missä vaiheessa MIES tajuaa naisen raskauden?

Maijukka0

Hei!

Missähän vaiheessa miehet yleensä tajuavat naisensa olevan raskaana?
Minun mieheni ei sitä vielä taida oikeen käsittää, koska riitelemme jatkuvasti ja hän aiheuttaa minulle turhaa stressiä jatkuvasti. Tuntuu kuin verenpaine vaan nousisi kokoajn ja teen hänen mielestään kaiken väärin. Hän keskityy vain töihin eikä anna minulle enää huomiota lainkaan. Tästä tulee tosi paha mieli, sillä kohta meitä on yksi enemmän ja meistä tulee oikea perhe. Onko hän sillon tukena kun lapsi syntyy jos ei sitä tähän mennessä ole ollut? Pelottaa!!

5

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VANHAN AJAN KEINOT!

Huuda lisää ja raivoa sille, niin asiat varmasti paranee!

OPETA SE NARSISTI TAVOILLE! PIHTAA, HAUKU KAVEREILLE JA SUVULLE SEKÄ NALKUTA KAIKESTA!

• hanttali

Viikkoja menossa 36 1 eikä mies tunnu vieläkään oikein ymmärtävän, että kohta tässä on pieni vauva.

• jotkut ei koskaan tajua

Pakko varoittaa: ei ehkä missään vaiheessa ole tukenasi. Meille tuli ero kun en kaivannut mieheltä rahaa vaan tukea ja apua kotona. Kävi toki töissä, mutta muuta ei tehnyt. Varaudu siihenkin ja luo hyvä tukiverkosto. Valitse kuitenkin vielä rauhallinen hetki ja keskustele rauhallisesti ja asiallisesti. Kerro tunteistasi ja lähetä minä- viestejä. Esim. "Olen huolissani omasta jaksamisestani kun meille syntyy kohta vauva. Ja joskus jo ihan imetyksen opettelu ja imetys on äidille alussa ihan täyttä työtä."

• onnea
        jotkut ei koskaan tajua kirjoitti:

Pakko varoittaa: ei ehkä missään vaiheessa ole tukenasi. Meille tuli ero kun en kaivannut mieheltä rahaa vaan tukea ja apua kotona. Kävi toki töissä, mutta muuta ei tehnyt. Varaudu siihenkin ja luo hyvä tukiverkosto. Valitse kuitenkin vielä rauhallinen hetki ja keskustele rauhallisesti ja asiallisesti. Kerro tunteistasi ja lähetä minä- viestejä. Esim. "Olen huolissani omasta jaksamisestani kun meille syntyy kohta vauva. Ja joskus jo ihan imetyksen opettelu ja imetys on äidille alussa ihan täyttä työtä."

Ja voit lähestyä ihan konkreettisin ehdotuksiin. Esim. Kysymällä, että sopiiko hänelle, että ensi viikonloppuna hän tekee vikkosiivouksen ja sinä teet itsellesi ruokaa valmiiksi pakasteeseen ensi viikkojen varalle.

• gjlköj

Meilläkään mies ei tajua sitä että vatsa on iso, koska siellä on vauva!!!
      Kuinka vaikea sitä on tajuta! Nyt menossa rv29. Ehkä sitten ku se sieltä syntyy ja sen lykkää miehen syliin, niin ymmärtää että tällaisen on saanut aikaan! Minä olen kuitenkin vielä ihannepainossa raskausmahan kanssa, toisin kun mies ei ole ihannepainossa!

Muutenkin ihan älyttömän lapsellisia kommentit täällä lihomisesta ja seksin puutteesta sekä vieraissa käymisestä. Raskausaika tosiaan kestää sen 9-10 kuukautta, jonka jälkeen siinä vierellä on taas sama nainen, eiköhän se alapääkin palaudu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3020
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2949
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2856
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      442
      2555
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      154
      1871
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1241
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1156
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1149
    Aihe