Epätoivo kaksi isävaihtoehtoa

Epätoivoinen

Tiedän, etten täältä keskustelusta saa oikeaa vastausta, mutta toivon saavani purkaa olotilaani. Olin muutama viikko sitten peräkkäisinä päivinä kahden eri miehen kanssa sängyssä, molempia miehiä olin tapaillut pidemmän aikaan, jälkimmäinen tietää toisesta mutta tämä toinen ei tiedä. Toisen kanssa käytimme kondomia ja olimme erityisen tarkkoja, toisen/jälkimmäisen kanssa käytimme keskeytettyä yhdyntää paräkkäin sanan yön/aamun aikana, mies sanoi ettei voi sanoa varmasti ettei tullut vahingossa vähän sisääni, olettaa kuitenkin ettei tullut.

Nyt olen raskaana, en ole lainkaan ylpeä tilanteesta enkä kaipaa moralisointia, toivon saavani mielipiteitä onko vähääkään toivoa että mies jonka kanssa käytimme kondomia olisi lapsen saanut alulle, tiedän että varmuus tulee vasta kun lapsi syntyy. Lapsen aijon pitää, ja molemmille miehille pitäisi varmaankin asiasta kertoa, mutta miuluiten jättäisin ensimmäiselle miehelle kertomatta, jonka kanssa käytimme kondomia ja olimme tarkkoja, kondomia emme kylläkään tarkastaneet..

14

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä

      Voi sinua...en itse tietäsi miten kertoisin ehdokkaille mutta lapsesta olisin todella onnellinen...itse toivoen itselleni iltatähteä ja miehelleni esikoista. Elämä opettaa joskus väärin kuten minuakin. Erotessani vannoin etten ainuttakaan lasta tee enää tänne maailmaan kärsimään ja tein sterilisaation....nyt todellakin kaduttaa.
      Sinulle toivon rohkeutta puhua miehille kuten asiat on ja toivon raskautesi menevän hyvin. Mielestäni molemmille kuuluu tulla tieto miten asiat ovat. Ole rehellinen niin on sinullakin helpompi elää ja kantaa vastuu lapsesta

    • ....................

      todennäköisempää tietysti on, että isä on jälkimmäinen mies, jonka kanssa ei kunnon ehkäisyä. Varmuutta kun ei kuitenkaan ole, lienee viisainta tosiaan kertoa totuus sellaisena kuin se on, ja odotella vaan. Kauhean stressaava tilanne, tsemppiä!

    • mä vaan kysyn

      No kysäseppäs tältä kondomimieheltä että huomasko se että kumi ois menny rikki?? eihän sun sille tartte sanoa että oot raskaana, voit sanoo vaikka et mahassa juilii hassusti tai menkat myöhässä tms. Eipä noi miehet kuitenkaan tajua tilannetta..
      Jälkimmäiselle miehelle olet raskaana näin puheiden perusteella..
      Mutta jos et halua raskaaksi niin ihmettelen mikset käytä esim e pillereitä. Eivät toki suojaa taudeilta mutta raskauksilta melko varmasti oikealla käyttötavalla..
      No ensikerralla toivottavasti oot viisaampi!
      Sinuna myös miettisin että mikä ajaa hässimään monen miehen kanssa samaan aikaan? ootko riippuvainen jostakin vai pelkäätkö yksinjäämistä tms? sinuna hakisin muita ratkasuja kun paneskelisin jokapäivä eri miehen kanssa!

    • järkeä peliin

      Kannattaa olla rehellinen. Tässä oli juuri oikeudessa käsiteltävänä tapaus jossa nainen huijasi väärän miehen lapsensa isäksi. Lapsi ei siis 6v aikana ollut saanut tutustua oikeaan isäänsä, koska lapsen äiti itsekkäästi huijasi isyydestä elareiden ja lastenhoitoavun takia. Kunnes jäi kiinni. Tosin nainen kieltää asian edelleen jo paljastuttuaan. Nyt naiselle on tulossa syytteet törkeästä petoksesta jne. Ja kuka kärsii eniten: lapsi. Tulee olemaan vakkariasiakas psykiatrian polilla ja varmasti tulee syyttämään arvokasta äitiään lopun elämäänsä eli lapsen ymmärtäessä asian äiti-lapsi suhde tuhoutuu.

      Suosittelen: keskeytä raskaus ja tee lapsi haluttuna, kun osaat elää itseäsi eri miehille jakamatta, kun pystyt pysymään uskollisena yhdelle. Miksi ihmeessä käytät noin huteraa ehkäisyä? Järki käteen.

      • Ap......

        Ei ole tarkoitus alkaa huijaamaan ketään, haluan oikean isän lapseni isäksi, tilanne vain on tämä. Asia on jo tapahtunu, olen myös sen ikäinen etten halua enää raskautta keskeyttääkään, tämä ei tarkoita sitä että olisin tehnyt lapsen tarkoituksella. Miehen jonka kanssa emme käyttäneet lainkaan ehkäisyä (keskeytetty käytössä) puhuimme kyllä mitä voi tapahtua.

        Välillä asiat eivät vain suju suunnitelmien mukaan ja moralisointia en tarvitse sitä teen itselleni jo päivittäin ja saan ympäristöstä tarpeekseni varmasti kun raskaus alkaa näkyä!


      • elämä_ON
        Ap...... kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus alkaa huijaamaan ketään, haluan oikean isän lapseni isäksi, tilanne vain on tämä. Asia on jo tapahtunu, olen myös sen ikäinen etten halua enää raskautta keskeyttääkään, tämä ei tarkoita sitä että olisin tehnyt lapsen tarkoituksella. Miehen jonka kanssa emme käyttäneet lainkaan ehkäisyä (keskeytetty käytössä) puhuimme kyllä mitä voi tapahtua.

        Välillä asiat eivät vain suju suunnitelmien mukaan ja moralisointia en tarvitse sitä teen itselleni jo päivittäin ja saan ympäristöstä tarpeekseni varmasti kun raskaus alkaa näkyä!

        Koita kestää vaikka rankkaa onkin. Ole rehellinen molemmille miehille, kerran se vaan kirpaisee mutta saat asian pois sydämeltäsi ja vauvan synytymän jälkeen asiat jollakin tavalla varmasti järjestyy. Toi epävarmuus on kamalinta, olen itse ollut nuorempana raskaana ja isäehdokkaita oli kaksi. Raskaus meni kesken itsekseen (helpotus siinä kohtaa) mutta muistan tuon kamalan epävärmuuden ja en ehtinyt edes toiselle ehdokkaalle asiasta kertomaan :/ Mutta tsemppiä!


    • juu1

      Jakorasia!

    • petetty aviovaimo

      Laki on muuttunut, nyt on tehtävä isyystesti vaikka eläisi avoliitossakin. Testi voidaan tehdä jo ennen lapsen syntymää verikokeella. Toivottavasti isäehdokas ei ole naimisissa. Raamatun käskyt ovat vielä voimassa!

      • .....

        Suosittelisin päivittämään tietosi tälle vuosisadalle, pois sieltä raamatun ajoista.

        Ensinnäkin: Isyystestiä ei tehdä kenellään väkisin, ei avioliitossa, avoliitossa tai missään muussakaan tilanteessa (poikkeuksena on että miehelle tehdään jos nainen vaati) isyystesti tehdään Suomessa vain pyydettäessä. Jos isä ei vaadi testiä eikä äiti, niin sitä ei tehdä. Jos toinen vaatii niin se tehdään (joskin miehellä on taas vähän vaikeampi tie jos nainen estää)

        Toisekseen: Suomessa ei koskaan missään tilanteessa tehdä vaan isyystestiä raskausaikana. Ainut poikkeus on silloin (tämäkin harvinaista) että jonkun toisen tutkimuksen (mm. Lapsivesinäyte) yhteydessä tarkistetaan isyys. Kukaan lääkäri ei lähde tekemään isyystestejä raskaana olevalle naiselle.

        Raamatun käskyillä ei ole myöskään pätkänkään merkitystä aloittakan tilanteessa. Oletettavasti myöskin sinun sisälukutaito riittää ymmärtämään että aloittaka on rikkonut jo muitakin käskyjä/ohjeita. Jos isäehdokas on naimisissa, niin silloin hän on tehnyt aviorikoksen, ei aloittaja.

        Tässä nyt hieman faktaa sinulle, tervetuloa 2000-luvulle


    • Mies36

      Millainen nainen makaa kahden miehen kanssa peräkkäisinä päivinä? Varmaan sanomattakin tiedät vastauksen. Itse en tuollaista naista katselisi sekuntiakaan. Jakorasiameininkiä, panolautana toimimista. Ja vielä ilman ehkäisyä toisen kanssa. Ja mikä olikaan se koulutustaso/älykkyysosamäärä? Ei tuollaisen ihmisen kannata ryhtyä äidiksi. Tee lapsi, lapsi ansaitsee elää, mutta anna se adoptioon jotta saisi hyvän kodin. Ja opettele jatkossa käyttäytymään kuin kunniallinen nainen. Itse katson vain laatunaisia, tällaiset ap:n kaltaiset eivät siihen ryhmään kuulu.

      • lollloooo

        Hah, kuinkahan moni mies pystyis vastustamaan jos sais mahdollisuuden naida kahden eri naisen kanssa peräkkäisinä päivinä...miehille se vaan taitaa olla vaikeempaa saada naista niin tajaan, ootko katkera kenties?


      • Maximu

        Nussi äkkiä vielä kymmenen musumatun kanssa, niin saat heidätkin nalkkiin.


      • dna-sgod
        lollloooo kirjoitti:

        Hah, kuinkahan moni mies pystyis vastustamaan jos sais mahdollisuuden naida kahden eri naisen kanssa peräkkäisinä päivinä...miehille se vaan taitaa olla vaikeempaa saada naista niin tajaan, ootko katkera kenties?

        Olen minä köyrinyt yhden vuorokaudenaikana neljän naisen kanssa, silloin kakvitosena.


    • xcvxzvzx

      "anna se adoptioon jotta saisi hyvän kodin."

      Tähän oli pakko puuttua sillä ei tämä asia näin aina mene. Valitettavasti. Kaveri adoptoitiin 2 v ikäisenä ihan helvetilliseen kotiin. Nyt on ihan rikki,hajalla ja vankilakierre menossa.

      Ei se että jakaa kahdelle miehelle peräkkäisinä iltoina,tee vielä naisesta huonoa äitiä. Se on kaksi eriasiaa. Äitiys ja naiminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe