Alprox

panikoiia

Hei paniikkihäiriöläiset, millasia kokemuksia teillä on Alprox-lääkkeestä? Itse olen sitä syönyt jo 15 vuotta ja tuntuu että ei enää oikein tehoa. Moni täällä puhuu Xanorista olisko se sitten parempi vaihtoehto. Paniikkikohtauksia kun tulee joka päivä ja tosi vaikea olla töissä.

6

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alprox

Itse syön alproxia ainoastaan erikoistilanteisiin. Niitä saattaa olla 2 kertaa viikossa tai vähemmän. Minulla se on toiminnut hyvin.

• Juge 2

Alprox ja Xanor ovat ihan sama lääke. Paitsi Xanorista on olemassa depotablettia jotka ei kyllä mulle auttanu lainkaan. Alproxia oon ittekki syöny jo 20 vuotta ja eihän se teho oo tietystikkää enää hyvä. Annosta tarttis nostaa,vaikka se on jo 4*1mg vuorokaudessa.

• Iikk

Kun aivokemiaa muutetaan lääkkeellä niin se aiheuttaa heilahtelua myös toiseen suuntaan. Se on keinulauta, mikä menee ylös tippuu myös alas.

• artsi13

Näin on. Kaikki aineet mitkä vievät ylös tulevat myös alas ja yleensä syvälle. Rauhoittavat on tarkoitettu tilapäiskäyttöön.

Hikiliikunta on sitä vastoin hyvä esimerkki, joka ei potki takas vaan toimii aina.

• onhyvälääke

Alproxia en ole kokeillut mutta Xanor 0,5 3-4 kert. päivässä. Auttaa ahdistukseen ja pelko tiloihin. Parasta olisi kuitenkin olla jokunen päivä ilman sillä lääke ei tehoa jos sitä syö mielin määrin Toleranssi nouse ja lopulta niitä vetää 8 kpl. Lääkärit kuitenkin pyrkivät siihen ettei kukaan enää käyttäisi Xanoria vaan minunkin pitäisi tulla 2 kpl toimeen. Vaikka on kaikki kuolemanpelot ja sosiaaliset pelot, ahdistuksen ja työttömyyden lisäksi yksinäisyys.

• Huolissaan

Onko olemassa yksityishoito/tai muuta vastaavaa pienryhmiä panikkiihäiriön hoitoon ja siitä johtuvaan masennuksen ei mielenterveys sairaalaan poikani on 25v ja osapäivätyössä ja myös opiskelee voiko liiallinen tressi aihettaa tai altistaa paniikkikohtauksille ? jos jollain on tietoa yksityshoitopaikosta voisitteko laittaa yhteystietoja tänne. Kiitos jos voitte auttaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2836
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1837
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1810
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1424
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1340
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      1007
    Aihe