Tavoitteena oli kierrättää Glykoliseosta moottorissa ja tuli ongelma: Jäähdytyskierto ei toimi, ipelleri hyvässä kunnossa, termostaatti aukeaa, pumppu on juotettu eli pitäisi imasta.
Mikä mahtaa olla?
Olen itse asiassa ostamassa kyseistä venettä (telakalla), mutta haluaisin ensin käyttää konetta ja varmistua, että se pelaa.
Saattaahan olla, että sillä on ajettu vajaalla jäähdtyksellä aikaisemminkin, eli mikä paikka vaurioituu ensin, kansi? Maali ei kuitenkaan ole onneksi kärventynyt. Kone käy muuten ihan normaalisti, ainakin alhaisilla kierroksilla.
Neuvot tarpeen!
Yanmar 2GM15 -jäähdytyskiertohäiriö
2
452
Vastaukset
- arskaw
laitoitte glykolipurkin oikeaan letkuun,eli imupuolelle eikä ime,pumppu on rikki tai jossain on tukos.impellereissä on joskus ollut sellaisia vikoja että vulkanointi pettää ja kuivana kun starttaat saattaa pyöriä mutta nestevastus kun kohtaa keskiö pyörii mutta kumiosa ei,eli tarkista,onko oikea letku,putki tai letku avoin ja onko impelleri ehjä,jos kone on ajettu kuivana hajoa ensin kannentiiviste,sitten kansi ja lopulta kone.siksikö on myynnissä?
- Makke
Juu, kyllä letkut oikein oli, mutta imelleri on jokin piraattiversio tai sitä ei ole laitettu ammattitaidolla paikoilleen. Siipien kärkien reunat ainoastaan koskettivat päätykanteen, mutta niiden varsien sekä keskiosan ja päätykannen välillä oli välystä n.2mm. Eli ikäänkuin liian syvälle painettu kiinni! Oli mulla koepenkissä kiinni ja sain sen kyllä pumppaamaan jollain lailla, mutta todella heikolla paineella ja kauan sai juottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760