tulossa paljon, ekat keräilin Lahden seudulta ja vakipaikat aivan keltaisenaan.... =)
Kantarelleja
4
373
Vastaukset
- diu diu
Vielä kävin keräilemässä, mutta ei enää paljoo, olivat niitä mitkä jätin kasvamaan, vettä kiitos.......
- diu diu
Vielä löytyi vanhoja isoja mitkä paljastuivat heinien jo lakoontuessa, uusiakin jo nousemassa, mutta herkkutatteja löytyi ja kaikki madottomia....kerrankin
- kfkkfkdkfdkfkkckckf
Lounais-hämeessäkin oli sateen jälkeen jo ihan kerättäviä määriä. Ei paljoa, mutta oli kuitenkin. Minulla tuli kiire metsään, kun radiossa "sieniasiantuntija" sanoi että kannattaa odottaa pari viikkoa. Että ne "asiantuntijat" itse kerkiävät ne sienet keräämään?
Sama juttu täällä päin on kun liikkuu huhu, että jossain on nähty karhu. Minulla tulee sinne aina kiire sieniämpärin kera, takuulla löytyy.- kanttis tattis....
Pari sangollista kävin keräämässä saaresta,yllättävää kuitenkin että oli jonkin verran matosia.Mantereelta keräämät "parempikuntoisia"Vettä kaivataan Kuopion suunnallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117