onhan jokereilla aika koviakin pelaajia mukana (mm-kisatason miehiä esimerkiksi puolustajista lajunen(oli ok mm kisoissa), luotetttava väänänen, ohtamaa nousi huipulle viime kevään kisoissa, ja tietty karalahti on luottomies. hyökkääjistä hagman on kovan luokan pelimies, myös kapanen on tärkeä pelaaja ja luottomies maajoukkueesta monen vuoden ajalta, huhtala ja pöysti voivat lyödä itsensä läpi kansainvälisellä tasolla(huhtala ei vielä mm- kisoissa näyttänyt parastaan, mutta bluesissa kyllä kuten pöystikin joka ei mahtunut lopuklliseen kisajoukkueeseen) ,sen sijaan sillanpää(hyökkääjä) on ehkä hieman arvoitus khl- tasolla, juten myös puolustajista korpikari, ja nuoret pakit saaari ja peltola. luulen kuitenkin että jokerit tulee pärjäämään ihan hyvin ensimmäisellä khl kaudellaan, varsinkin jos vielä tulee pari vahvistusta molempiin päätyihin!
jokerien khl joukkueen pelaajat
mahhtrw
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623