kaunein tai komein

ehdokas ?

Kuka on kaunein naisehdokas tai komein miesehdokas.

Siinä mielenkkintoinen kysymys. Löytyykö missi luokkaa.

Minun suosikki:
Tanja Rytkönen-Rompanen

26

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyy

No, Lyly tietenki.

• Urkki007

Vanaha kääkkä, ajanut liikaa uutta loistopirssiä, että röllö kasvanu ja vierailee Finnairin matkatiskillä jonkun varmastikin laillisen ikäisen pikku-blondin kanssa. Mutta komia kuva Jokelan taululiikkeen ikkunassa, ihan ku Sopranos! cittarista. Katsopas kansanedustajatiedoista!

• Urkki007

Se onki oikia hillari eli pullapoika. Istuu Edustelukunnassa, naukkailee kossua Ylläksellä ja spittarilla kulettelloo 18 vuotiaita friiduja maanantaina klo 12.00-12.30 ja pe 21.21-23.12.

• jarkama

Lyly Rajala on näyttävä uudessa latino-lookissaan.
      Juha Hänninen nyrkkeilijänä on muskeli.
      Muut on vähän huomaamattomia, mutta harmaavarpuset perivät maan.

• jarkama

Rumuus se vaan lisääntyy iän ja syksyn myötä. Miksei iloisen ilmeikkäitä tavallisia kansalaisia kelpuuteta, vain meidät pesunkestävät harmaavarpuset ja punakat punatulkut ja puna-ahteri paviaaneja mesovat Hesalaiset.

• Urkki007

Niin, turha se on miniskopaalisten kunnallisporhojen pyrkiä jötikköjen järeään murikka sarjaan.

• Urkki007

Minä, jolla strategiset mitat 132-103-110, kun Tony Halmekin oppi, niin eiköhän muutki.

• Jaana

Minusta toi Lindborg on komee. Kävin kattomassa kadulla. Ainakin verrattuna muihin, joita olen kadulla nähnyt. Kuvat on erikseen.

• Urkki007

Vanaha, laiha, rillipäinen, kumaraharteinen ja ei haise Disaronnolle tai Gallianolle.

• Jaana
        Urkki007 kirjoitti:

Vanaha, laiha, rillipäinen, kumaraharteinen ja ei haise Disaronnolle tai Gallianolle.

Sehän on vasta 49 vuotta. Ei se mikään vanha ole. Minusta hän on mukava ja komee tyyppi.
        Oletko Urkki007 joskus tavannut Lindborgin siviilissä. Hauska ja fiksu mies. Ei ollenkaan sellainen suupaltti kuin Lyly mutta huumorissa, älyssä ja luovuudessa löytyy. Muistan ylioppilaskunta aikoinani kun hän oli mukana ja johti ylioppilaskuntaa oikeaan suuntaan. Nyt tuntuu tuleen takaisin.

• Urkki007
        Jaana kirjoitti:

Sehän on vasta 49 vuotta. Ei se mikään vanha ole. Minusta hän on mukava ja komee tyyppi.
        Oletko Urkki007 joskus tavannut Lindborgin siviilissä. Hauska ja fiksu mies. Ei ollenkaan sellainen suupaltti kuin Lyly mutta huumorissa, älyssä ja luovuudessa löytyy. Muistan ylioppilaskunta aikoinani kun hän oli mukana ja johti ylioppilaskuntaa oikeaan suuntaan. Nyt tuntuu tuleen takaisin.

Eri alalla, mutta Vaalokojujen ja Vaalikeijujen avajaispäivänä lauantaina 9.10. jakeli lappuja. Näytti 59-99 vuotiaalta, mutta saattoi johtua kolakasta ilmasta, elävästä Pietari Brahen patsaasta, ohikulkevista Pioneereista ja Nuorista Kotkista. Itse seurasin tapahtumia vain kameran linssin läpi Irlantilaisen keijun värisenä.

• Jaana
        Urkki007 kirjoitti:

Eri alalla, mutta Vaalokojujen ja Vaalikeijujen avajaispäivänä lauantaina 9.10. jakeli lappuja. Näytti 59-99 vuotiaalta, mutta saattoi johtua kolakasta ilmasta, elävästä Pietari Brahen patsaasta, ohikulkevista Pioneereista ja Nuorista Kotkista. Itse seurasin tapahtumia vain kameran linssin läpi Irlantilaisen keijun värisenä.

Tuntuu jakelevan ahkerasti lappuja. Ei taida olla voittanutta rotuaarilla. Käyppä juttelemassa niin opit tuntemaan. Voisit vaikka äänestää kun on noin ahkera ja kova hinku valtuustoon. Tai ehkä äänestät niitä nuorempia, mutta äänestä joka tapauksessa jotain.

• Urkki007
        Jaana kirjoitti:

Tuntuu jakelevan ahkerasti lappuja. Ei taida olla voittanutta rotuaarilla. Käyppä juttelemassa niin opit tuntemaan. Voisit vaikka äänestää kun on noin ahkera ja kova hinku valtuustoon. Tai ehkä äänestät niitä nuorempia, mutta äänestä joka tapauksessa jotain.

Niin oletko siniseksi jäätynnä tai näivettynnä vae ilosen punakka ja verenhimonen vae ihan viheriä, hommeine tai ruohon rouskuttaja? Antaa Limploporin hoidella omat jakelusa, vaan entäs ite. Jakelekko lappusia, kerrääkkö vaalikassaa vai ihan omaksi ilokses?

• Jaana
        Urkki007 kirjoitti:

Niin oletko siniseksi jäätynnä tai näivettynnä vae ilosen punakka ja verenhimonen vae ihan viheriä, hommeine tai ruohon rouskuttaja? Antaa Limploporin hoidella omat jakelusa, vaan entäs ite. Jakelekko lappusia, kerrääkkö vaalikassaa vai ihan omaksi ilokses?

Ihan omaksi ilokseni jakelen kun jakelen mutten lappusia. Miksei myös Lindborgille. Sen verran se on komee. En kyllä ole kysynyt kun ujostuttaa ja ei kuulu tapoihin tyrkyttää.

• Urkki007
        Jaana kirjoitti:

Ihan omaksi ilokseni jakelen kun jakelen mutten lappusia. Miksei myös Lindborgille. Sen verran se on komee. En kyllä ole kysynyt kun ujostuttaa ja ei kuulu tapoihin tyrkyttää.

Jos 49 vuotias Lintsari jakelee, niin miksei x ikäinen Jaanuliini.

• N:o 16.

Vasemmistoliitton ehdokas n:o 16. on yksi näyttävimmistä ehdokkaista! Ehottomasti!

• Urkki007

Onx se setä vai täti?

• Purkki007
        Urkki007 kirjoitti:

Onx se setä vai täti?

Otappas Urkki hyvä, ja käy ihan ite katsomassa Oulun kaupungin kunnallisvaalimainoksista Vas.liitto ehdokasta n:o 16.
        Mikäli et vieläkään saa selvää onko kysessä mies vai nainen niin suosittelen sinulle hakeutumista hoitoon tai ainakin toistaiseksi pysyttelyä sisätiloissa!

• Urkki007
        Purkki007 kirjoitti:

Otappas Urkki hyvä, ja käy ihan ite katsomassa Oulun kaupungin kunnallisvaalimainoksista Vas.liitto ehdokasta n:o 16.
        Mikäli et vieläkään saa selvää onko kysessä mies vai nainen niin suosittelen sinulle hakeutumista hoitoon tai ainakin toistaiseksi pysyttelyä sisätiloissa!

Niin ja kun tihrustelin kuvia oikein suurennuslasin kanssa, ei ollut 2 metrisen Kokomuksen Jorma Kataisen tms näköisiä. Lehdissä ja vaalimainoksissa eri näköjä. ETTET ITE OO NRO 16! Eikös ne kokoomuslaiset kerrää niitä keskitysleireihin ja ammu kokoomus kookoolla? Sossut taas marssittaa niitä lavoille, joissa ei oo edes kiljotiinia!

• ÅULU237

Strategiset mitat 6 jalakaa, jotka kaikki on Sleeppareiden laulun ja Leningrad Cowboysien tutkimusten mukaan puuta. 111 kg, 132-103-110 tuumaa.

• Urkki007

Onko niitä edes ulkonäkökeikailuun kasvatettu, vai OUS muonitukseen vai mihin. Vaatteet on mun aatteet ja rumat ne vaatteilla koreilee, paitsi nudistit.

• Urkki007

Niin kuma kurmoottamaatta sanosii. Ettei vaan Oulun Tanja ole ite kirijuutellu?

• Urkki007

Sillon se oon minä, iliman sanan selittelyjä ja oksat pois!

• ÅULU237

Enhän minä Tony Halme, ainakaan vielä, saati Arnold Schwarzenegger ole, niin kohta on markkinat. Vähän bodia, sitten Halliwuutiin kuvvaamaan ja sitten Amandment 27, eli ulkomaalaisille oikeus ryhtyä USA:n presidentiksi!

Nyt täytyy kuvata, että politiikka on kuin safari Afrikassa, akoista siis leideistä, mademoiselleista siis made moiselle? Sun muista ei niin selevää saa. Vaan miehet? Lets sii sanoi lapamato.

• Urkki007

Makuasioista ei voi kiistellä varsinkaan tässä sarjassa!

• tuleva miss oulu

Miten ja missä voin osallistua miss oulu kisoihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      125
      7139
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4276
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      276
      1701
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1446
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe