Tutkimuksia rukouksen vaikutuksesta on koottu katsaukseen:
http://laaketiedetta.blogspot.fi/2014/07/parantaako-rukous.html
Parantaako rukous?
4
154
Vastaukset
- a-nonyymi
Näissä tutkimuksissa rukous oli ymmärretty aivan väärin. Oikea rukous tulee sydämestä, eikä se ole mikään koe. Ihmettelen, että krisitytkin olivat tälläisiin tutkimuksiin lähteneet mukaan.
Parhaiten ja nopeiten Jumala varmaankin vastaa sellaiseen rukoukseen, joka tulee täydestä sydämestä ja usein suuren hädän ja ahdistuksen hetkellä. Jos ihminen on esimerkiksi tippunut kylmään ja pimeään mereen ja huutaa Jumalaa avukseen, niin se avunpyyntö tulee sydämestä!
Eli siis testauksen ja uteliaisuuden vuoksi "rukoilu" toisen puolesta ei ole rukoilua! - Näyttö puutuu
" Jos ihminen on esimerkiksi tippunut kylmään ja pimeään mereen ja huutaa Jumalaa avukseen, niin se avunpyyntö tulee sydämestä!"
No mistähän sitten johtuu, että kritittyjä hukkuu siinä missä muidenkin uskontojen edustajia?- a-nonyymi
Jumala on ihmiselle salaisuus; jos kaikkiin kristittyjen rukouksiin reagoitaisiin parantamalla tai pelastamalla rukouksen kohde fyysisesti, niin vähitellen kaikki kääntyisivät krisitityiksi. Näin ei ole tarkoitus, vaan tarkoitus on erottaa jyvät akanoista.
Väitän, että Jumala kuulee kaikki sydämestä tulleet rukoukset, mutta se ei tarkoita automaattista fyysistä pelastumista tai parantumista kohteelle.
- Outo olet
Ota tulosta höpinästäsi mitään selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569