Mitä reittiä me mennään, kattelin karttaa
niin Afrikan ympäri vai pääseekö tuolta suazzin kautta läpi?
Silja euroa Australiaan
7
277
Vastaukset
- maisemat vaihtuu
Suezin kautta n.12 000 mailia, 15 solmua ja reilun kuukauden seilaus.
- Matkaan!
Tuleekohan matkalippuja myyntiin?
- Ohos negros
Enempi näkisit maisemia kun menet Afrikan ympäri. Ei se kovin paljoo isompaa reikää kustannukseen tee. Ja Kapkaupunki on mukava paikka nykyään mutiasellekin kuten sinulle ja minulle.
- europalla seilannut
Miksi Europa on vielä Tallinnan satamassa, vaikka se oli vuokrattu ausseille jo 7.8 alkaen? Valmisteleeko eestiläiset sitä pitkää matkaa varten?
- Seisloflfn
Europa tulee Naantaliin telakalle ennen pitkää reissua. Muistaakseni ensi kuun alussa lähtee, eikä tod.näk tule ikinä takaisin.
- europalla seilannut
Seisloflfn kirjoitti:
Europa tulee Naantaliin telakalle ennen pitkää reissua. Muistaakseni ensi kuun alussa lähtee, eikä tod.näk tule ikinä takaisin.
Silloinhan se kannattaisi myydä sinne ausseihin kokonaan. Kustannuksia tulee vaikka on vuokrallakin.
- mmzmmzmz
europalla seilannut kirjoitti:
Silloinhan se kannattaisi myydä sinne ausseihin kokonaan. Kustannuksia tulee vaikka on vuokrallakin.
Europa vanha laiva, koneet finaalissa. Toivotaan että kestävät austraaliaan. Miehistölle ikimuistoinen reissu viedä alus noin kauas.
Europa tuli tänään Naantaliin telakalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039