On ilmennyt, että VW Passatin sähköinen käsijarru voi olla hengenvaarallinen ongelma. Ei kai Skodakin käytä samaa tekniikkaa niin kutsutuissa autoissaan?
Jakavatko VW ja Skoda samat ongelmat?
10
92
Vastaukset
- osssin salapersoona?
ei.
Järkevä ihminen käyttää käsijarrua ja laittaa vaihteen päälle kun jättää auton parkkiin.
Kyseisessä tapauksessa oli käsijarru jäänyt kuskin muistin mukaan kytkemättä.- osssss
Vielä järkevämpi lyö rattilukon kiinni ja renkaat linkkuun...
Eikö sitäkään osata? " Kyseisessä tapauksessa oli käsijarru jäänyt kuskin muistin mukaan kytkemättä. "
Siitä on olemassa kahtakin eri versiota ja sitä tutkitaan. Nettifoorumeilla ja Isossa-Britanniassa tiedetään tapauksia joissa sähköinen käkkäri on pettänyt.
- Ei käytä ei
Kappas vaan. Tässä on ilmeisesti lantalörtillä pieni jäynä. Jos myönnetään, että Skoda ei ole ottanut autoihinsa vielä sähköistä käsijarrua, niin eipä mene kauaa kun joku trollipeikko laittaa, että Skoda käyttää vanhentunutta tekniikkaa.
Mutta kuitenkin. Tässä tapauksessa mielestäni vanhassa vara parempi. Mekaaninen niinkutsuttu käsijarru on luotettavampi.- Suolen vaivaamat
monessa uuden tekniikan autossa on vaijerilla toimiva käsijarru, ei se ole mitään "vanhaa tekniikkaa".
Tämä landloard on palstan pelle ja sen tietää jokainen, mutta valitettavasti tällaiset mainosrahaa keräävät sivustot eivät välitä mitä täällä touhutaan kunhan euroja tulee tilille. - Taitavaa
Totta on, kuten toteatkin, että hieman vanhempaa tekniikka käytettäessä yllätykset on harvemmassa. Tätähän Skodassa on noudatettukin menestyksellä.
Siinä kaikki voittaa.
Pienempituloiset saavat toimivan Skodan, konserni saa hyvällä katteella myytävästä poistuvan tekniikan jälkimyynnistä kivasti tuloja uuden kehittämiseen ykkösmalleihinsa ja mahdollisuuden näin pitää ykkösmallienkin hintataso kohtuullisempana. - Takuurahasto?
Taitavaa kirjoitti:
Totta on, kuten toteatkin, että hieman vanhempaa tekniikka käytettäessä yllätykset on harvemmassa. Tätähän Skodassa on noudatettukin menestyksellä.
Siinä kaikki voittaa.
Pienempituloiset saavat toimivan Skodan, konserni saa hyvällä katteella myytävästä poistuvan tekniikan jälkimyynnistä kivasti tuloja uuden kehittämiseen ykkösmalleihinsa ja mahdollisuuden näin pitää ykkösmallienkin hintataso kohtuullisempana.^ Unohdit analyysissäsi mainita sen, mistä otetaan ne rahat, joilla korjataan uuden tekniikan lastentaudit ja hoidetaan uuden tekniikan reistaamisesta aiheutuvat takuuremontit.
- Taitavaa
Takuurahasto? kirjoitti:
^ Unohdit analyysissäsi mainita sen, mistä otetaan ne rahat, joilla korjataan uuden tekniikan lastentaudit ja hoidetaan uuden tekniikan reistaamisesta aiheutuvat takuuremontit.
Nuohan kuuluvat juuri uuden kehittämiskustannuksiin. Yksi osa niistä.
Sinulla näyttää olevan vähän vainoharhaisuutta kehitellä asioita, joita ei ole ollut olemassa.
- Se suuru ero:
landlord kirjoitti:
Sinulla näyttää olevan vähän vainoharhaisuutta kehitellä asioita, joita ei ole ollut olemassa.
Sinun kirjoittelu ON vainoharhaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618320- 1334674
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354096- 213368
- 232922
- 292837
- 552713
- 252310
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4052222- 322159