Asiaa Zinzinosta!!

Warsos

No oma tarinani verkostomarkkinoinnissa alkoi sillä samalla tavalla millä melkein jokaisen ura sillä alalla alkoi, eli kaveri soitti tapaamiselle ja siellä kaveri esitteli sponsorinsa kanssa uuden liikeidea muodon. Kyseiseen kaveriinhan en ole ollut kuin vain pari kertaa yhteydessä kauan sitten, ja siksi alunperin ihmettelin kyseistä tapaamista, mutta olin innoissani näkemään hänet pitkätä aikaa ja vielä Helsingin Kampissa, missä tavattiin ekaa kertaa.

No lähin melko äkkiseltäni mukaan, ja vaikka netistä löytyy Zinzinosta paljon pahaa, niin ensimmäinen koulutustilaisuus vakuutti minut, että kuinka monet tienaavat alalta tapaamalla muita ihmisiä. Viikon mietin asiaa ja luin annettuja ¨info-lehtiä¨, ja liityin ennen ensimmäitä 2013 marraskuun eventtiä, ja samalla kun kaveri painosti että hän nousee tason ennen kyseistä eventtiä.

No miten menikään viime marraskuun jälkeen! Pari asiakasta sain ja tykästyin Zinzinon tuotteisiin, mutta kuten monesti tuolla alalla käy menetin pari hyvää kaveri suhdetta, ja myös äitini kimmastui hieman kun liityin. Kukaan heistä ei tosin käynyt noissa joka keskiviikkoisissa koulutustilaisuuksissa, missä itse vakuutuin alasta. Yksi ylälinjastani myös lähti alalta, ja hän kertoi syyn että edes diamond tasoisena ei oikeasti saa tarpeeksi rahaa elääkseen, eli näyttää siltä että oikasti ihmiset jotka alalta tienaa, niin heillä on monta tiimiä alapuolella. Hyvä että hän kertoi asian :)

Tällä kirjoituksella vain yritän sanoa että kannattaa tarkkaan miettiä mihin liittyy, ja keskustella vaikka lähimpien kanssa ensin, jos vaikka heillä olisi kokemusta alalta. Itse en paljon menettänyt omaisuudestani kun olen ollut aina hyvin rahoissani, kun en paljon rahaa muutenkaan kuluta. Mutta jotkut ovat oikeasti menettäneet ison osan omaisuudestaan alalta, ja menettäneet kavereitansa.

Olen jo itse vakuuttunut että Zinzino EI OLE pyramidipeli, mutta jostain kumman syystä poliisit ovat jo kaksi vuotta varmaan heitä tutkineet ilman tulosta, mutta silti sitkeästi jatkavat. Zinzino on Pohjois-euroopan kasvavin yritys 50% kasvuvauhdilla, ja he laajenevat vuosi vuodelta muihin maihin. Ja mikä on oudointa, muissa maissa he eivät ole poliisin tutkinnan alaisina, mitä ainakin itse olen yrittänyt selvittää.

Harva tuolla alalla menestyy ellei ole 1000 facebook kaveria tai vastaavaa. Itse en jaksa enään yrittää, kun minulla on kaksi hyvin tuottavaa työtä, mistä ei menetä ystäviä ja missä viihdyn. Mutta onneksi opin jotain, ja luen nyt vain bisnes alan kirjoja mistä oppii paljon miten menestytään elämässä, ja tilaan edelleen Zinolta omega-3 öljyjä. Mutta onko täällä Suomi24 joilla on samoja kokemusta Zinzinosta? Kiitos kunnollisista vastauksista etukäteen :)

8

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senkin höpö

      Pärjäisit paremmin satukirja-alalla.

    • Tietoa ON

      "Zinzino on Pohjois-euroopan kasvavin yritys 50% kasvuvauhdilla"

      Niin se pyramidi kasvaa - vielä jonkin aikaa. Sen jälkeen seuraa romahdus...

    • No p

      No poliisin resurssit ovat pienneet, eli siksi voi olla että poliisilla kestää käydä jotain asioita läpi yhtiöstä. Mutta rahaa ja aikaa poliisilla menee turhaan, joten miksi he eivät keksi vain jotain hyvää tekosyytä pistää koko firma nurin xD

    • 20 years

      Warsos olis mukava saada tietää miksi olet menettänyt ystäviäsi tehdessäsi zinzinoa.
      Vika ei todellakaan ole zinzinon vaan vika on vain ja ainoastaan sinussa.

      Itse olen tehnyt verkostomarkkinointia noin 20 vuotta, yhtään ystävää en ole menettänyt, sitävastoin ystäviä on tullut lisää.

      Kannattaa ehkä kuunnella ja arvostaa sitä mitä ihminen sinulle sanoo.
      Jankutusta ei jaksa kukaan kuunnella.

      Mutta kaippa se on sitä pelisilmää joka joillakin on ja joillakin ei.

      Kannattaa siis lukea niitä busineskirjoja, ja kun lähdet "oikeisiin" töihin niin ei sielläkään jankuttavaa myyntimiestä arvosteta.

      En arvostele vaan neuvon.

    • anna rahaa

      Et vain osaa kortti sinulle ole hyvä ai niin anna satanen

    • Gravityclerk

      "Zinzino on Pohjois-euroopan kasvavin yritys 50% kasvuvauhdilla"

      Ei muuten pidä paikkaansa. Yhden tuttuni it-firmalla on kaksi vuotta putkeen liikevaihto kasvanut yli 100% vuodessa. Ja vastaavia on paljon muitakin. Mutta tuon kaltaisia perättömiä tietoja Zinzino-tunkit uskoo kritiikittä, kun heille noita heittää.

    • Anonyymi

      "Zinzino on Pohjois-euroopan kasvavin yritys 50% kasvuvauhdilla, ja he laajenevat vuosi vuodelta muihin maihin."

      Nyt on kuusi vuotta mennyt tämän ketjun aloituksesta, voisiko joku kertoa kuinka paljon Zinzino on tässä ajassa Suomessa kasvanut? Tai kertoa mistä löytää tietoja Zinzinon liikevaihdosta Suomessa.

      • Juuri näin! Ja ylipäätään, nimetkää edes yksi kansainvälisesti menestynyt VERKOSTOMARKKINOINTIYRITYS

        MUAHAHMUAHAHAMUAHHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe