Paras yhdyntäasento enemmistölle naisista

tantrika

Ehdottomasti paras asento naisen kannalta on naistensatula. Siinä nainen makaa selällään polvet koukussa ja mies vieressä kyljellään. Nainen voi levittää jalkansa, jolloin mies pääsee kiillottamaan helmeä etukautta sormellaan. Mikäli nainen nostaa polvia ylöspäin, lyhenee emätin, pohjakosketus paranee, ja mies pääsee helmenkiilloitukselle reiden takaa. Samalla mies voi imeä rintaa ja hyväillä naisen kasvoja ja hiuksia vasemmalla kädellä.

Voin sanoa 40 vuoden kokemuksella usean naisen kanssa, että tämä asento takaa suurelle enemmistölle naisista parhaan mahdollisimman nautinnon fyysisen seksin kannalta.

Kokeiltiin vaimon kanssa tässä asennossa ehdottomasti nopeinta pikapanoa meidän huushollissa mekanisminojatuolissa makuuasennossa. (Tuoli sopii muuten jumalattoman hyvin myös suuseksin antamiseen naiselle.) Rievut päältä, liukkarilla sisään ilman minkäänlaista esileikkiä ja äksöniä. Nalli paloin noin 25 minuutin kuluttua johon mennessä vaimolta oli kärähtänyt kaksi pientä ja kaksi isoa sulaketta. Vaimo käveli pesulle horjuen ja seinistä pidellen.

40

7713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh

      Tarkoitat kai 2,5 minuutin kuluttua

      • tantrika

        2,5 minuuttia on yleinen keskivertoyhdynnän kesto. Kuten nimimerkkini kertoo, olen perehtynyt tantraan (yli 40 vuoden ajan), jonka ansiosta kykenen tuntikausien yhdyntöihin ja saamaan orgasmeja ilman, että menetän erektiotani. Pisin aika, jonka olen ollut yhtäjaksoisesti naisen sisällä kovana on 15 tuntia.

        En siis ole mikään keskivertomies, joten älä tyrkytä omia lukemiasi minulle.


      • öööööööömmh
        tantrika kirjoitti:

        2,5 minuuttia on yleinen keskivertoyhdynnän kesto. Kuten nimimerkkini kertoo, olen perehtynyt tantraan (yli 40 vuoden ajan), jonka ansiosta kykenen tuntikausien yhdyntöihin ja saamaan orgasmeja ilman, että menetän erektiotani. Pisin aika, jonka olen ollut yhtäjaksoisesti naisen sisällä kovana on 15 tuntia.

        En siis ole mikään keskivertomies, joten älä tyrkytä omia lukemiasi minulle.

        Huissuakeli...


      • tutkimus
        tantrika kirjoitti:

        2,5 minuuttia on yleinen keskivertoyhdynnän kesto. Kuten nimimerkkini kertoo, olen perehtynyt tantraan (yli 40 vuoden ajan), jonka ansiosta kykenen tuntikausien yhdyntöihin ja saamaan orgasmeja ilman, että menetän erektiotani. Pisin aika, jonka olen ollut yhtäjaksoisesti naisen sisällä kovana on 15 tuntia.

        En siis ole mikään keskivertomies, joten älä tyrkytä omia lukemiasi minulle.

        Mutta mulapa on olut 33 vuotta pisin aika. Mitäs siitä sanot? Ja jatkuu yhä.


      • tantrika

        No en, kuin sekuntia tollo.


    • mistänäitämiehiätule

      Luin aloituksen ekan kappaleen ja ajattelin että häh?

      Tokasta kappaleesta selvisi että kirjoittaja onkin mies. No ilmankos ekassa kappaleessa pieleen meni.

      15 tuntia - mahtaa olla naisella kivaa...

    • NytRiittaa

      On tää vähän noloa, mutta mä oon pannu tota eukkoo jo 24 vuotta, ja silti se pää kuumana nalkuttaa...pitäisköhän panna se kylmäksi ??

      • tantrika

        Meillä tulee 19 vuotta, mutta en ole kuullut ainuttakaan nalkutusnäytettä koko aikana. Muija hymyilee kaikilla huulillaan ja kohtelee mua ku kuningasta.


      • paras

    • 0,5 m

      Asento..., esileikkiin joo, mutta asennoista puhutaan kun tarkoitetaan yhdyntäasentoa ja sehän ei onnistu tuossa ellei ole hevosen kapinetta.

