Miksiköhän minulle tehdään kattava psykologinen kartoitus? Kuulemma he haluavat muuttaa diagnoosiani. Olen vähän sitä mieltä, että minun olisi hyvä lopettaa käynnit psyk.polilla. Uskon, että siellä käyminen vaikuttaa alitajuntaani siten, että koen itseni sairaaksi. Puhumattakaan lääkkeistä joita syön. Vahvistuisin henkisesti, jos en koko ajan miettisin olenko masentunut. Olisi myös hyvä tehdä jotain uutta, muuttaa vähän elämäänsä.
Olen nyt kaksi vuotta käynyt psykiatrian poliklinikalla. Nuo kaksi vuotta ovat olleet elämäni harmainta aikaa. Kaikki tunteet on viety minulta. Nyt se loppuu. Ei enään lääkkeillä mielen turruttamista, ei enään istuntoja joilla mietin jotain sanottavaa. Tämä "hullu" on nyt vapaa.
Psykiatrian poliklinikka
13
1625
Vastaukset
- hyvä päätös
Sitähän mää sanoin.
- lasinnostosinulle
Hyvä, olet varsin fiksu. Vielä voit muuttaa elämäsi suuntaa, tervehtyä ja saada itseluottamuksesi takaisin. Jos haluat saada muilta kokeneilta tukea ajatuksillesi, perehdy esim. Recovering from Psychiatry. High five!
- Varoitus
Oletko kertonut heille, että tahtoisit lopettaa lääkkeet tai lähteä pois sieltä poliklinikalta? Niissä psykologissa testeissä voidaan "löytää" mitä vain, kuten että on psykoottisia piirteitä tai psykoosia, sairaudentunnottomuutta, paranoiaa, pitää syödä neurolepteja ja niin edelleen.
- Heip AP
Urimin olet hoksannut viisaan ajatuksen siitä miten psykiatrinen hoitojärjestelmä toimii. Se pyörittää itse itseään, tekee ensin potilaat sairaaksi ja itsestään riippuvaiseksi ja sitten hoitaa heitä. Aina löytyy syy, miksi pitää tulla uudestaan ja uudestaan juttelemaan jos vain on vapaita aikoja.
ja me veronmaksajat maksamme! Joo ja en tosiaan pidä ajatuksesta että muut ihmiset maksavat tämän joutavanpäiväisen höpöttämisen, jota harrastan siellä poliklinikalla. Kun usein puhutaan kuinka ihmisten pitäisi ajoissa päästä psykiatrisen hoidin piirin, tulisi mieluumminkin puhua siitä kuinka ihmiset voisivat välttää hoidon piiriin joutumisen. Tämä järjestelmä on kuin musta aukko, joka imee ihmiset sisäänsä. Psykiatria on painovoima joka murskaa ihmisraukkojen mielet. Haistakaa nyt jo paska Suomen valtio!!!!!!!
Kouluihin lapsille voisi tulla oppiaine, jossa opetetaan omien tunteiden hallintaa ja tunteista puhumista.- 16+12
Aika ristiriitaista, että toivot kouluihin tulevan samaa hölnypölyä kuin mitä psyk. polilla harrastetaan.
- ttt66
Todellakin tuntuu että itsetunto ja -luottamus ovat hävinneet tämän hoidossa ravaamisen vuoksi. Hirveää. Jos tuntuu että pärjäät paremmin ilman niin lopeta ihmeessä siellä käyminen. Olisinpa itsekin tajunnut ajoissa!
- noniinpä!
Sama! Mutta nyt ollaan tajuttu, ei ole vielä liian myöhäistä!
- noniinpä!
Niinpä!! Itsekin olin todella kalliilla tutkimusjaksolla lääkkeistä aiheutuvien oireiden vuoksi ja vielä mitä, siellä kiistettiin täysin lääkkeiden mahdolliset pitkäaikaisvaikutukset ja sama psykiatrinen oravanpyörä olisi jatkunut, ellen olisi ymmärtänyt tilanteeni todellista luonnetta ja saanut viimein siihen valveutuneen psykiatrin vahvistusta. Mielettömiä summia lääkäreiden toilailujen vuoksi. Ja ehdottomasti samaa mieltä, peruskouluun elämäntaito-opetusta, ajatusten hallintaa ja tunteiden säätelyä. Miksi tämä on tehty niin vaikeaksi?!
- VinkkiSinulle
Lopeta viinan juonti ja huumeiden käyttö.
- 0+0
Kenelle tämä viesti oli tarkoitettu?
- goforit
Pirun että pystyn samaistumaan aloituspostaukseen hyvin. Rohkaisen sua lopettamaan noi käynnit jos fiilis on tuo. Itse ymmärrän oikein hyvin mitä tarkoitat, itsekin masennuin kun piti vaan miettiä sitä masennusta ja niitä syitä, puhumattakaan muista psyykkisistä häiriöistä joita epäiltiin. Kaiken maailmann oppimisvaikeudet yms haluttiin tuoda kuvioon mukaan.
Vuoden kävin sitä heikkoa paskaa kunnes viime kesänä pääsin eroon eli vuosi sitten. Oli kyllä hyvä päätös.
Jos vaan uskot oikeesti et ois parempi olla käymättä niin sitten ole käymättä, ehdottomasti! Koita kuitenkin päästä sieltä eroon hyvässä hengessä, ettei tulis turhia ongelmia myöhemmin- Anonyymi
Ne yrittää saada lääke koukkuun , syökää psy .lääkärii ja hoitajat itse niitä seko lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734