Liian vähän seksikumppaneita?

Kummajainen?

Juu. Tää voi kuulostaa ja varmaan kuulostaakin hölmöltä, mut avaudun kuitenki koska asia vaivaa mua niin paljon.
Oon siis 23 v tyttö. Seksikumppaneita on tähän hetkeen mennessä tullu 3 kpl. Menetin neitsyyteni 18-vuotiaana. Nää jutut meni niin, että kaks aiempaa miestä oli sellasia, joita tapailin aiempina vuosina. Eka toista, sit myöhemmin toista. Molempien kans tapailtiin, mut seurusteluks asti ei menty. Harrastettiin silti seksiä, kun sinkkuja molemmat oltiin ja sitä haluttiin, tälleen meni siis kahden kanssa. Toisen kans tapailtiin reilu vuosi ja toisen kans reilu kaks vuotta. Nyt muutama kuukaus sitten aloin seurustella ihanan miehen kanssa, oon onnellinen kaikin puolin hänen kanssa ja tämä mies on kolmas.
Asia painaa mielessä joka päivä. Se, kun lähes jokainen ystävä on harrastanu seksiä niin monen kans enemmän. Yleensä naisilla on ton kolmosen perässä vielä nolla mun iässä jo. Vaivaa se, että mua monet tuntuu pitävän outona ja estosena, kun en harrasta yhden illan juttuja ja nää on riittäny hyvin. Itelle se ei oo mikään ongelma mut väkisinkin oon miettiny, et olisko pitäny olla alottamatta seurustelu ja kerryttää kokemuksia, etten ois niin outo toisten mielestä. En oikeen tunnekaan ketään kellä ois seksikumppaneita yhtä vähän. En tietysti aio missään nimessä jättää miestä tään vuoksi koska on hyvä olla hänen kanssa ja kaikki on molemminpuolista. Oon joskus nuorempana ennen ekaa seksikokemusta ollu tosi epävarma ulkonäöstä ja itestäni. Koulukiusaaminen jättäny arvet ja silleen. Siks seksin alotus on jääny noin myöhälle. Mut kaikki sanoo et kyllä niitä seksikumppaneja vaan kertyy ku on sinkku. Mulla tää on menny näin eri tavalla. Lisäks jotkut on kauhistellu sitä, kun oon pystyny olemaan vähän päälle vuoden ilman seksiä. Onko se outoa? On tosi vaivaantunu olo ku joku kääntää keskustelun seksiin ja tyypit mahtailee suurilla lukumäärillä ja sillä miten ne ei oo ilman kun korkeintaan kuukauden. Oonko tosiaan ainoo nainen, jolle riittää vähempikin? Miten saan tään asian pois mielestä? Koko ajan vertaan itteeni muihin siks et musta helposti aatellaan jotain outoa. Ja oonko suomen ainoo nainen, joka ei harrasta yhdenillanjuttuja?

18

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiheä metsä

      Pikemminkin päin vastoin, olet hieno ihminen, kun et alennu yhden illan juttuihin. Ja ne eivät yksinkertaisesti ole kaikkien juttu. Oletko miettinyt syitä, että miksi tunnet itsesi niin vaivautuneeksi ja oudoksi? Onko seksi sinulle kenties merkki siitä, että sinut hyväksytään ja sinua rakastetaan?
      Sinun pitää rakastaa itseäsi ja jättää ystävien puheet omaan arvoonsa. Sitä paitsi, ne ovat usein liioiteltuja ja sävytettjä.
      Mä olen 35-vuotias nainen, eikä minullakaan ole kuin kolme seksikumppania. Ihan tosi! Mutta olen tyytyväinen elämääni ja en todellakaan ole silti mitenkään estoinen ja tai a-seksuaali. Seksiä painotetaan ihan liikaa nykyään. Pitää olla sitä ja tätä, pitää olla monta kumppania, jotta sitä ja tätä. Ainakin itse olen kokenut, että miehelle riittää vähempikin kokemus naisen puolelta.
      Lopeta siis itsesi vertaaminen ja ole onnellinen tämän nykyisen miehesi kanssa! "Ei se kumppaneiden määrä vaan se laatu", tämä on mielestäni aivan totta.

