Tuli siellä muutama vuosi asuttua 1990-luvun lopulla,ja silloin kyllä oli valkoisen vaarallista liikkua siellä yöaikaan. Siinä oli se yksi mamujen ravintola jossa tuli välillä käytyä,siinä ulkopuolella joutui moni asiakas mamujengin pahoinpitelemäksi. Itse jouduin ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi kerran,ilmeisesti muslimijengin taholta. Kävin poliisille tekemässä ilmoituksen vaikka ei se mitään hyödyttänyt,mutta konstaapeli sanoi että tummat aiheuttavat valtavasti ongelmia alueella.
Sitten asuin vielä kolmisen vuotta radan toisella puolella Visätrassa,siellä oli rauhallista mutta eipä ollut paljon muslimeitakaan. Tämän jälkeen muutin Helsinkiin ja nyt olen juuri 10v.asunut eräässä tavallisessa lähiössä,eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. Yölläkin on turvallista liikkua jopa yksinäisten naisten. Kaapunaisia on täälläkin jonkun verran,mutta mitään mamujengiä ei ole ja tuskin tuleekaan. Suomalaiset eivät tunnu tänne tummia haluavan.
ps.muslimi "Seijaah", ei kannata tulla sitä propagandaasi toitottamaan.
Onko flemppa eli Flemingsberg vielä turvaton paikka?
8
2578
Vastaukset
- huddingebo
Enpä oo Flempassa öisin koskaan liikkunut mutta päivisin siellä ainakin on todella rauhallista. Tai että ei peljätä tarvitse, ihmisiä kyllä riittää kun karolinska siinä vieressä. Ostarin alue siisti ja ei ainakaan muistaakseni mitänä pahempia ravintoloitakaan siinä ole, korjatkaa jos olen väärässä.
- ........
Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.
Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus. - siellä töissä
........ kirjoitti:
Joo ei päiväsaikaan flempassa ole mitään hätää,yöaika on sitten toinen juttu.
Ja eihän karolinska ole flempan vieressä,vaan Huddinge sjukhus.Kyllä se vaan on nykyään Karolinska,on jo ollut useamman vuoden joten voi tehdä pienen kävelylenkin päiväsaikaan niin on ajan tasalla!
""Karolinska Universitetssjukhuset, Huddinge
Hälsovägen, Flemingsberg""
http://www.karolinska.se/OM/Hitta-hit/- Getto jj
Flemppa on getto!
- aika hyvin
Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.
- uusiasääntöjataas
aika hyvin kirjoitti:
Joo niin on,kerran eräs taksikuski kieltäytyi ajamasta sinne mamujen pelossa,ja kuski oli itse mamu.
Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
Ei siis edes tavaratilassa sinetin alla - uusiasääntöjataas
uusiasääntöjataas kirjoitti:
Luultavasti tämä sun mamutaxikuski sattui olee velkaa tavalla tai toisella Flempan tyypeille.
Tukholman taxikuskit valehtelee jatkuvasti.
Minulle kerottiin, että Ruotsissa ei saa alkoholia saa olla autoissa ylipäänsä.
Ei siis edes tavaratilassa sinetin allaSama juttu yksityisautoilla ja takseilla
Väitti tämä herra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100