Kun avasin tietokoneeni ja painoin normaalisti Windows 8.1 aloitusnäytöstä internetin päälle, se ei auennut normaalisti vaan siirtyi työpöydälle ja avasi sieltä netin. Vielä eilen netti toimi normaalisti ja aukesi kun painoi sen päälle mutta tänään aamulla se aukesi työpöydälle. Miten saan netin toimimaan kuten ennen?
APUA NETTI EI TOIMI OIKEIN
5
154
Vastaukset
- Höpöhöpöpö
Potkase sitä konetta, se halus vaanj näyttää sulle kaapinpaikan. Eikö se ole se ja sama kunyhamn pääset sinne minne pitääkin.
- dhasdhakjdoqwi§
Tarkoitat varmaan Internet Explorer -selainta?
Käyttäisin sitä mieluummin työpöytätilassa, mutta jos se ei sinulle kelpaa:
http://aijaa.com/6uIVhq
Muuta noita kuvan asetuksia. Minulla näkyvät harmaalla, koska Internet Explorer ei ole oletusselaimeni. Jos IE ei ole sinullakaan oletusselain, olet saattanut asentaa epähuomiossa jonkin muun selaimen (Google Chromea tyrkytetään aika usein väkisin kylkiäisenä). Vaihda IE takaisin oletusselaimeksi jos se on tarpeen. Kannattaa tosiaan käyttää sitä työpöytätilaa kun siihen on mahdollisuus.
- APapap
En halua käyttää työpöytätilaa...
Sitä kannattaa käyttää. Se tiilikäyttöliittymä on tarkoitettu kosketusnäytöille ja se on siksi huono pc käytössä ellei näyttö satu olemaan tällainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883