      • tantrika

        Kyllä tuosta asennosta yltää pohjaan keskivertokapineella aivan helposti. Tuo on ollut ehdottomasti kaikkien naisieni suosikkiasento.

        Rintojen imeminen erittää oksitosiini-nimistä hormoonia, joka voimistaa orgasmia. Kalun käyttö on sivuosassa, sillä tehdään pitkiä hitaita työntöjä, ja sormitekniikasta riippuen voi tehdä yksittäisiä tai sarjaorgasmeja. Vaimolla menee yleensä viidennen orkun jälkeen laskut sekaisin, koska ne tulevat nopeammin ja nopeammin, kunnes uusi alkaa heti, kun edellinen loppuu.


      • Ei onnstu
        tantrika kirjoitti:

        Kyllä tuosta asennosta yltää pohjaan keskivertokapineella aivan helposti. Tuo on ollut ehdottomasti kaikkien naisieni suosikkiasento.

        Rintojen imeminen erittää oksitosiini-nimistä hormoonia, joka voimistaa orgasmia. Kalun käyttö on sivuosassa, sillä tehdään pitkiä hitaita työntöjä, ja sormitekniikasta riippuen voi tehdä yksittäisiä tai sarjaorgasmeja. Vaimolla menee yleensä viidennen orkun jälkeen laskut sekaisin, koska ne tulevat nopeammin ja nopeammin, kunnes uusi alkaa heti, kun edellinen loppuu.

        Miten? "Siinä nainen makaa selällään polvet koukussa ja mies vieressä kyljellään", lonkkaanko jyystetään


      • tantrika
        Ei onnstu kirjoitti:

        Miten? "Siinä nainen makaa selällään polvet koukussa ja mies vieressä kyljellään", lonkkaanko jyystetään

        Eikö järki sano yhtään mitään? Jos nainen makaa seljällään kintut pystyssä, niin miten saat kalun sisään sivulta kyljelläsi maaten? Lantion läpi poraten vai?

        Mies makaa kyljellään polvet koukussa siten, että jos asentoa tarkastelee suoraan ylhäältä päin, näyttää kuin nainen isuisi sivuttain miehen sylissä jalat levällään.


      • Haarukka ja veitsi
        tantrika kirjoitti:

        Eikö järki sano yhtään mitään? Jos nainen makaa seljällään kintut pystyssä, niin miten saat kalun sisään sivulta kyljelläsi maaten? Lantion läpi poraten vai?

        Mies makaa kyljellään polvet koukussa siten, että jos asentoa tarkastelee suoraan ylhäältä päin, näyttää kuin nainen isuisi sivuttain miehen sylissä jalat levällään.

        Edelleen osuu lonkkaan..., jos olisi alla poikittain kyljellään, alkaisi jo ylettyä.
        Mieluimmin lusikassa.


      • tantrika
        Haarukka ja veitsi kirjoitti:

        Edelleen osuu lonkkaan..., jos olisi alla poikittain kyljellään, alkaisi jo ylettyä.
        Mieluimmin lusikassa.

        Kun on lusikalla annettu...


      • Käärmeen perintö
        tantrika kirjoitti:

        Kun on lusikalla annettu...

        Ei soppakauha auta ellei siinä ole ollut 0,5 m kapinetta, jos meinaat sivusta ylettyä selälällään olevan jalkoväliin tai kauhassa ole tullut erityisen taipuisaa alaselkää.


      • tantrika
        Käärmeen perintö kirjoitti:

        Ei soppakauha auta ellei siinä ole ollut 0,5 m kapinetta, jos meinaat sivusta ylettyä selälällään olevan jalkoväliin tai kauhassa ole tullut erityisen taipuisaa alaselkää.

        No nyt alat päästä jyvälle .... taipuisa alaselkä, se on homman idea. Minulla on sellainen. Kun taivuttaa alaselkäänsä, jalat menevät naisen jalkojen alle, ja tatti on huulilla.


    • Anaselmi

      Ei meillä ole käytetty helmiä. Kerran oli vaimo unohtunut kaulalle ja jälkeenpäin etsittiin nitä helevetin aitoja helmiä pitkin nurkkia. Ja yksi jäi silti hukkaan..

    • nohöh

      Eiköhän jokainen nainen määrittele itse asennon, joka tuntuu parhaalta. Olemme erilaisia anatomialtamme. Vaihtelunhaluisiakin saatamme olla. 25 minuuttia samassa asennossa ei ainakaan minulle sopisi, ei ihme, ettei sellaisen staattisuuden jälkeen pysty kävelemään. En myöskään useimmiten tykkää, jos mies koskee sorrmillaan klitorikseen yhdynnän aikana. Se kaipaa hellempää ja laaja-alaisempaa stimulointia.
      Vaan mikäpä minä olen väittämään vastaan. Heteronaisena minulla ei ole kokemusta naisten enemmistöstä.

      • tantrika

        Aivan oikein, kaikki naiseni ovat aina halunneet nimenomaan tuota asentoa koska siinä saa sekä fyysisesti että emotionaalisesti hyvän kontaktin ja orgasmeja nopeasti niin monta kuin sattuu tekemään mieli.

        Tuo 25 minuuttia oli spontaani pikapano keskellä päivää. En saanut tulemaan nopeammin, ja vaimo sai koko ajan orgasmeja. Mitä pahaa tuossa on? Kyllä me sängyssä käydään läpi puoli kamasutraa ottamatta kalua ulos ja häiritsemättä rytmiä asentoa vaihtaessa parin, kolmen tunnin normaalipanon aikana.

        Kävelyvaikeudet eivät johtuneet asennon staattisuudesta, asento on yhtä mukava, kuin mikä tahansa lepoasento. Horjuminen johtui useista peräkkäisistä orgasmeista.

        Olen käsitellyt vaimoni klitorista pian 20 vuotta hänen opastuksellaan. Ainakin vaimoni on täysin tyytyväinen. Ymmärrän kyllä ajatusvirheesi klitoriksen hyväilystä, eihän siihen suoraan kosketa. Siitä vain tavataan puhua näin vaikka sen tekisi oikeinkin. Olen käyttänyt useita eri tekniikoita, sekä sormella, että suulla, ja nyt, 64 vuoden iässä hän saa hyvin nopeasti orgasmin, ja niitä tulee yhtä mittaa ilman epämiellyttäviä tuntemuksia. Vaimoni mielestä hänellä on nyt paras seksielämä elämänsä aikana, ja se on minulle tässä tärkeintä. Yritinpähän vain valistaa muitakin.

        Kaikki naiseni ovat maininneet minua hellänä, kokonaisvaltaisena ja huomioonottavana rakastajana, jonka kanssa ei takuulla jää nuolemaan näppejään, ei seksuaalisesti, eikä emotionaalisesti.


    • tantrika

      Vaimo luki tämän ketjun ja ihmetteli, kuinka helvetin typeriä ja tietämättömiä nämä seksipalstojen epätovoisimmat tapaukset ovat. Saipahan hyvät naurut.

      • Monesko on

        Laitappa nettilinkki kuvaan asennosta ja lopeta selitykset.


      • tantrika
        Monesko on kirjoitti:

        Laitappa nettilinkki kuvaan asennosta ja lopeta selitykset.

        Ei tunnu löytyvän tuota asentoa mistään, mutta tämä on lähinnä. http://www.manager.co.th/asp-bin/Image.aspx?ID=3024495

        Tuosta kun laittaa naisen oikean jalan miehen lonkan päälle, niin mies voi taivuttaa selkäänsä että saa yläkroppaansa samansuuntaiseksi naisen kanssa. Nainen voi myös kääntyä lievästi poispäin miehestä, jolloin pääsee syvemmälle.

        Tässä on toinen versio side saddle asennosta. Tämä on varsinainen istuva naistensatula, minun versioni on makaava naistensatula. Siinä nainen makaa selällään tuossa asennossa ja mies kyljellään.

        http://www.sofeminine.co.uk/relationships/album856252/sex-positions-kamasutra-sex-positions-21211751.html

        Outoa, että noin hyvästä asennosta ei löydy kuvaa ja selitystä mistään. Opetin tämän asennon yhdelle kaverille jolla oli pieni muna, ja jälkeen hän alkoi saada naista paremmin samantien, kun maine levisi.

        Vaimolleni tämä asento on ehdoton. Hän alkaa saada orgasmeja hyvin nopeasti, ja niitä tulee tusinoittain niin nopeasti peräkkäin "ettei ehdi edes siunaamaan välissä."

        Asento ei tietenkään sovi ylipainoisille.


      • X-cross
        tantrika kirjoitti:

        Ei tunnu löytyvän tuota asentoa mistään, mutta tämä on lähinnä. http://www.manager.co.th/asp-bin/Image.aspx?ID=3024495

        Tuosta kun laittaa naisen oikean jalan miehen lonkan päälle, niin mies voi taivuttaa selkäänsä että saa yläkroppaansa samansuuntaiseksi naisen kanssa. Nainen voi myös kääntyä lievästi poispäin miehestä, jolloin pääsee syvemmälle.

        Tässä on toinen versio side saddle asennosta. Tämä on varsinainen istuva naistensatula, minun versioni on makaava naistensatula. Siinä nainen makaa selällään tuossa asennossa ja mies kyljellään.

        http://www.sofeminine.co.uk/relationships/album856252/sex-positions-kamasutra-sex-positions-21211751.html

        Outoa, että noin hyvästä asennosta ei löydy kuvaa ja selitystä mistään. Opetin tämän asennon yhdelle kaverille jolla oli pieni muna, ja jälkeen hän alkoi saada naista paremmin samantien, kun maine levisi.

        Vaimolleni tämä asento on ehdoton. Hän alkaa saada orgasmeja hyvin nopeasti, ja niitä tulee tusinoittain niin nopeasti peräkkäin "ettei ehdi edes siunaamaan välissä."

        Asento ei tietenkään sovi ylipainoisille.

        Ei taivu, eikä olla laiheliineja.
        Tämä toimisi, jos miehen jaloille laittaa tukea tyynyistä tms.
        http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/cosmosutra/sivusatula_100384


      • tantrika
        X-cross kirjoitti:

        Ei taivu, eikä olla laiheliineja.
        Tämä toimisi, jos miehen jaloille laittaa tukea tyynyistä tms.
        http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/cosmosutra/sivusatula_100384

        Kannattaa pitää itsensä hoikkana ja notkeana. Olen 60 ja saan rystyset lattiaan suorin jaloin, sekä myös molemmat jalat yhtä aikaa niskan taakse. Seksissä voidaan käyttää mitä asentoja tahansa ilman mitään apuja.


      • Ilman solmuja
        tantrika kirjoitti:

        Kannattaa pitää itsensä hoikkana ja notkeana. Olen 60 ja saan rystyset lattiaan suorin jaloin, sekä myös molemmat jalat yhtä aikaa niskan taakse. Seksissä voidaan käyttää mitä asentoja tahansa ilman mitään apuja.

        Selkä petti ekan kerran jo 30 v sitten, ei kannata yrittää liikoja.


      • tantrika
        Ilman solmuja kirjoitti:

        Selkä petti ekan kerran jo 30 v sitten, ei kannata yrittää liikoja.

        Jos pystyt istumaan selkä suorassa, pystyt käyttämään tuota asentoa. Ei siinä tarvitse solmuun mennä.

        Itselläni oli selkä niin paha, että aamuisin meni ½ tuntia, kun vaimo auttoi minut hitaasti sängystä seisomaan. Seisomaan ja kävelemään en kyennyt ilman leveää tukivyötä ja kävelykeppiä. Pisin kävelymatka ilman lepoa oli alle kilometri ja kävelin kuin haudan partaalla oleva käpysäkki jolla on paskat housuissa.

        Nyt olen notkea kuin pajunvitsa, kävelen kilometritolkulla jos on tarvis tai sattuu huvittamaan ja pisimmät fillarilenkit ovat 70 kilsan luokkaa. Aiemmin en pystynyt fillaroimaan ollenkaan selän, lihasten surkastumisen, yleisen lihasheikkouden ja -kramppien sekä tasapainohäiriöiden takia.


    • oppia ikä ?

      En ole aiemmin kuullutkaan naisen saaminen on asentojen hallitsemisesta kiinnni

      • tantrika

        Eri asennot antavat erilaisen kosketuksen ja tuntuman. Sormi- ja kielitekniikalla saa aikaa periaatteessa kolmenlaisia klitorisorgasmeja, joista kaksi on sarjaorgasmeja.

        Yhdynnässä asenolla voidaan säätää emättimen syvyyttä ja tiukkuutta, sekä myös klitoriksen tuntoherkkyyttä ja stimuloida G-pistettä. Eri asennoilla voi saada yhdynnässäkin klitorisorgasmeja ja/tai emätinorgasmeja, vieläpä useamman peräkkäin.


    • se-on-tunne-ei-taito

      Mitäs jos vaan vaimo saa sarja-orgasmeja lähetyssaarnaajassa, takaa ja satulasta - oikeastaan mitä asennosta tahansa ollaankin kokeiltu. Ilman käsiä tai muuta ylimääräistä. Ex sai kans.

