Hei!
Missähän vaiheessa miehet yleensä tajuavat naisensa olevan raskaana?
Minun mieheni ei sitä vielä taida oikeen käsittää, koska riitelemme jatkuvasti ja hän aiheuttaa minulle turhaa stressiä jatkuvasti. Tuntuu kuin verenpaine vaan nousisi kokoajn ja teen hänen mielestään kaiken väärin. Hän keskityy vain töihin eikä anna minulle enää huomiota lainkaan. Tästä tulee tosi paha mieli, sillä kohta meitä on yksi enemmän ja meistä tulee oikea perhe. Onko hän sillon tukena kun lapsi syntyy jos ei sitä tähän mennessä ole ollut? Pelottaa!!
missä vaiheessa MIES tajuaa naisen raskauden?
5
261
Vastaukset
- VANHAN AJAN KEINOT!
Huuda lisää ja raivoa sille, niin asiat varmasti paranee!
OPETA SE NARSISTI TAVOILLE! PIHTAA, HAUKU KAVEREILLE JA SUVULLE SEKÄ NALKUTA KAIKESTA! - hanttali
Viikkoja menossa 36 1 eikä mies tunnu vieläkään oikein ymmärtävän, että kohta tässä on pieni vauva.
- jotkut ei koskaan tajua
Pakko varoittaa: ei ehkä missään vaiheessa ole tukenasi. Meille tuli ero kun en kaivannut mieheltä rahaa vaan tukea ja apua kotona. Kävi toki töissä, mutta muuta ei tehnyt. Varaudu siihenkin ja luo hyvä tukiverkosto. Valitse kuitenkin vielä rauhallinen hetki ja keskustele rauhallisesti ja asiallisesti. Kerro tunteistasi ja lähetä minä- viestejä. Esim. "Olen huolissani omasta jaksamisestani kun meille syntyy kohta vauva. Ja joskus jo ihan imetyksen opettelu ja imetys on äidille alussa ihan täyttä työtä."
- onnea
jotkut ei koskaan tajua kirjoitti:
Pakko varoittaa: ei ehkä missään vaiheessa ole tukenasi. Meille tuli ero kun en kaivannut mieheltä rahaa vaan tukea ja apua kotona. Kävi toki töissä, mutta muuta ei tehnyt. Varaudu siihenkin ja luo hyvä tukiverkosto. Valitse kuitenkin vielä rauhallinen hetki ja keskustele rauhallisesti ja asiallisesti. Kerro tunteistasi ja lähetä minä- viestejä. Esim. "Olen huolissani omasta jaksamisestani kun meille syntyy kohta vauva. Ja joskus jo ihan imetyksen opettelu ja imetys on äidille alussa ihan täyttä työtä."
Ja voit lähestyä ihan konkreettisin ehdotuksiin. Esim. Kysymällä, että sopiiko hänelle, että ensi viikonloppuna hän tekee vikkosiivouksen ja sinä teet itsellesi ruokaa valmiiksi pakasteeseen ensi viikkojen varalle.
- gjlköj
Meilläkään mies ei tajua sitä että vatsa on iso, koska siellä on vauva!!!
Kuinka vaikea sitä on tajuta! Nyt menossa rv29. Ehkä sitten ku se sieltä syntyy ja sen lykkää miehen syliin, niin ymmärtää että tällaisen on saanut aikaan! Minä olen kuitenkin vielä ihannepainossa raskausmahan kanssa, toisin kun mies ei ole ihannepainossa!
Muutenkin ihan älyttömän lapsellisia kommentit täällä lihomisesta ja seksin puutteesta sekä vieraissa käymisestä. Raskausaika tosiaan kestää sen 9-10 kuukautta, jonka jälkeen siinä vierellä on taas sama nainen, eiköhän se alapääkin palaudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812