tulossa paljon, ekat keräilin Lahden seudulta ja vakipaikat aivan keltaisenaan.... =)
Kantarelleja
4
366
Vastaukset
- diu diu
Vielä kävin keräilemässä, mutta ei enää paljoo, olivat niitä mitkä jätin kasvamaan, vettä kiitos.......
- diu diu
Vielä löytyi vanhoja isoja mitkä paljastuivat heinien jo lakoontuessa, uusiakin jo nousemassa, mutta herkkutatteja löytyi ja kaikki madottomia....kerrankin
- kfkkfkdkfdkfkkckckf
Lounais-hämeessäkin oli sateen jälkeen jo ihan kerättäviä määriä. Ei paljoa, mutta oli kuitenkin. Minulla tuli kiire metsään, kun radiossa "sieniasiantuntija" sanoi että kannattaa odottaa pari viikkoa. Että ne "asiantuntijat" itse kerkiävät ne sienet keräämään?
Sama juttu täällä päin on kun liikkuu huhu, että jossain on nähty karhu. Minulla tulee sinne aina kiire sieniämpärin kera, takuulla löytyy.- kanttis tattis....
Pari sangollista kävin keräämässä saaresta,yllättävää kuitenkin että oli jonkin verran matosia.Mantereelta keräämät "parempikuntoisia"Vettä kaivataan Kuopion suunnallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194