      Tantrat hah - taitaa se kuule muusta olla kiinni.

      Ja ennenkuin vakio-hörhöt täältä ehtii kommentoimaan, niin luumitta on normaali tai vähän alle - ettei se siitäkään ole kiinni - pervot.

      • Hyvinnuoripari

        Itse pidän alla olemisesta. Se tunne kun mieheni näkee kasvoni ja minä hänen, kun hän hyväilee rintojani ja reisiäni ja persettäni.ahh! Kaikkeista parasta siinä asennossa on se, että voi suudella omaa rakastaan:) tällä hetkellä kyllä taitaa jäädä rakastelu vähiin, kun oman jalkani paskoin paketti kuntoon. Mutta nuorena naisena voin sanoa, että se että näkee kumppaninsa, oman rakkaansa kasvot rakastellessa, tuntuu taivaalliselta!:)


      • tantrika

        Tuttuja ilmiöitä. Ilman käsiä, niin kuin fillarilla.

        Tantrahan perustuu nimenomaan siihen, että mies toimii siten, ja niin kauan, kuin nainen haluaa. Tantra on design-seksiä naisille. Mies pidättää laukeamistaan ja antaa naiselle seksuaalisuutta, läsnäoloa ja rakkautta kaikin mahdollisin keinoin.

        Tosin, on olemassa naisia, jotka eivät halua, eivätkä edes salli esileikkiä, vaan he ovat aina valmiita, ja saavat orkun nopeasti asennossa, kuin asennossa, ja usein myös kenen tahansa kanssa. On koettu tämäkin eräitä kertoja.

        Kuten sanoin aloituksessa, tämä on ollut ylivoimaisesti suosituin asento kaikkien niiden naisten kanssa, joista minulla on kokemuksia. On muitakin hyviä, ja tapaan käydä ne läpi ottamatta kalua ulos, mutta tämä on toivotuin.


    • daDAtyery

      Mitenkähän ajattelet voivasi puhua naisten enemmistöstä, kun sinulla on kokemusta "useista?" Virhemarginaali lienee noin miljardi molempiin suuntiin

      • yhdestä vain

        samaa mieltä, näin naisena, voin sanoa ettei aloittajalla ole kokemusta esim. minusta, eikä meillä edes tarvita mitään liukkareita.


      • tantrika
        yhdestä vain kirjoitti:

        samaa mieltä, näin naisena, voin sanoa ettei aloittajalla ole kokemusta esim. minusta, eikä meillä edes tarvita mitään liukkareita.

        Vaimolla on ikää 64. Alkaa paikat kuivua.


    • hummaniheihuputitihu

      Hyvin toimi asento, eukko tykkäsi. Ihan OP:n esittämälle mutkalle en taipunut mutta hyvin se toimi siltikin.
      Hyvin yksinkertainen asento on mutta eipä ole aiemmin tullut mieleen, kiitoksia vinkistä

      • tantrika

        Hieno homma, uudet jutut piristävät kummasti sänkykamarielämää.


    • PanuMiäs

      Kyllähän se lähetyssaarnaaja on paras. Senhän ne lähetyssaarnaajat opetti kädestä pitäen ("Anna se akkas tänne niin setä näyttää... ") neeekereille, kun neeekerit pani niinkuin koirat.

    • So true

      Naisena joka ei ole ikinä saanut yhdynnässä, voin kertoa, että mainitsemallasi tavalla on yhdyntä O. todellakin ollut lähimpänä. Taju meinaa lähteä, ja jaloista häviää voimat, kirjaimellisesti. Eikä siksi, että olisi huono asento, päinvastoin, asento on naiselle ehkä rennoin mahdollisin, ja oheishääräilyineen myös nautinnollisin. Eikä vaikea kummallekkaan.

      • tantrika

        Upeeta. Olen suositellut tätä asentoa pitkäaikaissairaille, joilla ei ole lihasvoimaa, kuten ms-taudissa, fibromyalgiassa, kroonisessa fatiikissa jne. Asento sopii tietysti myös vanhuksille matalan energiatarpeen vuoksi.

        Voi sanoa, että tässä asennossa on paras hyötysuhde käytetyn energian ja saavutetun tuloksen kannalta. Tämä on myös psyykkisesti ja emotionaalisesti naiselle hyvin palkitseva asento sikäli, kun mies ymmärtää, että seksi on vain osa rakastelua.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe