Snowpiercer

traileri3

Ei hassumpi elokuva,mukavia ylläreitä seassa ja upeat erikoistehosteet ja kelvolliset näyttelijät ja hyvä ohjaus.Ajoittain aika raaka,turhaa mätkimistä liian paljon,hieman myös ihmetytti se että mukaan oli ympätty myös väkinäistä huumorintynkää,se vain häiritsi eikä yhtään huvittanut

8

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65654634653

      Älkää uskoko mediapropagandaa: Snowpiercer on huono elokuva. Erikoistehosteet olivat ok.

    • vuoden parhaita

      Loistava elokuva.

      IMdb:ssä arvosana 7,0.

      • kriitikot...

        IMdb nyt on sivustona mitä on, samoin Rotten Tomatoes. Aivan samalla tavalla siellä piiri pieni pyörii ja ihmiset laukovat kukin omia mielipiteitään elokuvista, kuka milläkin perusteella kuin vaikka tälläkin palstalla. Jotain yleisluontoisia johtopäätöksiä sivustojen arvosanoista voi välillä vetää, mutta ei läheskään aina ja niin yliarvostetuissa kuin aliarvostetuissakin elokuvissa löytyy aina.
        Henkilökohtaisesti sanoisin, että kyllä tuo Snowpiercer oli reilusti seiskaa parempi elokuva; ehkä plus-miinus ysin luokkaa, jos kympin-asteikolla numeroarvosanaa pitäisi lähteä antamaan.


    • TShingtao
    • Observer.

      Aivan hirveää kuraa. Ihmettelen miksi niminäyttelijät ovat moiseen b-luokan tekeleeseen suostuneet mukaan.

    • Katottava tekele

      Ihan ok jos ei muuta kattottavaa ole, erikoistehosteita ei leffassa ollut juuri ollenkaan, tosin eipä niitä mihinkään tarvinnutkaan koska koko homma tapahtui junassa..

    • Kirveitä MitVit...

      Kyseisessä elokuvassa ei kyllä ollut mitään järkeä. Itse antaisin arvosanaksi 2/10 tähteä max.
      Juoni tiivistettynä:
      Pum, räiskis, mäiskis, kirves päähän, hehheh.
      Mielestäni tämä elokuva on täyttä c-luokan kuraa, saattaisipa olla jopa surkein elokuva mitä olen tähän asti tullut vastaan nähnyt...

    • Koreasta_pesee

      Näin elokuvan tänään 1.3.2015 Turun Kinokoplassa. Olen katsonut kolme vuotta Kinokoplan elokuvia, jotka lähes poikkeuksetta ovat valtavirrasta erottuvia, hyvälaatuisia, kritiikkiä kaipaavia mutta kritiikkiä kestäviäkin teoksia. Snowpiercer tekee terävän poikkeaman Kinokoplan tuttuun laatuun. Snowpiercer on valmistettu valmiiksipureskeltujen Hollywood-action -pläjäyksien ystäville, sellaisille, jotka pitkästyvät niissä elokuvissa, joissa on syvyyttä, ajatusta, järkeä, huumoria ja draamaa sulassa sovussa. Snowpiercer on paitsi Kinokoplan erehdys, kerrassaan haukotuttava ja tahatonta hymyilyä aiheuttava tusinasontafilmi. Turhauduin elokuvan näkemisestä niin, että tekisi mieli juoda lähimuistini pois näin sunnuntai-iltana. Suosittelen filmiä ainoastaan Finnkinon myydyimpien elokuvien ystäville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe