onko kukaa pelannu siihen Metal head Leaderiin. Ihan helppo vastus!! ois voinu olla kuiteski vähä vaikeempi!! eikös JUU!
Onks kukaa pelannu Jakki 2:sta läpi (lukuun ottamatta orbseja)
8
357
Vastaukset
- minä
Mikä on Jakki2 ?
- Jakki
No ei ihan niin vaikea vastus kuin odotin. Olen pelannut pelin kaksi kertaa läpi. Montako "orbsia" olet löytänyt? Mä löysin muistaakseni 145 kpl. Löysitkö Haven Citystä paljon niitä? Loistava peli, olen odottanut jo kolmatta osaa pitkään. Pitäisi ilmestyä joulukuun alussa ja se tulee myös todennäköisesti olemaan sarjan paras osa.
- Daxter
Ne orbsit ovat ihan "PÄÄSIÄISMUNAN" näkoisiä! eikös JUU!!
- Daxter
Yritän saada kovasti hero modea ja voi olla että saankin jos tarpeeks yritä! tiiätkö sä Jakki mitä hero modella tehää?????? mä kyl tiiän.
- tytsyt
voisitkohan auttaa?! Ollaan sellasessa kohdassa, jossa pitäis päästä laituria pitkin jonnekin keltaselle valolle, mutta vastaan tulee punasia ajokkeja joista tulee aina kymmeniä paronin apulaisia. Me ollaan koitettu ampua niitä ja juosta kovaa ohi, mutta koko ajan niitä tulee vaan lisää joka suunnasta. Joku myös sanoi et pitäis ajaa sillä jet boardilla ja tehä temppuja mut sekään ei onnistu..
- brutus
tytsyt kirjoitti:
voisitkohan auttaa?! Ollaan sellasessa kohdassa, jossa pitäis päästä laituria pitkin jonnekin keltaselle valolle, mutta vastaan tulee punasia ajokkeja joista tulee aina kymmeniä paronin apulaisia. Me ollaan koitettu ampua niitä ja juosta kovaa ohi, mutta koko ajan niitä tulee vaan lisää joka suunnasta. Joku myös sanoi et pitäis ajaa sillä jet boardilla ja tehä temppuja mut sekään ei onnistu..
oon menny pelin läpi ja mulla se ainaki onnistu.totta se on.pitää mennä sillä jet boardilla.yritä vielä!
- Daxter
Minäkin odotan Jak 3:sta! minulla on Jak 2:sessa 186 orbsia!! oon aika lähellä hero modea.
- Jakki
No kerro mitä "hero-modella" tehdään. Saako siihen "hero-modeen" jotain erikoiskykyjä? Eikös siihen tarvi saada ne kaikki 200 orbsia? Mikä sun mielestä on pelin paras kohta? Mun mielestä siinä on monta hyvää kohtaa, mutta parhaat on kenttä siellä haudassa (Mar's Tomb) ja se kun mennään sinne Paronin palatsiin kaupungin yli sitä jotakin putkea pitkin. Todella hienon näköinen kun sieltä näkee lähes koko kaupungin yläpuolelta ja sen lähiympäristöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145