Alprox

panikoiia

Hei paniikkihäiriöläiset, millasia kokemuksia teillä on Alprox-lääkkeestä? Itse olen sitä syönyt jo 15 vuotta ja tuntuu että ei enää oikein tehoa. Moni täällä puhuu Xanorista olisko se sitten parempi vaihtoehto. Paniikkikohtauksia kun tulee joka päivä ja tosi vaikea olla töissä.

6

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alprox

      Itse syön alproxia ainoastaan erikoistilanteisiin. Niitä saattaa olla 2 kertaa viikossa tai vähemmän. Minulla se on toiminnut hyvin.

    • Juge 2

      Alprox ja Xanor ovat ihan sama lääke. Paitsi Xanorista on olemassa depotablettia jotka ei kyllä mulle auttanu lainkaan. Alproxia oon ittekki syöny jo 20 vuotta ja eihän se teho oo tietystikkää enää hyvä. Annosta tarttis nostaa,vaikka se on jo 4*1mg vuorokaudessa.

    • Iikk

      Kun aivokemiaa muutetaan lääkkeellä niin se aiheuttaa heilahtelua myös toiseen suuntaan. Se on keinulauta, mikä menee ylös tippuu myös alas.

    • artsi13

      Näin on. Kaikki aineet mitkä vievät ylös tulevat myös alas ja yleensä syvälle. Rauhoittavat on tarkoitettu tilapäiskäyttöön.

      Hikiliikunta on sitä vastoin hyvä esimerkki, joka ei potki takas vaan toimii aina.

    • onhyvälääke

      Alproxia en ole kokeillut mutta Xanor 0,5 3-4 kert. päivässä. Auttaa ahdistukseen ja pelko tiloihin. Parasta olisi kuitenkin olla jokunen päivä ilman sillä lääke ei tehoa jos sitä syö mielin määrin Toleranssi nouse ja lopulta niitä vetää 8 kpl. Lääkärit kuitenkin pyrkivät siihen ettei kukaan enää käyttäisi Xanoria vaan minunkin pitäisi tulla 2 kpl toimeen. Vaikka on kaikki kuolemanpelot ja sosiaaliset pelot, ahdistuksen ja työttömyyden lisäksi yksinäisyys.

    • Huolissaan

      Onko olemassa yksityishoito/tai muuta vastaavaa pienryhmiä panikkiihäiriön hoitoon ja siitä johtuvaan masennuksen ei mielenterveys sairaalaan poikani on 25v ja osapäivätyössä ja myös opiskelee voiko liiallinen tressi aihettaa tai altistaa paniikkikohtauksille ? jos jollain on tietoa yksityshoitopaikosta voisitteko laittaa yhteystietoja tänne. Kiitos jos voitte auttaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5939
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3880
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      52
      3244
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3066
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2444
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2076
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      123
      1970
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1609
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    Aihe