Kummilapsen vanhemmat(veljeni ja puolisonsa) eivät pidä mitään yhteyttä, ei kutsuja syntymäpäiville ym. ja nyt tuli kutsu rippijuhliin!!!
Aikoinaan kävin useinkin siellä kylässä, noin kerran 1-2 viikkoon, itse vain menin ja kutsuja kyläilyyn en oikeastaan tarvinnut;) 9v ajan lapsen syntymästä.
Sitten alkoi tahti harveta kummilapseni vanhempien työ ym. kiireiden vuoksi ja myöhemmin tuli lasten 2 kpl harrastukset lisäksi.
Joten aikaa entistäkin vähemmän, jätin sitten itseni kutsumatta vieraaksi veljelleni ja annoin heidän pitää kiireensä ja ajattelin, että ottakoot yhteyttä, kun on aikaa ja jos sattuu kiinostamaan.
Yhteydenpito loppui kokonaan nyt noin 5 vuodeksi, ei minkäänlaisia kutsuja kumpaakaan suuntaan tai puheluja ym.
Välimatkaa meillä on alle 10km
Ja nyt sitten kutsu rippijuhliin postitse!
EnpäTaidaJaksaa
Kutsu Rippijuhliin
3
149
Vastaukset
EnpaTaidaJaksaa,
Ymmärrän hyvin ärtymyksesi tuossa tilanteessa. Voisitko ajatella että nuoren, kummilapsesi takia antaisit vielä asioille mahdollisuuden? Nyt on mahdollisuus ruveta luomaan yhteyttä nuoreen itsenäisesti, ilman vanhempien osallisuutta. Ehkä 15-vuotias ei ihan sujuvasti osaa ryhtyä olemaan tekemisissä kummin kanssa, mutta tämä voi olla hyvä alku. Jatkossa hänelle voi olla erittäin tärkeä muisto se, että kummi tuli rippijuhliin.
Aija-pappi- ei voi mitään
No sait sentään kutsun. Oman kummitytön rippijuhliin emme saaneet miehenii kanssa edes kutsua.
Harmittaa tytön puolesta kun vanhemmat ovat katkeria ja kateellisia ihmisiä. - kikkmanni
Hei
Ethän sinä ole niiden aikuisten kummi vaan sen lapsen kummi. Ja rippitilaisuus on viimmeinen kummin virallinen velvoite. Joten hoidahan homma kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059