Citroen huoltopaikkoja

TerEl1

Omistan Citroen Xsaran, jossa on lähetymässä 100 tkm:n huolto ja nyt kyselisin Teiltä asiantuntijoilta kyseisen huollon tekopaikkoja sekä pääkaupunkiseudulla että varsinaissuomessa?

Itse olen kysynyt kyseisen huollon hintaa Olarin Vehosta ja omasta mielestäni hinta on kohtuuttoman korkea siellä (550€), joten olisin kiinnostunut tietämään mistä päin löytyisi ja minkä hintaisia kyseiset muut huoltopaikat olisivat.

13

19594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xsaristi

      Minun -00 Xsaran huolto maksoi 435€.
      Vihdin autotalo, Nummela. Sisälsi hihnan vaihdon.
      8-venttiilisen hinta.
      16-venttiilisellä kalliimpi.

    • TerEl1

      Tarkennusta vielä tuohon autoon.

      Auto on siis Citroen Xsara Break exclusive 2,0 16V. Vuosimallia 2001.

    • Dome

      Itse käytän Rekaraa herttoniemessä. Hinta ja huollon laatu hienosti kohdallaan ainakin minun kohdallani. Ainahan eriäviä mielipiteitä löytyy tästäkin, mutta kertokaapa paikka mistä ei löytyisi?

      • jaro55

      • Dome

    • TeeKoo

      Turussa Ritiko Oy Rieskalähteentiellä.

      Turusta pohjoiseen, Virttaalla, Sitronen. www.sitronen.fi

      Molemmat pitkän linjan Sitikkakorjaamoita.

    • edd

      juuri tuolla Vantaan Autokorjaamolla. Samanlainen auto ja sama huolto, 404 euroa, sisälsi siis hihnanvaihdon. Raitisilmasuodattimen olin juuri itse vaihtanut, joten sen vaihtamatta jättäminen pudotti hintaa parikymppiä. Pieni, eikä mikään erikoisen tyylikäs paikka, mutta homma toimi ja hinta oli kohdallaan.

    • Jeppe

      Tuusulassa Auto-Centre
      Omat kokemukset ainoastaan hyviä
      Suosittelen

    • jyksy

      Älä ainakaan vie teboilille Myllypuroon. Huolto ei ole paikalla kun sovitaan ja saapuu miten sattuu!Tosi amatöörimäistä!
      Ei voi suositella millään!!

    • kokemusta on

      Hyvää palvelua saat Autohuolto Holmbergilta puh 040 5389279. Voi olla että saat ajan vasta reilun kuukauden päähän.

    • 36

      itse autossa on vain yksi huoltoa ja jatkuvaa korjausta vaativa paikka ja se on etu ja takakilpien välissä oleva ikäänkuin "tyhjä" tila, no joku kirkasotsainen propelihattu saattaa änkyttää, että sehän on sitikka no sitikkapa hyvinkin...just joo.

      • Edullisesti

    • 2107

      olet sinä sitten hassu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3064
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      924
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      800
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      732
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      38
      683
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      43
      636
    Aihe