Ruissalo

48bim

Mieleni on jo jonkin aikaa tehnyt mieli mennä Ruissalon nakurannalle ottamaan rajatonta rusketusta, katsomaan komeita kaluja sekä näyttämään kiinnostuneille omaani mutta en tiedä tarkalleen missä kyseinen ranta sijaitsee. Voisko joku ystävällisesti ohjeistaa tietämätöntä turistia.

49

3667

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bi M

      On niin kiihottavaa nähdä, kun iso jo pitkänä roikkuva kulli heilahtelee kävellessä, on siinä oleminen ettei oma ala jökimään. Posliini pallit kruunaa kaiken.

    • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

      turussa ei ole nakurantaa.

      • tkunakuilija

        Turussa on toimiva nakuranta, jossa käy porukkaa.


      • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
        tkunakuilija kirjoitti:

        Turussa on toimiva nakuranta, jossa käy porukkaa.

        se lopetettiin yli kymmenen vuotta sitten että se siitä!


      • tkunakuilija
        wwwwwwwwwwwwwwwwwwww kirjoitti:

        se lopetettiin yli kymmenen vuotta sitten että se siitä!

        Itse olen käynyt ruissalon nakurannalla tänäkin kesänä 6 kertaa. Ranta on eri paikassa kuin aikoinaan, mutta on ja toimii. Että se siitä.


      • stondis pääll
        tkunakuilija kirjoitti:

        Itse olen käynyt ruissalon nakurannalla tänäkin kesänä 6 kertaa. Ranta on eri paikassa kuin aikoinaan, mutta on ja toimii. Että se siitä.

        Tapaatko sä siel jätkiä joiden kans puuhailette ja tyydytätte spegut ulos vai


      • 48bim
        tkunakuilija kirjoitti:

        Itse olen käynyt ruissalon nakurannalla tänäkin kesänä 6 kertaa. Ranta on eri paikassa kuin aikoinaan, mutta on ja toimii. Että se siitä.

        Missä nykyinen nakuranta sijaitsee? Vois vaikka käydä katsastamassa.


    • nakubi

      Luulin, että ruissalon nakuranta on lopetettu, mutta löysin sen pari vuotta sitten ( hakeva löytää). Käyn siellä epäsäännöllisen säännöllisesti. Stondis pääll:-) kyllä sieltä pelikaverin löytää, kun tietää miten toimia.
      Tänäänkin menen 3 jälkeen.

      • Anonyymi

        Joo ja on


    • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

      ei sitä nakurantaa tosiaankaan enää ole muuta kuin näiden parin vanhan ukon päässä....ja jos he ovat hiukan pikkuista piliä vilauttaneet niin ei se tee siitä mitään nakupaikkaa että se siitä... porissa ja helsingissä löytyy aidot

    • Ihanaa.

      Ihania lomamuistoja ruissalon nakurannalta, loikoilin nakuna männyn juurella josta polku lähtee kylpylän suuntaan, tien jatkuessa niemen kärkeen. Polkua lähestyi askeleet pysähtyen kohdalleni, kaluni alkoi siinä paisua, se oli merkkinä äskeiselle saapastelijalle, tullen viereleni alkaen hyväillä kaluani, palleja, välilihaa nautin toki käsittelystä, hetken kuluttua hän otti kovan munan suuhunsa imien nuollen, hetken kuluttua laukesin hänen suuhunsa voihkien nautinnosta. Mies nieli kaiken kiittäen, poistuen paikalta.

      • paljasta

        Olin eilen ruissalon epävirallisella rannalla, ei mitään tungosta, miehiä 10_15 ja neljä naista. Ihan ok fiilis. Joku kysyi missä se on... kävele parkkikselta vasemmalle, heti kävelysillan jälkeen vasenta polkua, se on ollut siellä jo vuosia. En käsitä mikä pöljä tuo nimimerkki wwwwwwwwwwww on kun tollasta paskaa täällä levittelee.


      • 48bim
        paljasta kirjoitti:

        Olin eilen ruissalon epävirallisella rannalla, ei mitään tungosta, miehiä 10_15 ja neljä naista. Ihan ok fiilis. Joku kysyi missä se on... kävele parkkikselta vasemmalle, heti kävelysillan jälkeen vasenta polkua, se on ollut siellä jo vuosia. En käsitä mikä pöljä tuo nimimerkki wwwwwwwwwwww on kun tollasta paskaa täällä levittelee.

        Kiitos "paljasta" muut tiedosta. Käyty on eikä huono reissu ollutkaan.


    • bim.

      Muistan paikan hyvin, tuli käveltyä sitä polkua usein. Kerran siinä metsässä oli 67- miehen rinki runkkailemassa, kihoitti niin että itsikin liityin mukaan, oli monen kokoista kalua, palleja, jolaiselta lensi vuorollaan mustikan varpujen päälle. Ruissalo mukava paikka , sattui naisten, kuin miestenkin kanssa.

      • ilmnvaatteita

        Ootko nimimerkki "bim" ihan terve, ei siellä mitään runkkurinkejä ole, iha tavallinen pieni nakuranta.


    • tosi kuin vesi.

      Kyllä siinä vaan oli joitakin vuosia sitten keskellä päivää vasemmalle lähtevän polun varrella. Ei varmaankaan nyt joka päivä. Itse satuin paikale aivan sattumalta kun 6-7miehen porukka housut alhaalla kullit kädessä runkkailemasa. Tosi tapaus olen sitten terve tai sairas, mieti sitä. Ajankohta heinäkuun loppua/ elokuunalkua.

      • ilmnvaatteita

        No, en väitä vastaan, ei ole kohdalle sattunut, mutta siellä nakurannalla olen 'tutustunut' yhteen pariin ja miestenvälistä saa aina.


      • justnaked
        ilmnvaatteita kirjoitti:

        No, en väitä vastaan, ei ole kohdalle sattunut, mutta siellä nakurannalla olen 'tutustunut' yhteen pariin ja miestenvälistä saa aina.

        Tosiaan se ranta ruissalosta löytyi hyvä ja kiitti


      • alasti aurinkoa

        Menen tänään 14 jälkeen ottamaan rajatonta rusketusta, jos vaikka olis katseltavaa ja kosketeltavaa. Enkä pistä pahaksi vaikka joku koskettais muakin.


      • transua himoitseva
        ilmnvaatteita kirjoitti:

        No, en väitä vastaan, ei ole kohdalle sattunut, mutta siellä nakurannalla olen 'tutustunut' yhteen pariin ja miestenvälistä saa aina.

        Joo tekisi mieli antaa kaluni jonkun hyväiltäväksi,olen kiinnostunut niinsanotuista tyttöpojista elikkä transuista,sellaisen kanssa olisin valmis kokeilemaan ihan livenä,onkohan sellaisia joskus siellä ruissalossa käynyt?


    • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

      hei "paljasta"itse olet aika pöljä,kirjoituksestasi selviää että toi mainitsemasi "nakuranta"onkin epävirallinen eli sama jos touhat esim jossain puistikoissa taikka levareitten metsässä!!!Varmistin Turun matkailutoimistosta onko Turussa virallinen nakuranta ja vastaus oli EI OLE! Elikkä jos joku ulkoilija/koiran taluttaja osuu paikalle ja yllättäen joku tulee vastaan se kourassa rikot lakia ja saat kiinni jäädessäsi syytteen itsensäpaljastamisesta,sakot päälle ja nimesi poliisin rekisteriin seksuaalirikollisten osastoon...mietipä sitä...Käyppä joskus OIKEALLA NAKURANNALLA ennen kuin päästät kaikenlaisia sammakoita suustasi,esimerkiksi toi Helsingin pihlajasaaressa sijaitseva on oikeesti hyvä paikka,voi olla vapaasti eikä tarvi olla koko ajan varuillaan niin kuin tuolla sun ruissalon "luvattomalla nakurannalla"

    • ex ruissalon naku

      Lopetin kyseisellä rannalla käymisen kun siellä aina liikkui noita poliisilla uhkaajia...ihme kyttiä jotka luulee että alastomuus on rikos. Turkulaiset on vaan liian ahdasmielisiä nakuilulle...nyt käyn yyterissä.

      • aurinkooooo

        Molemmille teille, wwww... ja ex nakuilija. Kukaan ei ole kysynyt VIRALLISESTA nakurannasta, toiseksi suomen laki ei kiellä olemasta ilman vaatteita, jos se ei muita häiritse ( 4 / 1976) tarkasta sinä joka poliisilla uhkailet?? Ja edelleenkin se nakuranta on siellä ollut jo monta vuotta. En käsitä mikä pöljä voi olla noin -aivo, ettei voi hyväksyä ,että se ranta on siellä ja käytössä, mene helsinkiin tai poriin kyllä mekin niissä käydään, mutta ruissalonranta on meidän "kotiranta".


      • tkupari
        aurinkooooo kirjoitti:

        Molemmille teille, wwww... ja ex nakuilija. Kukaan ei ole kysynyt VIRALLISESTA nakurannasta, toiseksi suomen laki ei kiellä olemasta ilman vaatteita, jos se ei muita häiritse ( 4 / 1976) tarkasta sinä joka poliisilla uhkailet?? Ja edelleenkin se nakuranta on siellä ollut jo monta vuotta. En käsitä mikä pöljä voi olla noin -aivo, ettei voi hyväksyä ,että se ranta on siellä ja käytössä, mene helsinkiin tai poriin kyllä mekin niissä käydään, mutta ruissalonranta on meidän "kotiranta".

        Kiva seurata keskustelua. Olen tullut siihen tulokseen, että toiset tietää mistä kirjoittaa ja nimimerkki wwwwwwww on todennäköisesti koiraa ulkoiluttava vanhapiika joka ei ole pitkään aikaan saanut eikä ihan pian saakkaan. Vaimon kanssa käydään ruissalon n rannalla silloin tällöin. Ihmettelen kuka siellä poliisilla uhkailee, ei ole edes jutuksi koskaan tullut.
        Aurinkoista kesänjatkoa kaikille.


    • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

      Ensinnäkin en ole mitään poliisilla uhkaillut,kerroin vain mitä tapahtuu jos joku loukkaantuu tosta teidän omin luvin perustamasta "nakurannasta"Mikä toi 1976 oikein oli...sitten mä hoksasin että se on varmaan jokin vanha aprillipila mikä on mennyt täydestä tohon aurinkooo kirjoittajaan,nauroin oikein makeesti....jos se pitää kerran paikkansa niin miksi kukaan ei sitten käytä tätä lain suomaa mahdollisuutta hyväksi???Sen mukaanhan voit ottaa nakuna aurinkoo missä tahansa,huuhaata toi sun juttusi.Niin ja sitten sellainen juttu että tuo ruissalon saari kuuluu turun kaupungin omistukseen kokonaisuudessaan,sai sen joskus 1800 luvun lopuilla,nykyisessä kaavassa yleiseen virkistyskäyttöön ja luonnonsuojelualueeksi.Joka kaupungilla on omat järjestyssääntönsä ja esim turun järjestyssääntö koskee siis myös ruissalon saarta...jossa maininta muunmuassa sukupuolisiveellisyyttä loukkaava käytös on rangaistava teko,tutustu siis kaupunkisi järjestyssääntöihin.Siellä leirintäalueella on kesälomaaikaan paljon muualtapäin tulleita lapsiperheitä jotka samoilevat joka puolella niillä poluilla ipanoittensa kanssa,mahtaa olla "miellyttävä "yllätys koko perheelle kun puskista rymyää karvaperseinen äijänköriläs...kyllä siinä on vanhemmilla oikeus tehdä viranomaiselle ilmoitus itsensäpaljastelijasta eikö totta!!!

      • tkuotl

        Tehdäämpä selväksi yksi asia, alastomuus ei ole suome rl. rangaistava teko. Siveetön käyttäytyminen on eri asia. Julkisella paikalla, asutuksen tai rakennusten tai luvanvaraisen yhteisöllisen toiminnan.....ym.ym. Siveetön käyttäytyminen /toiminta julkisella uimarannalla on rl.ssa rangaistava teko. Alastomana saa ottaa aurinkoa tai käydä uimassa, niin lapset kuin aikuiset. Muitakaa, että ei ole pakko katsoa.


      • tarkentaja

        Ruissalo siirtyi turun kaupungin omistukseen 2006!!!!!!!


      • lisätarkennus
        tarkentaja kirjoitti:

        Ruissalo siirtyi turun kaupungin omistukseen 2006!!!!!!!

        Aivan oikein,valtio koitti omia saaren itselleen siitähän väännettiin kättä kait oikeudessakin mutta lopulta turku sai vahvistettua omistusoikeutensa tuona vuonna.Alunperinhän se oli annettu Åbölle(turulle)silloin 1800 luvulla mutta siihen aikaan ei kait arkistoitu niin tarkkaan kaikkia tai sitten ne paperit paloi siinä isossa palossa...Eli 2006 vahvistettu 1800 annettu....PS.muistakaa että turussa tuo "päätöksenteko"kestää yleensä vähintään 50 vuotta heh heh


    • kokkolain

      Tkuotl.tin kirjoitus on totta. Alastomana saa olla ruissalossa, helsingissä tai vaikka ivalossa jos haluaa, siinä ei tosiaan ole mitään laitonta. Muutama vuosi taaemmas teillä turussa oli keski-ikäinen mies kuvannut naisten ja tyttöjen peppuja, HÄN sai sakot, ei ne joilla peput oli.

    • ykshyvätyyppi

      Joo, onkohan tolla neiti wwwwwwww.. kaikki ihan kotona????

    • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

      No se turkulainen mies oli virittänyt kameran salaa pukutiloihin,tietenkin siitä saa sakot,katso suomen rl.Pari vuotta sitten istuskelin jokirannassa ja poliisi ajeli eestaas halistensillan ja rautatiesillan väliä,kysyin mitä etsitte?Joku oli ottanut nakuna aurinkoa,sitä etsitään...Ja tämä niinsanottu "nakuranta"toimitte toisen omistamalla maa-alueella ilman maanomistajan lupaa,siitäkin löytyy lakinsa.Ruissaloakin pidetään yllä verovaroilla ja vastineeksi kaikki saavat vapaasti ulkoilla siellä missä haluavat,poislukien se sotilasalue ja ne luonnonsuojelualueet lintujen pesintäaikaan.Miksette ole laittanut kylttejä nakualue/naked area sinne tai rajannut sitä muuten selkeästi?Ai niin,eihän teillä onnettomilla ole minkäänlaista oikeutta ripustaa sellaisia toisten maille...Niin ja jos se lapsiperhe joka on tullut sinne ja kulkevat siellä luonnossa poluilla johon heillä on täysi oikeus ja joku esittelee heille vehkeitään niin se paljastelija SAA siitä sakot,EI se perhe...Teillä taitaa olla lääkitys pahasti pielessä tai sitten ne on kokonaan ottamatta kun kirjoittelette mitä sattuu...

      • smpkokkes

        Ei taida, sulla wwwww..... olla kaikki napit kohallaan


      • docsppy
        smpkokkes kirjoitti:

        Ei taida, sulla wwwww..... olla kaikki napit kohallaan

        Oon samaa mieltä, ehkä ton wwwwww...n kannattais uusia tai ainakin tarkistuttaa lääkitys.


    • seisoo vieläkin 52v

      masturbointi on ihana ja luonnollista. on ihana nähdää kuin oma kulli alkaa seistää ja alkaa masturboida kunnes tulee sperma ulos.

      • Ruissalo

        Olin tänään eka kertaa siellä nakurannalla. Siellä oli kymmenkunta miestä ja kolme naista. Oli tosi mukava käydä uimassa lämpimässä merivedessä ja täytyy myöntää että tuli runkattua siellä meressä. Olin vedessä kaulaa myöden ja runkkasin siinä lastit ulos. Sata varmasti menen sinne uudelleenkin oli niin positiivinen kokemus.


      • 174hckiffjlöppolliisi
        Ruissalo kirjoitti:

        Olin tänään eka kertaa siellä nakurannalla. Siellä oli kymmenkunta miestä ja kolme naista. Oli tosi mukava käydä uimassa lämpimässä merivedessä ja täytyy myöntää että tuli runkattua siellä meressä. Olin vedessä kaulaa myöden ja runkkasin siinä lastit ulos. Sata varmasti menen sinne uudelleenkin oli niin positiivinen kokemus.

        Voi herran jumala meetteks te vitun pösilöt vittu nakurannalle nakuilemaan jumala tarkoitti luomalla immeisen et se pitää vaatteita päällä. Aatamilla ja eevallakihan oli jo lehti kyrvän ja pillun eessä. Lopettakaa tuo hullutus ja heti!


    • rannat<3

      Käykö noilla nakurannoilla suunnillee 10v lapsia

    • WWWWWWWWWWWWWWWWWWW

      Se on ollut kautta aikojen käytäntö että totuuden lausujat koitetaan vaientaa,kaikki kirjoittamani pitää paikkansa sitä ette voi kiistää,alastomana saa olla rikoslakihan sallii sen mutta se myös määrittelee sen rikokseksi jos toisen yksityisyyttä loukataan lupaa kysymättä esittämällä omia sukupuolielimiään ilman toisen osapuolen sitä haluamatta!!!Miksi teidän on niin vaikea tajuta että kaikki eivät tosiaankaan halua nähdä ulkoillessaan yleisillä virkistysaluillaan teidän pilejänne???

      • ltt

        Kuuleppas wwwwww... ei sulla tunnu olevan oikein missään asiassa oikeaa tietoa, kirjoittelet ihan omia mutu tietoja, niin historiasta kuin laeista. Jatka vaan hauskahan noita on lueskella.


