Kävipä erikoisempi tapaus, kun olin ruokaostoksilla lähi-S-marketissa. Kassalle mennessäni kasöörin virkaa toimitti nuori, arviolta alle 25-vuotias miehenalku. Laitoin ostoskassin, siis sen muovisen mainoskassin, ja ostokset hihnalle. Tämä miehenalku lappasi ostoksiani muovikassiin samaa tahtia, kun minä asettelin niitä hihnalle! Siis hän ehti myös hinnoitella samalla ne tuotteet koneelle!! Kun asetin viimeisen tuotteen hihnalle, kuului piippaus, kassiin sujahdus ja iloinen ääni "viisikymmentäkaksi ja neljäkymmentä, kiitos".
Ostokset kassissa ja maksu suoritettu parissa minuutissa! Miettikää oikeasti! Miksi tuollaista ei opeteta jokaiselle kassalle? Tapaus oli ainakin minun kohdalla aivan ainutlaatuinen.
Erikoista palvelua S-marketin kassalta!
Äimän Käki
2
145
Vastaukset
- Reipasta toimintaa
Reipas nuorimies, hyvin kasvatettu!
- klkklökölk
No eipä niissä tuotteissa ole hinnoiteltavaa, kun ne on jo hinnoiteltu aiemmin. Se että vetää tuotteen viivakoodinlukujan läpi ja laittaa kassiin, ei pienissä ostoksissa vie juurikaan enempää aikaa, kuin ilman pakkaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851