Eija-Riitta Korholan porukoissa kiehuu

savosta

Tuolla Korholan porukoissa näyttää kiehuvan. Korhola näyttää aloittaneen jonkinlaisen kampanjan ex-avustajaansa vastaan sekä näyttää mustamaalaavan tätä sivuillaan. Onneksi olkapääpaljaana-Korhola ymmärsi lähteä puolueestamme.

6

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

Moro! Korhola vastaa sivuillaan, että Rossi ei ole ollut hänen avustajansa. Ringmania, ex-avustajaansa hän kiittelee.

• pete

hyviä juttuja näyttää tuo Rossi kirjoittaneen sivuilla. Miksi Korhola hylkää näin hyvän kirjoittajan?

• joutilas
        pete kirjoitti:

hyviä juttuja näyttää tuo Rossi kirjoittaneen sivuilla. Miksi Korhola hylkää näin hyvän kirjoittajan?

Missä sivuilla on järki puhetta?

• Mitätön kristitty

Vai silleen, että kiehuu ja mustamaalataan,
      käykää itse katsomassa. Mielenkiintoista , mutta totta, ei kiehu eikä kuohu. Se tosin on hyvä, että Eija-Riita älysi lähteä Kokoomukseen, muuten en minäkään olisi mitätön kristitty, vaan mahtava valehtelija.

• nollaaja

eiks korhola ensin ollut vihreis, riitautui siel ja sit loikkas krisuihin ja meni riitoihin siel ja sit meni kokoomukseen riitelemään. Nyt riitelee ex-avustajan kans? mikä tämä korhola on?

• Ei kristillinen
        nollaaja kirjoitti:

eiks korhola ensin ollut vihreis, riitautui siel ja sit loikkas krisuihin ja meni riitoihin siel ja sit meni kokoomukseen riitelemään. Nyt riitelee ex-avustajan kans? mikä tämä korhola on?

En minä ole huomannut hänen riitelevän. Eija-Riitta ei ole riidan haluinen eikä riidan hakuinen. Te täällä taidatte tietää enemmän, kuin me Kokoomuksessa. Kokoomus ei riitele, vaan kokoaa joukot luokseen. Te täällä olette niin maan väärässä! Olin juuri todistamassa, että Eija-Riitta jutteli aivan rauhallisesti ex ja uuden avustajan kanssa, eli ei mitään hämminkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1199
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      803
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      717
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe