Kovasti on vaikeaa hur.rien elämä

miksi?

Suomessa,senhän näkee kaikesta. Osa ei osaa edes Suomea.

24

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhä Sylvi

Ennenkaikkea, Internetin laaja kapina pakkoruotsia vastaan.

Nakertaa hur-ria.

• jokkex_

Idiootin tekemä avaus.

• Avaaja osui

jokkexilla on vaikeaa

• jokkex_

Ei ole ainakaan edellisen perusteella, sillä hurrilla oli vaikeaa ja hän halusi tekeytyä minuksi.

• Nettisuom. (-fenno)

Typerä avaus. Eihän neffekään osaa suomea, puhumattakaan ruotsia.

• Miksi monet fennot kirjoittavat kielten nimet isolla alkukirjaimella? Suomenkielen mukaista ei ole kirjoittaa : "Osa ei osaa edes Suomea." Ainakin minulle opetettiin jo kansakoulussa, että pitää kirjoittaa "Osa ei osaa edes suomea." Tämä on erityisen kummallista ihmisilta, jotka koko ajan toitottavat kuinka tärkeä ja hieno kieli suomi on. Eikö silloin pitäisi tietää tälläinen perusasia?

• Tukiopettaja
        ahvennainen kirjoitti:

Miksi monet fennot kirjoittavat kielten nimet isolla alkukirjaimella? Suomenkielen mukaista ei ole kirjoittaa : "Osa ei osaa edes Suomea." Ainakin minulle opetettiin jo kansakoulussa, että pitää kirjoittaa "Osa ei osaa edes suomea." Tämä on erityisen kummallista ihmisilta, jotka koko ajan toitottavat kuinka tärkeä ja hieno kieli suomi on. Eikö silloin pitäisi tietää tälläinen perusasia?

Eipä ole ollenkaan varmaa, että fenno on selvinnyt kansakoulusta!

• aito fenno
        Tukiopettaja kirjoitti:

Eipä ole ollenkaan varmaa, että fenno on selvinnyt kansakoulusta!

Fenno ei osaa suomea eikä varmuudella ruotsia.

• ajatukset kirkkaina
        ahvennainen kirjoitti:

Miksi monet fennot kirjoittavat kielten nimet isolla alkukirjaimella? Suomenkielen mukaista ei ole kirjoittaa : "Osa ei osaa edes Suomea." Ainakin minulle opetettiin jo kansakoulussa, että pitää kirjoittaa "Osa ei osaa edes suomea." Tämä on erityisen kummallista ihmisilta, jotka koko ajan toitottavat kuinka tärkeä ja hieno kieli suomi on. Eikö silloin pitäisi tietää tälläinen perusasia?

"ahvennainen"

Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa käsitteet, "fenno" ja "suomalainen"? Eikö ne ole sama asia? Joskus kirjoitit olevasi suomenkielinen ahvenanmaalainen. Oletko siis itsekin "fenno"?

Jos taas "fenno" määritellään vain suomenkielen puolustajaksi, mikä tässä on pahaa? Edes vaatimus Suomen valtion yksikielisyydestä? Onhan Ahvenanmaakin yksikielinen.

Kirjoitusvirheitä sattuu usein epähuomiossa, ne eivät korreloi minkään "fennouden" tms. Kanssa. On täyttä propagandaa väittää että ruotsinkielen aseman vastustaminen johtuisi vain tyhmyydestä, oppimattomuudesta tms.

Yleensä kun argumentit ja asia loppuu, aletaan n ussia pilkkua.

• Nettisuom. (-fenno)
        ajatukset kirkkaina kirjoitti:

"ahvennainen"

Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa käsitteet, "fenno" ja "suomalainen"? Eikö ne ole sama asia? Joskus kirjoitit olevasi suomenkielinen ahvenanmaalainen. Oletko siis itsekin "fenno"?

Jos taas "fenno" määritellään vain suomenkielen puolustajaksi, mikä tässä on pahaa? Edes vaatimus Suomen valtion yksikielisyydestä? Onhan Ahvenanmaakin yksikielinen.

Kirjoitusvirheitä sattuu usein epähuomiossa, ne eivät korreloi minkään "fennouden" tms. Kanssa. On täyttä propagandaa väittää että ruotsinkielen aseman vastustaminen johtuisi vain tyhmyydestä, oppimattomuudesta tms.

Yleensä kun argumentit ja asia loppuu, aletaan n ussia pilkkua.

Nykyinen fenno on katkera neffe ja suomalaisen irvikuva, ja heitä on Suomessa noin sata (SuoLi suomen sisu).

Entinen fennomaani oli arvokas isänmaan ystävä.

• jokkex_
        ahvennainen kirjoitti:

"Tämä on erityisen kummallista ihmisilta, jotka koko ajan toitottavat kuinka tärkeä ja hieno kieli suomi on. Eikö silloin pitäisi tietää tälläinen perusasia?"

Ilmeisesti Mona Lisaa ei saisi ihailla mikäli ei osaa itse maalata piirulleen yhtä hyvin. Taisin itse tehdä viime viikolla väärin...

No, pakkoruotsittaminen ainakin on älytöntä. Pakkoruotsin sijaan enemmän äidinkieltä.

• painu vit-tuun
        Nettisuom. (-fenno) kirjoitti:

Nykyinen fenno on katkera neffe ja suomalaisen irvikuva, ja heitä on Suomessa noin sata (SuoLi suomen sisu).

Älä homo hur.ri huutele

• Kumma ku

Tuota suommee voe kirjottoo monellaviisiin ja siit huolimata siit selevänsaup.

Mutku arkumentit paskorootsinpuolustajilt lopahtaa, ruvettaa kiuttelee kielopist.

• ..................

Kun ei muuhun pystytä,niin sitten jauhetaan kirjoitusvirheistä. Tätä näkyy monilla saiteilla.

• Minusta tässa on kyse kielen arvostuksesta. Kyllä minä ymmärrrän tarkoituksen, mutta minusta kieltä pitää arvostaa niin paljon, että ei tee tällaisia virheitä. Erityisesti silloin kun kirjoittaja haluaa tuoda esille juuri tuon kielen tärkeyden ja hienouden.
        Pakkoruotsista en huomannut aloittajan kirjoittavan sanaakaan, joten sitä en tässä lähde argumentoimaan puoleen tai toiseen.

• Nettisuom. (-fenno)

Typerä viesti suomea osaamattomalta neffeltä.

• ei kukaan kaipaa

Typerä viesti suomea osaamattomalta neffeltä.

Hirtä itses homo sveko.

• aito suomalainen
        ei kukaan kaipaa kirjoitti:

Hirtä itses homo sveko.

Pratar du svenska?

• Ylös.

Nyt.

• Nettisuom. (-fenno)

• Mene hörhö hoitoon!

Eiköhän tuo sinun läski naamasi ja ruhosi, joka on psyykelääkkeiden vielä lisää turvottama ole irvikuvia. Ja olethan sinä työkyvyttömyyseläkkeellä ilmeisestikin mielenterveysongelmien vuoksi. Tuollainen hyödytön pas-ka sitten arvostelemassa muita ja määrittelmässä suomalaisuutta. Mene hörhö hoitoon.

• Nettisuom. (-fenno)
        Mene hörhö hoitoon! kirjoitti:

Eiköhän tuo sinun läski naamasi ja ruhosi, joka on psyykelääkkeiden vielä lisää turvottama ole irvikuvia. Ja olethan sinä työkyvyttömyyseläkkeellä ilmeisestikin mielenterveysongelmien vuoksi. Tuollainen hyödytön pas-ka sitten arvostelemassa muita ja määrittelmässä suomalaisuutta. Mene hörhö hoitoon.

Painan 70 kiloa ja olen 175 cm pitkä. En siis ole läski. Sulla on väärä henkilö.

Käyn töissä joka päivä eli en ole edes eläkkeellä.

Psyykelääkkeitäkään en käytä.

Nykyinen fenno on katkera neffe ja suomalaisen irvikuva, ja heitä on Suomessa noin sata (SuoLi suomen sisu). Neffen päälle yleensä oksennetaan.

• 9+6

Painan 70 kiloa ja olen 175 cm pitkä. En siis ole läski. Sulla on väärä henkilö.

Käyn töissä joka päivä eli en ole edes eläkkeellä.

Psyykelääkkeitäkään en käytä.

Nykyinen fenno on katkera neffe ja suomalaisen irvikuva, ja heitä on Suomessa noin sata (SuoLi suomen sisu). Neffen päälle yleensä oksennetaan.

"Käyn töissä joka päivä eli en ole edes eläkkeellä."

Ei voi pitää paikkansa, kun on olemassa kaiken maailman työehtosopimukset ja muut. Lisäksi kun notkut netissä melkein 24/7, tulosi vastaavat eläkeläisen tuloja, muttet ole vieläkään tavallisessa eläkeiässä, niin aivan turha sinun on selittää mistään palkkatöistä tai jopa Tapio.Rautalapion tavoin asunnosta Helsingin viiskulmassa. Sinä olet niin sairas ihminen, ettet itsekään sitä enää kykene tajuamaan. Lopulta tuo häiriköintisi ja sinulle täysin tuntemattomien ihmisten asioihin puuuttuminen loppuu kuin seinään, tavalla tai toisella. Sinun henkilöllisyytesi on hyvin tiedossa.

• Mene hoitoon

"Nykyinen fenno on katkera neffe ja suomalaisen irvikuva, ja heitä on Suomessa noin sata (SuoLi suomen sisu). Neffen päälle yleensä oksennetaan."

Taas sinä unohdat sen esitutkintapöytäkirjan. Sitä ei kuitenkaan unohdeta, vaikka sinä psykooseissasi unohdatkin sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe