Moikka!
Olen 23-vuotias, vasta vähän aikaa Helsingissä asunut naisenalku. Minulla ei ole täällä vielä hirveästi kavereita, ja miettiessäni, mistä niitä uusia kavereita saisin, tuli mieleeni se ilmiselvä ratkaisu josta aina tähänkin asti olen kavereita saanut: partiosta.
Etsisin lippukuntaa, jossa tällainen ikäkausiohjelmasta itse jo yli kasvanut nuori aikuinen voisi löytää puuhasteltavaa ja uusia partiokavereita hyvästä johtajaporukasta. Omassa entisessä lippukunnassani olen ollut aktiivinen, vetänyt ryhmiä, järjestänyt lippukunnan retkiä, ollut hallituksessa, lpkja:na, jne.
Haluaisin löytää lippukunnan, jossa olisi mahdollisimman kotoisa olo, siksi toivoisin, että lippukunta olisi isommanpuoleinen, aktiivinen ja toiminnassa mukana niin tyttöjä kuin poikiakin, ja johtajaporukan kesken hyvä meininki ja huipputyyppejä. Olen kuullut huhuja, että pääkaupunkiseudun partiolaiset olisivat vähän sisäänpäinlämpeäviä, mutta olisi kiva, jos löytyisi lippukunta joka kutsuu uudet tekijät iloisesti mukaan!
Jos nyt mietit, että hei, meidän lippukunta on juuri tällainen, niin pistäkäähän vinkkiä!
Nuorelle aikuiselle kiva lippukunta Helsingistä?
ruskeapaitainentyttö
1
174
Vastaukset
- geaidnogaisa
Espoosta Leppävaaran vierestä löytyisi ainakin kaksi ruskeapaitaista lippukuntaa, joissa varmasti löytyisi tekemistä johtajille :) Tsekkaa Kara-Karhut tai Kilon Kipinät ja soittoa vaan lpkj:lle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877