      • kersmar
        ltt kirjoitti:

        Kuuleppas wwwwww... ei sulla tunnu olevan oikein missään asiassa oikeaa tietoa, kirjoittelet ihan omia mutu tietoja, niin historiasta kuin laeista. Jatka vaan hauskahan noita on lueskella.

        Näin on. Olen seurannut tämän wwwwwwwwwwwwwww kirjoittelua. Ei ole päätä eikä häntää eli aivan omiaan kirjoittelee.


    • pettynyt turku

      Mäkin kävin siellä nakurannalla heinäkuun lopussa vähän ennen puoltapäivää ja siellä ramppasi edestakasin kaksi sellasta melkeen 70 patua joilla oli aika iso toi etureppu,sit mä kävin toisenkin kerran elokuun alussa puolenpäivän jälkeen ja siel oli ne samat patut vaan edelleen ramppaamassa edestakaisin läskiensä kanssa!!!Joku tossa aiemmin kirjoitteli että miestenvälistä löytyy aina ja runkkurinkejä plus muuta toimintaa mutta eipä pitänyt paikkaansa kumpanakaan päivänä:Tulipahan mieleen että ne on nää vanhat "pantterit"kun tänne kirjottelee ja kehuskelee paikkaa ainoana tarkotuksenaan houkutella nuoria poikia sinne jos vaikka joku tarttuis pyydykseen!!!Ne oli kyllä sen näkösii äijiä etten olis koskenut metrin mittasella tikullakaan,niin paljon sitä ihrapoimua ja kesähelteet...hyi hitto kyllä tuli huono olo!

      • nakkeeee

        Ei nakurannan kuulukkaan olla joku runkkupaikka


      • Anonyymi

        Olisiko naisista jotain käyttöä siellä?


    • pettynyt turku

      nakke hei, enhän mä ole mitään runkkupaikkaa hakenutkaan,olin molempina päivinä noin tunnin siel ja otin aurinkoo kivellä nakuna,en olis pistänyt pahakseni jos joku olis vaikka tullu viereen ja hipaissut vähän,oon bi eli mies tai nainen ok mutta kun tarjonta oli noi kaksi edestakaisin ramppaavaa vanhaa varesta niin en tajua miksi tää on niin mahtava paikka?Ne on ne kaks varesta varmaan raakkunut kaikki naisetkin karkuun kun ei niitä ainakaan näkynyt vaikka ilmoja piteli!Vai onkohan nakke se toinen raakku,miettikääpä sitä...

      • naisnakkke

        Kyllä nakkeeee on oikeessa, ite olen aurinkoisina käynyt siellä, porukkaa 5-15 ajankohdasta riippuen, nyt alkaa olla jo aika viileetä.
        Mutta jos siellä ottaa aurinkoa ja odottaa, että joku tulee hiplaamaan (pettynyt turku), niin sulla on nakurannoista hiukan sairas käsitys. Kannattaa hakea ne hiplaajat muualta.


      • pettynyt turku
        naisnakkke kirjoitti:

        Kyllä nakkeeee on oikeessa, ite olen aurinkoisina käynyt siellä, porukkaa 5-15 ajankohdasta riippuen, nyt alkaa olla jo aika viileetä.
        Mutta jos siellä ottaa aurinkoa ja odottaa, että joku tulee hiplaamaan (pettynyt turku), niin sulla on nakurannoista hiukan sairas käsitys. Kannattaa hakea ne hiplaajat muualta.

        Tällä naisnakkella on vissiin jonkin sortin lukihäiriö kun ei ymmärtänyt mitä kirjoitin???EN HAKENUT MITÄÄN RUNKKUSEURAA vaan olin siellä aurinkoo ottamassa ja jos joku olis tullu viereen ja hipaissu niin en olisi siitä pahastunut!!!Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt???Nakke ja Naisnakke on näköjään ne kaksi vanhaa poikamiestä jolla on vilkas mielikuvitus eikä muuta heh heh mitä "sankareita"


    • Onko Ruissalon nakuranta ollut viellä toiminnassa ja onko siellä naisia?

      • Anonyymi

        On olemassa, mutta ei enää virallinen. Kyllä siellä miehiä ja naisia muutama löytyy.
        Se on nyt enemmän pusikossa. Vaimo siellä on käynyt joka kesä.
        Halukkaita suojavoiteen levittäjiä aina ollut tarjolla.


    • Anonyymi

      Löytyykö vielä runkkukaverii molemmat käy m n hyvin varustettu haluaa näyttää ja katsella

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe