Status B tärvelee uraputken ja monet ammattikoulutukset.

okttrtoet

Varokaa Concertan ympärillä eleleviä "hyväntekijäitä" Kahden vuoden tutkimus-
rupeamineen ja paperinivaskoiden setviminen eri virastoihin syö leivän.

Lääke pilaa totaalisesti maineen joka on edellytys ökyhintaisen lääkkeen
saamiselle. Vaativat ammattikoulutukset ja urahaaveet kaatuvat heti!
Annokset ovat suunniteltu B-ihmisen lamauttamiseksi hikisenä, pelokkaana
ja masentuneena neljän seinän sisälle pystymättä enää mihinkään.

Lääke sopisi hyvin tilapäiseen käyttöön työn tai opiskelun aikana
talven kylmettämille vilukissoille ja laihdutukseen? Vuorotyö sujuisi.
Kaikki puhe väärinkäyttöpotentiaalista tai kokaiinin kaltaisuudesta
kuuluu osana työllistävään B kusetukseen.

MIKÄLI SITÄ SAISI AJALLAAN TYÖUUPUMUKSEEN JOKA AIHEUTTAA KESKITTYMISHÄIRIÖITÄKIN EIKÄ KYMMENEN VUOTTA SIITÄ KUN APUA
ON KYSELTY YLEISLÄÄKÄREILTÄ JOIDEN LEIPÄLÄPPÄ PYSYY UMMESSA

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä sinne

Mä luulen, että sun ongelmat on ihan muualla kuin ADHD:ssä tai Concertassa. Ei pahalla.

Mun diagnoosissa ei ole paperinivaskoja, eikä lääke oo tehny musta neljän seinän sisällä hikoilevaa B-ihmistä. Päinvastoin, työkyky palautui.

Jos Concerta ei sovi sulle lääkkeenä, lopeta sen käyttö ja keskustele lääkärisi kanssa. Jos sairastat esimerkiksi kaksisuuntaista mielialahäiriötä, tarvitset tasaavat lääkkeet. Myös ADHD:een on eri tavalla toimivia lääkkeitä, esimerkiksi Strattera.

• Addinainen

Minä ainakin ilman lääkkeitä sulkeuduin paljon helpommin neljän seinän sisälle mätänemään. Lääkkeiden kanssa saa asiat hoidettua, käytyä kaupassa ja jopa muistettua, miksi sinne kauppaan meni ja mitä sieltä oli hakemassa.
        Concertan avulla olen päässyt työelämään sen sijaan, että nyhväisin kotona mitään tekemättömänä nostelemassa tukia. Nyt en saa yhteiskunnalta mitään tukia. Teen töitä, olen parisuhteessa ja maksan laskuni ajallaan. Nämä asiat ilman lääkitystä olisivat minulle huomattavasti vaikeampia.

Ja se, minkä moni unohtaa adhd-lääkkeitä parjatessaan on se, että niitä ei tarvitse syödä ikuisesti. Kun oppii lääkkeen avulla uuden toimintamallin ja toistaa sitä riittävästi, aivot oppivat tekemään saman myös ilman lääkettä. Mulla ainakin on jo tullut uusia ja parempia käyttäytymismalleja sen pohjalta, miten olen lääkittynä tehnyt asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe