Seksiä veljen kanssa

sanna& veli

Menin saunaan yksin.kävin lauteille makaakaan.koskettelin vähän itseäni.kuulin kuinka ovi avautui.VELI!!!mitä??ei hätää.rauhouitu.näin veljeni kyrvän seisokissa.veljeni tuli lähelleni,koski mun pillua.kiihotuin.annoin tulla sisääni,hetken rakastella ja laueta.

17

11631

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö vai Poika?

      Kumpaa toivotte?

    • sanna& veli

      Syön pillereitä,en tullut raskaaksi.

      • Voi tulla ikuinen ..

        Ei mitään....Älä syyllistä ittees ja broidias.
        Mut spopikaa ettette enää puhu aiheesta keskenänne koskaan.


      • Siis vain nautinto.


    • nuklg, m

      Kun kerran nautitte molemmat, ei ole pienintäkään syytä kieltäytyä jatkosta. Anna veljesi työntää kyrpänsä niin usein vittuusi kuin suinkin jompikumpi haluaa, vieläpä "maksimiperiaatteella", eli toinen on aina valmis, kun toinen tarvitsee.

      Ulkopuolisille ei voi puhua, sillä vanha Suomen laki kieltää. Niin kielsi aikoinaan paljon harvinaisemman homoilunkin ja eläinseksin. Nyt moista lakia vain ihmetellään. Monessa maassa sisarusseksi on ihan sallittua.

      Koska syöt e-pillereitä, veljesi voi panna sinua paljaalla kyrvällä ja voitte molemmat tuntea ihanan kosketuksen. Nautinnollista jatkoa! :)

      • LÖTJÖNEN

        No kukin tyylillään. Onhan saanti ainakin lähellä. Ei muuta kun melaa mekkoon siis.


    • Hannes M

      Sanna, jotenkin tulee sellainen tunne, että eräät tämän palstan keskustelijat eivat millään tavalla ajattele helliä ja herttaisia tunteita. Kun veli ja sisko pitävät toisistaan niin paljon, että harrastavat myös herttaista seksiä, se kertoo hyvistä väleistä ja keskinäisestä ymmärtämyksestä, jota kaikilla sisaruksilla ei ole.

      Oletan, että haluat veljellesi samaa suloisuutta, jota itsekin voit tuntea. Anna siis usein vittuasi hänelle.

    • kyselyä

      Tässä on eräs englanninkielinen kyselytutkimus joka pyrkii kartoittamaan sitä millaiset ulkoiset tekijät (esimerkiksi vanhempien alkoholinkäyttö, koulukiusaaminen) voisivat mielestäsi vaikuttaa seksisuhteen syntymiseen sisarusten välille.

      http://www.misterpoll.com/polls/476061

    • Hannes M

      Kysyttiin tutkimuksessa osoitetta. Eipä viitsi antaa. Voi tulla roskapostia ja ties mitä.

      Sisarusseksiä tulee ensinnäkin pitää aivan luonnollisena, ihan kuin mitä tahansa seksiä. Käsitys, että biologinen luonto ei sitä sallisi, on perätön. Sitä puoltavat monet asiat.

      1) Siskolla ja veljellä voi olla hyvin läheiset välit, läheisemmät kuin kenenkään muun kanssa. Erityisesti tuntee toisen tunne-elämän ja arvostukset.

      2) Molemmat ovat samassa asunnossa, joten seksiä voi harrastaa riittävän usein. Monilla myös sauna. Jos vanhemmat rajoittavat liikkumista, on vaikeaa löytää aikaa ja paikkaa seksille muutoin.

      3) Ovat hyviä toistensa opettajia. Ei tarvitse jännittää toisen takia, kun tuntee ennestään.

      4) On luontevaa kokeilla seksiä turvallisissa oloissa. Myös tautivaara on lähes olematon.

      5) Kumpikin olettaa, että seksikumppani ei ole viimeinen. Ei ole kysymystä, pitäisikö sitoutua toiseen.

      6) Kun sisko käyttää e-pillereita, voidaan harrastaa ilman kumia. Kosketusherkkyys ja ihanuus ovat toista luokkaa kuin tilapäissuhteissa, joissa on käytettävä joka tapauksessa kumia.

      7) Seksi voi harrastaa myös silloin, kun kummallakaan ei ole vielä seksikumppania.

      8) Yhteinen mastubaatio toistensa katsellessa on usein miellyttävämpää kuin salassa harjoitettu.

      9) Veli voi poistaa siskonsa vittukarvat, mitä on vaikeahko toimittaa itselleen.

      10) Seksi lähentää ennestään läheisiä väleja. Jutteleminen sekä seksistä että muista asioista voi sujua luontevasti.

      11) Kun siskokset aloittavat seksin seurustelukumppanin kanssa, he ovat jo rohkeampia ja asiantuntevampia.

      12) Seksiä voi harrastaa myöhemmin myös tarvittaessa, vaikka onkin jo seurustelukumppani.

      13) Sisarusseksiä harrastaneilla on ollut hyviä kokemuksia ja jäänyt hyvät muistot.

      14) Sisarusseksi on kaikin puolin luontevaa.

      Haittapuolena on tietysti mainittava, että asiasta ei voi hiiskua muille, koska jotkut paheksuvat. Myös vanhoillinen laki kieltää Suomessa muttei kaikissa maissa. On kuitenkin syytä arvella, että poliisi ei ryhdy tutkimaan kolmannen henkilön tekemää rikosilmoitusta, ei ole ulkopuolisten todisteita, eikä kai tuomioita ole langetettu ainakaan moniin, moniin vuosiin.

      • Kyselyä

        "Kysyttiin tutkimuksessa osoitetta"

        Missä muka?

        Jos viittaat tuohon ylläolevaan tutkimukseen, niin siellä ei kysytä osoitetta keneltäkään missään vaiheessa.

        Siellä ei ole tarjolla kuin 100 erillistä monivalintakohtaa ja sitten painetaan Submit-nappia jolla antamasi ehdotukset rekisteröidään ja jonka jälkeen et pääse enää uudestaan osallistumaan tutkimukseen, vaikka tulokset tietenkin saat näkyville.

        Alkuvaiheessa täytyy painaa varmistus siitä että olet aikuinen, eli että sinulle saa näyttää aikuisille tarkoitettuja kyselyitä (kuten kyseinen seksitutkimus. Varmistus on aivan samanlainen kuin tänne Suomi24 seksikeskusteluun tultaessa) Tutkimuksessa ei ole kuvia, sieltä ei voi ladata mitään, siihen ei tarvitse, eikä edes voi antaa mitään tietoja itsestään. Misterpoll on luotettu sivusto.

        Vaihtoehtoja en voi enää valita koska olen jo tutkimuksen täyttänyt omalta osalta, mutta kysymykset ovat pääasiassa tällaisia.

        "Please rate all of the forthcoming situations from 1 -€“ 5, where 5 mean the most likely condition to encourage siblings experience incest between them and 1 mean the least likely condition to encourage siblings to experience incest."

        "Parents spend a long day at work.

        0% (0) 1 - discouraging
        0% (1) 2 - somewhat discouraging
        6% (13) 3 - It may encourage, but it might discourage
        37% (70) 4 - somewhat encouraging
        41% (78) 5 - encouraging
        13% (25) 0 - This condition doesnt matter at all

        187 voters have answered this question."


    • Hannes M

      En oo oikein tuttu tietokoneen kanssa. Mullon kyl sellanen kuva, et se kysy sähköpostiosotetta. Mut antaa olla. :)

      • nhrrr

        Ei sitä osoitetta kyllä kysytty. Siinä oli ensin että you must be 18 or older to be able to view this poll. Jos painat ettet ole aikuinen, niin sitten se menee aloitussivulle eikä näytä kyselyä. Jos olet aikuinen, niin sitten se avaa sen kyselyn ja pääset vastaamaan ja antamaan omat mielipiteesi. Siellä listan lopussa oli sitten jotain että submit results, eli että lähetä vastaukset. Kertaakaan ei kysytty mitään henkilökohtaisia tietoja.

        Jos haluat osallistua sivuston johonkin keskusteluihin, niin sitten voit tehdä sinne keskusteluihin tilin johon kai vaaditaan sähköpostiosoitetta, mutta tiliä ei tarvitse luoda että pääsee osallistumaan tuohon kyselyyn.


    • Juuso19

      Jätä e pillerit pois ja anna vaan veljesi laskea sisään kaikki niin myökin sara & Juuso

      • hyttrere

        Kuinka kauan siitä on kun sait löylykauhan suoleesi ja kuka sen sinne työnsi?


      • hyttrere

        Siis kaappihomo, joka on myös runkkari, nussi sinua löylykauhalla perseeseesi.

        Milloin ja missä tämä tapahtui?


    • Lyhyestä virsi kaunis.

    • Anonyymi

      Hei , olimme mieheni kanssa kylässä veljeni maatilalla , otimme siinä alkoholia . Illan päätteeksi olimme aikalailla humalassa , mieheni sammui makkariin ja minä veljeni kanssa olohuoneeseen , nukahimme . Heräsin jossain vaiheessa siihen kun veljeni hieroi minun pimppiä , minulla ei näköjään ollut muutamiin pöksyt jalassa , annoin hänen hieroa ja työnnöllä sormia sisääni . Kuiskasin ota nepöksyt pois , veljeni teki työtä skettyäni , huomasin että , veljelläni seisoo sanoin että , tule päälle ja niin veljeni työntyi minuun nai jonkin aikaa ja laukesi sisälläni , onneksi minulla oli ehkäisy . Lähdin siitä sitten mieheni viereen nukkumaan . Seuraavana päivänä oli hiukkasen korkkia kun muistin yön tapahtumat , mutta jatkoimme rryyppäämistä , nuissimmee veljeni kanssa vielä sinäkin iltana WC : ssä hän takaapäin pani minua ja taas paljaalla hänellä ei ollut kortsua . Mieheni sai tailuuli että , meillä on ollut jotain laittoi veljeni välit poikki , hän ei milloinkaan saa tietää minun ja veljeni kakkosesta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe