Olis kiva saada vierasta

Kiihottava kokemus

Vaimo antaa kyllä mutaman kerran viikossa. Ei siinä mitään.
Minua on kuitenkin alkanut kiihottaa saada vaihtelua eli käydä vieraissa. Olen useasti jutellut kiskalla yhden kivan naisen kanssa, joka harrastaa pyörilyä niinkuin mäkin. Hän on tehnyt eväitä meille molemmille, ja kannon päässä on istuttu aika lähekkäin, sylikkäin ja maattu vaatteet päällä päällekkäin.
En ole kuiteskaan oikein rohjennut mennä pitemmälle, kun olen naimisissa ja on yksi lapsikin.
Mulla on niin jäykkänä kuin olla voi, ja hänelläkin on ihan märkänä. Kun hän on pannu kätensä housuihini, niin silloin se on aina lauennut eli "sammakonkutua" on käsissä ja vaatteissa. Hän tykkää hirmuisesti kun hyväilen sormillani pimppiä.
Onko hirveä erehdys, jos antaudumme toisillemme ja nussimme niinkuin mies ja nainen vaan osaavat, kun ovat himokkaita?
Avioliittoa en haluaisi särkeä.

14

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petosta jo nyt

      Niin no, henkisesti ajatellen olet jo pettänyt naistasi. Ei ole enää iso askel, mutta turha sitten tulla katumapäälle, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Jos itse voisin saada ekan oman vieraissakäynnin tekemättömäksi, tekisin sen. Kun se eka pettäminen on tehty, kynnys vastaavaan madaltuu pysyvästi. Jos jatkat tuollaista vehtaamista, lopputuloksena jossain vaiheessa päädytte naiskentelemaan.

      Usko kokeneempaa, lopeta koko touhu ja panosta omaan naiseesi on ohjeeni. Jos on pakko mennä, käytä edes kondomia ettei tule jälkeläisiä lisää tai tuliaisia kotiin ja huolehdi ettette jää kiinni. Sovi tuon naisen kanssa etukäteen että homma on sitten vain pelkkää seksiä ja varmista ettei kuvittele muuta. Siinä koko juttu, et tule sen onnellisemmaksi vaikka panisit häntä, eikä se sun ja naisesi seksiä tai suhdetta paranna. Yhtä kertaa seuraa aina toinen jne, kunnes lopulta jäät kiinni, lusikat menee jakoon ja lapsesi on YH äitinsä kasvattama. Sinä itse lopulta pillität katsellen kaljamukin pohjaa ja kyselet, miksi piti sekoilla?

    • Pettäjää seurannut

      Muista että omantunnon kolkutus voi olla tosi tosi paha

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama juttu, Vierasta persettä olisi kiihottava saada. Painaisin paksun kyrvän syvälle ja ruikkaisin siemenet sisälle.

    • Anonyymi

      Vielä kiihottavampaa ois saada puolituttua persettä. Vaikka vaimon siskoa. Sillä on levee perse josta ois kiva ottaa kiinni ja laskea lasti pillun tai pyllyn pohjalle.

      • Anonyymi

        Älä muuta sano, leveä perse naisella saa halut herään ja jos sattuu vielä oleen nättikin, niin tahtoisi uudelleenkin. jukkap9 at luukku ja com , vain naisille.


    • Anonyymi

      Jos olet jo noin pitkälle päässyt on synti olla naimatta.

      Itseäni ainakin harmittavat jälkeä päin, kun olis päässyt naimaan, mutta jostain syystä jättänyt naimatta.

      Rohkeasti vaan loppuun saakka

    • Anonyymi

      Olis kiva saada pieraista....ja pieraisenkin

      Truuuuuuuuuuut. Phiuuu

    • Anonyymi

      Vieras perse se paras perse on....Kyllähän sitä omaa mature vaimoa nussii mutta kun sitä on tehnyt jo 30v. Vieras perse olis vaihtelua....Kiihottais laskea siemenet leveän pyllyn pohjalle....

    • Anonyymi

      Tässä iässä ,(M58) vierasta sen olla pitää. Omaa vaimoa on tullut pamputettua jo muutama vuosikymmen. Kyllä kyrpä jo vierasta persettä kaipaa. Pari kertaa oon päässyt vierasta vakoa kyntämään. Tahtoo lisää...

    • Anonyymi

      Minä olen päälle viisikymppinen ja harrastus porukkaan tuli kolmekymppinen rouva jonka kanssa katseet kohtasivat. Eräällä reissulla sitten käveltiin ja oltiin muista erillään pääsin eka kertaa pukille siellä luonnon helmassa. Kun oli kesä käytiin uimassa ja rouva huuhtoi pimppinsä järvessä. Oli se sellainen näky että sai rannalla toiset lastit sisäänsä ja käytiin toistamiseen uimassa.

    • Anonyymi

      Kun ikää tulee niin vieras pillu ja perse kiihottaa enemmän ja enemmän. Vaimon siskon olen kertaalleen jo astunut. Ei ole mikään kauneuden huippu mutta vieras vaan kiihottaa enemmän ja saa kyrvän paisumaan ihan eri tavalla kuin normi pano vaimon kanssa.

      • Anonyymi

        Pitkässä suhteessa vaki pillu liian tuttu. Vieras pillu edessä kyllä jäykän kalun moni haluaa painaa pohjaan saakka.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe