ELISA PALSTATIIMI , KYSYMYS ?

kangasalata kysyy

Tiirasin nukkumaan mennessä kutoskanavaa Bonnie & Clyde ja laitoin telkun sammuttamaan itsensä. Minun telkku reagoi johonkin kun tuli useaan kertaan ohjelmatiedot palkki esiin. Sitten tuli kohtaus missä pollarit valaisivat caaran valoilla ja sen jälkeen valaistu minun koko töllö. :) Tapahtui klo: 23.54 - perjanta - lauantai vaihtuessa.

Kanava kuuluu discovery settiin ja kun kävin discovery id kanavalla sielläkin oli tapahtunut sama valaisuilmiö. :)
Olen joskus tehnyt urputusvalituksen nimenomaa ID - kanavasta ja vastaus oli -- "kysessä jokin laajempi ongelma"

Kysymys. Korjattiinko ID kanavan ongelmat kun teksitys ei ollut jonkun itäeuroopan ym. kielen ja Suomen sekoitus ja kuvanlaatu parani. ?
Siis kotjattiinko kanavia tai lisäsittekö ehkä tehoja tai mistä oli kyse. :)
Oli niin tai näin , niin kiitos.
Jos ei ollut mikään korjaus niin minun telkku sekoaa ja hajoaa. .)

Minulle tulee joskus tekstariviesti elisasta - sauniksesta , että vika korjattu. Ilmoitus tehty jo niin kauan sitten että en tiedä mikä vika on korjattu. Tai oliko viesti ylipäätään minulle.

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kangasalta kysyy

      Sori nimi väärin Kangasalta.

    • Terve kangasalata kysyy!

      Kertomasi perusteella tuo vaikuttaa television ongelmalta. Discovery ID:llä on muistaakseni ollut ainakin keväämmällä jotain ongelmaa, jotka tosin on korjattu.

      Voitaisiin vilkaista tarkemmin tuota vikailmoituksesi sisältöä. Hyvät puitteet sille tarjoaa Palsta, jonka kautta saat esimerkiksi meikäläisen suoraan kiinni linkin elisa.to/Spaideri kautta.

      Mukavaa kesän jatkoa!

      Aleksi / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • kangasala kiittää.

        Ah,, huomasin että päivitys oli mennyt päälle. Olen poistanut kaikki päivitysjutut ja en halua niitä automaattisesti.
        Ehkä tuo oli viittaus että tämä telkku yrittää viimeisillä voimilla vielä tehdä kuvasta hyvän. Minun kunnon Full HD sony heittää veivinsä vissiin kohta. : I
        Sitä paisi joku "päivitys" oli se mikä nyt oli , niin kuvasäädöt piti laittaa uusiksi. Tuli liikaa väriä ja ihmisten naamat punaiset kuin kommarin lippu. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      382
      12609
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2542
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2502
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1980
    6. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      137
      1963
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1495
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1424
    Aihe