pyörävarkaus ideapark

ex 1

Sinä n:40-50v.isomahainen brasiliapaitainen säälittävä paskahousu joka varastit polkupyöräni ideaparkin tampereenpuoleisesta päästä niin toivottavasti ajat sillä niin että saat kaljamahasi pois...etkä myy sitä säälittävästi eteenpäin...sitten vielä pikku vinkki ...hanki itsellesi töitä....

11

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakiko viinaa alkost

Laita lisää tuntomerkkejä, niin sälli saadaan kiinni, ei tuollaisia venkuloita montaa ole pienessä kylässä.

• saman ukon nähnyt

Ei lähde kaljamaha pyöräilemällä.Tai lähtee kyllä, mutta paljon täytyy polkea ja tuollainen rutjake ei jaksa eikä viitsi.
      Ja tommonen veivikaula ei töitä löydä vaikka niihin kompastuisi.

• ex 1

Valvontakamerassa näkyy kuulemma selvästi jopa kasvot mutta ei ole tavallisten pulliaisten lupa niitä tiirailla...vain poliisilla ja vartijalla...poliisi aloittanut tuosta tutkinnan kun kuulemma muitakin pyöriä siitä viety kevään ja kesän aikana...

• poiuyhghjklö

Poliisi tuskin on aloittanut mitään tutkintaa, sehän suorastaan suojelee varasta, jos kuvaa ei saa edes rikoksen uhrit nähdä. Olen jossakin tuollaisen Brassipaitaisen pullukan nähnyt, jotenkin jäi vaan mieleen sen tyypin omituiset liikkeet.

• Samaamieltä

Saa.tanan pummit on saatava kiinni. Menee maine I deaparkilta.

• Kasvun paikka.

ÄLÄ PÉRKELE TOISTA KERTAA ROMUPYÖRIJÄ TUO LÄHELLE IHMISIÄ. Pysy metsässä äläkä häiritse internetlukijoiden lukurauhaa.
      Edes auton luvatta käyttöönottoa ei nimitetä VARKAUDEKSI. Annapa armo lähimmäisillesi. Lähinnä itsesi takia, ettei suonesi pullistu ja puhkea.
      On ihana kun elämässä kokee arvaamattomia asioita. Kasvapa!

• hakuma300€

Olen kohta 11.v ja luokassamme on puhuttu tästä kyseisestä henkilöstöä ja hänellä on sama paita ja hän kuulemma pyöräilee itse en ole nähnyt häntä. Toivottavasti hän ei jatka samaan malliin.

• ,mnbvcxvbnm,

Ottakaa kuva siitä ja laittakaa julki.

• Ha kusissa

Eihän kakarat osaa nykyään edes kirjoittaa. Hakusissa koko kirjoitus.

• cuba5

lempäälän kopot mitään osaakaan !

• Anonyymi

jauhelihapiirakat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe