Eli naiseni sanoi yllättäen olevansa raskaana.. oli outo olo eikä siksi että en haluaisi vaan uskomaton.. ei tajua en tajua että oikeasti.
nyt sain itsekseni kumminki aika paniikki kohtauksen koska haluan todellaki vain sitä että kaikki menee täydellisesti. Eli aloimme miettimään koska tämä on tapahtunu. Ja se on täytynyt olla kesälomani loppuvaiheilla, paniikkini koskee sitä että minulla oli erittäin alkolin merkeissä menevä kesäloma, oli polttareita, häitä, kalastusretkiä ja aina alkoholi virtasi.. voisi sanoa että jokapäivä vähän ja joskus enemmän. Nyt sain kauhean paniikin että vaikuttaako siittiöön??? Kun vielä lomani lopussa tapahtui.. kaikkea kauhukuvia mielessä ihan niin paljon että palstan nimestä voitte ajatella.
olen nuori ja ensimmäinen lapsi, eikä kyse ole etten haluaisi lasta vaan että uudemman kerranko.... kiitos asiallista vastausta voi kuullostaa tyhmältä mutta sekaisin joo tänään kuulin.
oo en tiä minne tämän laittaa mutta ehkä täälä tiedetään jotain.
hepl me
paniikkoi isä
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671