    • sexguru

      Kumppanien määrän vähäisyys on toden totta hyve. Ennemmin panostaisin sen yhden hyvän kumppanin kanssa seksin laatuun ja myös määrään. Miksi määräänkin, no kun seksiä usein harrastamalla himot vain on kovemmat. Hyvä laatu ja määrä on seksissä yhteistekijä joka takaa, että homma houkuttaa ja koukuttaa.

      Heittäydy seksiin tämän yhden ja hyvän kanssa, nautiskele niin paljon kuin haluat ja anna nautintosi näkyä sinulle luontaisella tavalla. Seksitauditkin pysyy loitolla kun kaksi ihmistä keskittyy toisiinsa, eikä joukse pilluaan/mulkkuaan jaken pitkin ja poikin.

      Unohda siis turhalla asialla oman pään vaivaaminen. Elä tässä päivässä ja anna toisten purkaa seksuaalista turhautumaansa (kun eivät löydä sitä mielesitä seksikumppania) harrastamalla seksiä kenen tahansa kanssa. Olet juuri sellainen kuin suurin osa miehistä haluaakin olevan.

    • 7+15

      Naiset miettii ihan liikaa mitä muut naiset ajattelee.. mitä vähemmän sulla on panoja niin sitä parempi sen miehen mielestä kuka sun kanssa seurustelee...

      oikeesti mitä huoria naiset on nykään?

      • Mies 25v

        Minunkin mielestäni on suorastaan kauheaa jos suuri osa suomalaisista naisista on tuollaisia lutkia että seksikumppaneita on kymmenittäin jo yli 20-vuotiaana.


    • kummaa?

      Missä piireissä oikein pyörit.. mä en ole seksiasioistani jutellu kellekään kaverille. Olen 25 ja mulla 3 kumppania ollut, yhden yön juttuja. Luulin että toi on ihan tavallinen määrä, oletan ettei tuntemillani ihmisilläkään ole paljoa ton enempää.

    • Mies 25v

      Pidän kaikkia tuon ikäisiä naisia ihan huorina joilla on ollut esim 10 seksikumppania. Mikä kiire sitä seksiä on harrastaa kun itsellä oli poikuus tallella vielä 24-vuotiaana. Eikä vieläkään ole seksistä paljonkaan kokemusta vaikka olen jo pian 26-vuotias.

      • Mies 25v

        Ainakin minun mielestäni naisten kohdalla se on häpeällistä mitä enemmän on tavaraansa jakanut.


      • Mies 25v
        Mies 25v kirjoitti:

        Ainakin minun mielestäni naisten kohdalla se on häpeällistä mitä enemmän on tavaraansa jakanut.

        Eikä 18-vuotta ole kyllä mikään myöhäinen ikä aloittaa seksiä vaan minun mielestäni melko aikainen ikä.


    • DatsunKestää

      Mä oli saanu vain yhden kerran. Olin silloin 18 v.
      Sitten sain ajokortin ja ostin velaksi vanha datsunin.

      Aivan kamalaa ajatella kuinka paljon oli tyttöjä jotka yritti kaikin keinoin todistella alkavaa naiseuttaan.
      ..ja minäkin ihan poikanen. ja panin kun kerran uskalsin..ja olihan mulla autokin. Kova jätkä siis.

      Välttäkää paineita. Kaikki tai Paljon aikanaan.

    • 13+18

      Itsemurha-nappiani kutkuttaa, kun miehiä jää neitsyiksi ja naiset vaivaantuvat, jos seksikumppanien määrä ei ole useissa kymmenissä. Mitä minä olen 22-vuotiaana naisille, kun he aloittavat seksin 8 vuotta aikaisemmin ja naivat kaikki samoja yhden illan sankareita?

    • Arska0132

      miehenä sanoisin että kun on 30-50 kumppania takana ja ikää reilu 40, niin ainakin 4/5 olisi voinut jättää panematta, paras seksikumppani ons ellainen jsota välittääja jonka kanssa on pidempään...onhan noissa yhden yön jutuissa ollut herkullisiakin mutta pitkässä juoksussa niistä jää vain tyhjä tunne kun tunteet ja läheisyys puuttuu

    • 12+18

      Ei välttämättä johda onnelisuuteen 16-vuotiaasta kolmikymppiseksi huorata itseään baarien/piiriensä korkea arvoisimmille rattopojille. Sitten 30 jälkeen mietitään, että miksei enää saa sitä kauneinta jättipippeliä pyytämällä, ja mihin ovat kaikki miehet menneet. Miksi se rattopoika, jolle et koskaan edes tarkoittanut mitään, valitsisi enää sinut, kun nyt sinua nuoremmat samankaltaiset 20-vuotiaat huoraavat hänelle? Kaikki miehet ovat menneet sinne, että et enää huomaa 80% heistä, liian keskinkertaisia. Sellainen sykli. Taputukset tälle. Ei sovi kaikille, voi sopia jollekulle.

    • minä-itse-vain-DDD

      40v on ikää, yks kumppani josta tuli puoliso jo kauan kauan sitten. Koskaan en ole kaivannut muuta, en vaikka on monta 25v ja alle tyttöstä tarjonneet itseään, en vaikka kaveri kustansi maksullisia kaksin kappalein samaan keikkaan.

      Olen komea, pitkä, tumma ja varakas - en kuitenkaan leuhka, hyvä puhumaan naisten kanssa, en kuitenkaan lipevä. Juuri sellainen kaveri, joka klo 02 jälkeen alkoi saada baarissa ehdotuksia naisilta niin paljon, että kalenteria olisi tarvinnut ja jonotusnumerot jokaiselle.

      Silti, en kertaakaan ole katunut tai edes pohtinut asiaa, ettenkö olisi rakkaani kanssa ikuisesti.

      • Tämmösiä ihmisiä lisää

        Hattua päästä !


    • jön snöö

      On erittäin tärkeää että huorat saavat täytettä perseeseen ja tuntevat elävänsä. Kerranhan täällä eletään. Itellä tää kokemattomuus ahistanu ja kutkuttanu itsemurhaan jo pitemmän aikaa...
      Että nyt vaan kuulkaas hopi hopi panemaan kaikki että elämänilo ylläpysyy perkele!

    • Huorat harrastaa seksiä ilman sitoumuksia ja suhteita.

    • girlly91

      Onneksi omassa kaveripiirissä ei toisten kumppanien määrää kysellä tai kauhistella niiden olemattomuutta... Tosin, omaan kaveripiiriin ei kuulu monta sellaista jotka harrastaa yhdenyön suhteita, kaikki ovat sellaisia ns. kilttejä tyttöjä, joilla on pari suhdetta ollut takana tai jotka eivät ole heti hyppäämässä sänkyyn miehen kanssa.

      Mutta kun seksiä tulee joka tuutista ja sen tärkeydestä suhteessa jaksetaan toitottaa niin tuleehan siihen pienet paineet. Nykyään kun ihmisillä on kumppania valitessa se kriteeri että pitää olla hyvä seksissä ja valmis harrastamaan sitä viimeistään kolmansien treffien jälkeen jotta saisi nopeasti tietää natsaako silläpuolella. Ja jotta olisi hyvä siinä niin pitäisi olla kokemusta.

      Ja ymmärrän kyllä ap:tä, suuri kumppani määrä kun tuntuu kertovan sitä että silloin nainen vasta elää kun on villi ja vapaa ja hakee kokemuksia :P jos ei tunne tai käyttäydy tuollalailla niin tulee hieman epävarma olo.

    • vinkistä vaar.. muorin

      Siinä meillä eräskin symppis nostattamassa fiiliksiä ja itsearvostusta meille oikeesti neitsyydestä "kärsiville".

      Mielestäni huorat pitää kyll visusti seksinkin osalta ihmisyyden perustarpeet tyydytettynä. Elikkä eipä niinkään tartte vanhana katkerasti elämäänsä kelailla, katuen vajaata ihmisyyttään.

      Alottajan kaltaisille suosittelen pikaista ammatinvaihtoa... niin pääsetpähän mukavammin kattoon ittee vanhana peilistä :'D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe