustettuja virallisia tapaamisia?

• ,tju,js

Mene siitä vähän pidemmälle. Itse itsellesi laitoit plussan.

• 777
        ,tju,js kirjoitti:

Mene siitä vähän pidemmälle. Itse itsellesi laitoit plussan.

Hei ,tju,js, en plussaile omia kirjoituksiani. Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle!

• saastainen saastukoo

joku saastainen yksilö taas hankkii nauloja mustaan arkkuunsa kirjoittamalla täyttä valetta ja linkittämällä näitä netm luopio änkyröitä tännekin saastuttamaan

• Sinappi loppui

Vai että valhetta puhumalla naulataan mustaan arkkuun nauloja.

Sama se minkä värisessä arkussa tulee haudatuksi. Autoillakin ajellan eri väriosillä. Minun autoni väri on parempi kuin muiden autojen värivalinnat. Metallivärihän minun autossani on.

Ei tosiaankaan mikään valkoinen tai sininen.

• Puhtaaksi sydän

"Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.
      Poista itsestäsi suun kavaluus, ja karkoita luotasi huulten vääryys.
      Katsokoot sinun silmäsi suoraan, eteenpäin olkoon katseesi suunnattu."

Sananlaskut 4: 23-25

Valehtelemalla sydän paatuu vai saastuu?

• Totuusfobiaa

Totuudenpuhujilla, ei ole sijaa edes uskovien keskuudessa.Aivopesu on kauheaa hommaa.Se sokaisee silmät totuudeltakin.

• fobiafobia

Eikös tuo nyt ole ihan lapsellista laittaa kaikki uskovaiset samaan nippuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe