Bemarikuski viskasi kissanpennun

Löpönen

18

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatanan saatana

      Totta se siis on, mielenterveyspotilaat ajaa bemareilla. Toivon, että kyseisen henkilön lapsi tulee kokemaan saman kohtalon kuin kissaparka.

    • Jos kiinni saadaan

      Niin tuntuvasti turpaan.

    • Siinä on taas

      Kokoomus "hienosto" perhe tullut mökiltä ja ei ollut tavaralle nimeltä eläin, kissa enää käyttöä. On ne niin hienoa porukkaa, hyi hel*etti! Että vihaan tuollaisia ihmisiä, tai siis "ihmisiä" !!!!!!!!!!!!

    • saatana..

      tunti turpaan ja ikkunasta pihalle.

    • Värisuora

      Kannattaa Vaasalaisten automaalaamoiden varata varmaan bemarin sinistä hyllyyn?

    • apulantaa

      Löpönen latelee latteuksia tällä kanavalla bemulla on käyty taimi kaupassa, jos ei ole videoo todistuksena, niin sontoo jauhat!

    • ♥♣♦♠

      Tyypillinen valkoroska bemaristi. Hyi.

    • Ottakaa selville

      Ja laittakaa nimi näkyviin tästä kissanheittäjästä.

      • Joo, ja samoin

        Bemarin rekkari.


    • bemaristit

      Näin monelle onnettomalle ihmis kissallekkin jotka hairahtuu
      näiden idioottien matkaan.

      Onko alempaa porukkaa liikenteessä.

    • a n l. p n

      tämähän oli taas osoitus siitä ettei bemupojut ymmärrä "mirrin" päälle...

    • Nostetaas tämä

      Ettei totuus unohdu.
      Joko tämä tapaus on saatu kiinni ja 'käsitelty' ?

      • BaijerilainenWenytin

        Joo, oli "vahingossa" ajanut kissan päälle, eikä ollut "huomannut" mitään. Pääsi kuin koira veräjästä.


      • Ei muka huomannut
        BaijerilainenWenytin kirjoitti:

        Joo, oli "vahingossa" ajanut kissan päälle, eikä ollut "huomannut" mitään. Pääsi kuin koira veräjästä.

        Mistä se kissanpentu oli tullut sinne parkkipaikalle? .... Bemarin ikkunastako?


    • ja michelin raflas

      Kinkit vieny mukanaan, sehän on kiinassa juhlaruokaa, a'la mirriä paistettuna!

    • Mirri5

      Ikävä tapaus. En vaan ymmärrä miten tämä asia liittyy bmw:hen autona? Eikös täällä siitä pitäisi keskustella?
      Ps. Näin kerran miehen ottamassa poskeen toiselta mieheltä Mitsubishin etupenkillä, onko kaikki mitsu kuskit homoja?

    • kisuliini...

      "Ps. Näin kerran miehen ottamassa poskeen toiselta mieheltä Mitsubishin etupenkillä, onko kaikki mitsu kuskit homoja?"

      Olet selvästikin erehtynyt merkistä. Se oli BMW. Ne ovat kaikki lippispää homoja.

      • Mirri5

        Kun kasvat isoksi, niin ehkä sinullakin on varaa bemariin? Taidat kyllä olla enemmän Mitsuihin päin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe