pyörävarkaus ideapark

ex 1

Sinä n:40-50v.isomahainen brasiliapaitainen säälittävä paskahousu joka varastit polkupyöräni ideaparkin tampereenpuoleisesta päästä niin toivottavasti ajat sillä niin että saat kaljamahasi pois...etkä myy sitä säälittävästi eteenpäin...sitten vielä pikku vinkki ...hanki itsellesi töitä....

11

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakiko viinaa alkost

      Laita lisää tuntomerkkejä, niin sälli saadaan kiinni, ei tuollaisia venkuloita montaa ole pienessä kylässä.

    • saman ukon nähnyt

      Ei lähde kaljamaha pyöräilemällä.Tai lähtee kyllä, mutta paljon täytyy polkea ja tuollainen rutjake ei jaksa eikä viitsi.
      Ja tommonen veivikaula ei töitä löydä vaikka niihin kompastuisi.

    • ex 1

      Valvontakamerassa näkyy kuulemma selvästi jopa kasvot mutta ei ole tavallisten pulliaisten lupa niitä tiirailla...vain poliisilla ja vartijalla...poliisi aloittanut tuosta tutkinnan kun kuulemma muitakin pyöriä siitä viety kevään ja kesän aikana...

      • poiuyhghjklö

        Poliisi tuskin on aloittanut mitään tutkintaa, sehän suorastaan suojelee varasta, jos kuvaa ei saa edes rikoksen uhrit nähdä. Olen jossakin tuollaisen Brassipaitaisen pullukan nähnyt, jotenkin jäi vaan mieleen sen tyypin omituiset liikkeet.


    • Samaamieltä

      Saa.tanan pummit on saatava kiinni. Menee maine I deaparkilta.

    • Kasvun paikka.

      ÄLÄ PÉRKELE TOISTA KERTAA ROMUPYÖRIJÄ TUO LÄHELLE IHMISIÄ. Pysy metsässä äläkä häiritse internetlukijoiden lukurauhaa.
      Edes auton luvatta käyttöönottoa ei nimitetä VARKAUDEKSI. Annapa armo lähimmäisillesi. Lähinnä itsesi takia, ettei suonesi pullistu ja puhkea.
      On ihana kun elämässä kokee arvaamattomia asioita. Kasvapa!

    • hakuma300€

      Olen kohta 11.v ja luokassamme on puhuttu tästä kyseisestä henkilöstöä ja hänellä on sama paita ja hän kuulemma pyöräilee itse en ole nähnyt häntä. Toivottavasti hän ei jatka samaan malliin.

      • ,mnbvcxvbnm,

        Ottakaa kuva siitä ja laittakaa julki.


      • Ha kusissa

        Eihän kakarat osaa nykyään edes kirjoittaa. Hakusissa koko kirjoitus.


    • cuba5

      lempäälän kopot mitään osaakaan !

    • Anonyymi

      jauhelihapiirakat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe