Olis kiva saada vierasta

Kiihottava kokemus

Vaimo antaa kyllä mutaman kerran viikossa. Ei siinä mitään.
Minua on kuitenkin alkanut kiihottaa saada vaihtelua eli käydä vieraissa. Olen useasti jutellut kiskalla yhden kivan naisen kanssa, joka harrastaa pyörilyä niinkuin mäkin. Hän on tehnyt eväitä meille molemmille, ja kannon päässä on istuttu aika lähekkäin, sylikkäin ja maattu vaatteet päällä päällekkäin.
En ole kuiteskaan oikein rohjennut mennä pitemmälle, kun olen naimisissa ja on yksi lapsikin.
Mulla on niin jäykkänä kuin olla voi, ja hänelläkin on ihan märkänä. Kun hän on pannu kätensä housuihini, niin silloin se on aina lauennut eli "sammakonkutua" on käsissä ja vaatteissa. Hän tykkää hirmuisesti kun hyväilen sormillani pimppiä.
Onko hirveä erehdys, jos antaudumme toisillemme ja nussimme niinkuin mies ja nainen vaan osaavat, kun ovat himokkaita?
Avioliittoa en haluaisi särkeä.

14

3562

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petosta jo nyt

Niin no, henkisesti ajatellen olet jo pettänyt naistasi. Ei ole enää iso askel, mutta turha sitten tulla katumapäälle, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Jos itse voisin saada ekan oman vieraissakäynnin tekemättömäksi, tekisin sen. Kun se eka pettäminen on tehty, kynnys vastaavaan madaltuu pysyvästi. Jos jatkat tuollaista vehtaamista, lopputuloksena jossain vaiheessa päädytte naiskentelemaan.

Usko kokeneempaa, lopeta koko touhu ja panosta omaan naiseesi on ohjeeni. Jos on pakko mennä, käytä edes kondomia ettei tule jälkeläisiä lisää tai tuliaisia kotiin ja huolehdi ettette jää kiinni. Sovi tuon naisen kanssa etukäteen että homma on sitten vain pelkkää seksiä ja varmista ettei kuvittele muuta. Siinä koko juttu, et tule sen onnellisemmaksi vaikka panisit häntä, eikä se sun ja naisesi seksiä tai suhdetta paranna. Yhtä kertaa seuraa aina toinen jne, kunnes lopulta jäät kiinni, lusikat menee jakoon ja lapsesi on YH äitinsä kasvattama. Sinä itse lopulta pillität katsellen kaljamukin pohjaa ja kyselet, miksi piti sekoilla?

• Pettäjää seurannut

Muista että omantunnon kolkutus voi olla tosi tosi paha

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sama juttu, Vierasta persettä olisi kiihottava saada. Painaisin paksun kyrvän syvälle ja ruikkaisin siemenet sisälle.

• Anonyymi

Vielä kiihottavampaa ois saada puolituttua persettä. Vaikka vaimon siskoa. Sillä on levee perse josta ois kiva ottaa kiinni ja laskea lasti pillun tai pyllyn pohjalle.

• Anonyymi

Älä muuta sano, leveä perse naisella saa halut herään ja jos sattuu vielä oleen nättikin, niin tahtoisi uudelleenkin. jukkap9 at luukku ja com , vain naisille.

• Anonyymi

Jos olet jo noin pitkälle päässyt on synti olla naimatta.

Itseäni ainakin harmittavat jälkeä päin, kun olis päässyt naimaan, mutta jostain syystä jättänyt naimatta.

Rohkeasti vaan loppuun saakka

• Anonyymi

Olis kiva saada pieraista....ja pieraisenkin

Truuuuuuuuuuut. Phiuuu

• Anonyymi

Vieras perse se paras perse on....Kyllähän sitä omaa mature vaimoa nussii mutta kun sitä on tehnyt jo 30v. Vieras perse olis vaihtelua....Kiihottais laskea siemenet leveän pyllyn pohjalle....

• Anonyymi

Tässä iässä ,(M58) vierasta sen olla pitää. Omaa vaimoa on tullut pamputettua jo muutama vuosikymmen. Kyllä kyrpä jo vierasta persettä kaipaa. Pari kertaa oon päässyt vierasta vakoa kyntämään. Tahtoo lisää...

• Anonyymi

Minä olen päälle viisikymppinen ja harrastus porukkaan tuli kolmekymppinen rouva jonka kanssa katseet kohtasivat. Eräällä reissulla sitten käveltiin ja oltiin muista erillään pääsin eka kertaa pukille siellä luonnon helmassa. Kun oli kesä käytiin uimassa ja rouva huuhtoi pimppinsä järvessä. Oli se sellainen näky että sai rannalla toiset lastit sisäänsä ja käytiin toistamiseen uimassa.

• Anonyymi

Kun ikää tulee niin vieras pillu ja perse kiihottaa enemmän ja enemmän. Vaimon siskon olen kertaalleen jo astunut. Ei ole mikään kauneuden huippu mutta vieras vaan kiihottaa enemmän ja saa kyrvän paisumaan ihan eri tavalla kuin normi pano vaimon kanssa.

• Anonyymi

Pitkässä suhteessa vaki pillu liian tuttu. Vieras pillu edessä kyllä jäykän kalun moni haluaa painaa pohjaan saakka.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      238
      1538
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      302
      1151
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      69
      829
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      733
    5. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      653
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      39
      622
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      605
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      555
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      47
      544
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. 45
      507
    12. 32
      501
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      495
    14. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      32
      474
    15. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      77
      461
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      427
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      422
    18. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      7
      402
    19. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      401
    20. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      400
    Aihe