Status B tärvelee uraputken ja monet ammattikoulutukset.

okttrtoet

Varokaa Concertan ympärillä eleleviä "hyväntekijäitä" Kahden vuoden tutkimus-
rupeamineen ja paperinivaskoiden setviminen eri virastoihin syö leivän.

Lääke pilaa totaalisesti maineen joka on edellytys ökyhintaisen lääkkeen
saamiselle. Vaativat ammattikoulutukset ja urahaaveet kaatuvat heti!
Annokset ovat suunniteltu B-ihmisen lamauttamiseksi hikisenä, pelokkaana
ja masentuneena neljän seinän sisälle pystymättä enää mihinkään.

Lääke sopisi hyvin tilapäiseen käyttöön työn tai opiskelun aikana
talven kylmettämille vilukissoille ja laihdutukseen? Vuorotyö sujuisi.
Kaikki puhe väärinkäyttöpotentiaalista tai kokaiinin kaltaisuudesta
kuuluu osana työllistävään B kusetukseen.

MIKÄLI SITÄ SAISI AJALLAAN TYÖUUPUMUKSEEN JOKA AIHEUTTAA KESKITTYMISHÄIRIÖITÄKIN EIKÄ KYMMENEN VUOTTA SIITÄ KUN APUA
ON KYSELTY YLEISLÄÄKÄREILTÄ JOIDEN LEIPÄLÄPPÄ PYSYY UMMESSA

2

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä sinne

      Mä luulen, että sun ongelmat on ihan muualla kuin ADHD:ssä tai Concertassa. Ei pahalla.

      Mun diagnoosissa ei ole paperinivaskoja, eikä lääke oo tehny musta neljän seinän sisällä hikoilevaa B-ihmistä. Päinvastoin, työkyky palautui.

      Jos Concerta ei sovi sulle lääkkeenä, lopeta sen käyttö ja keskustele lääkärisi kanssa. Jos sairastat esimerkiksi kaksisuuntaista mielialahäiriötä, tarvitset tasaavat lääkkeet. Myös ADHD:een on eri tavalla toimivia lääkkeitä, esimerkiksi Strattera.

      • Addinainen

        Minä ainakin ilman lääkkeitä sulkeuduin paljon helpommin neljän seinän sisälle mätänemään. Lääkkeiden kanssa saa asiat hoidettua, käytyä kaupassa ja jopa muistettua, miksi sinne kauppaan meni ja mitä sieltä oli hakemassa.
        Concertan avulla olen päässyt työelämään sen sijaan, että nyhväisin kotona mitään tekemättömänä nostelemassa tukia. Nyt en saa yhteiskunnalta mitään tukia. Teen töitä, olen parisuhteessa ja maksan laskuni ajallaan. Nämä asiat ilman lääkitystä olisivat minulle huomattavasti vaikeampia.

        Ja se, minkä moni unohtaa adhd-lääkkeitä parjatessaan on se, että niitä ei tarvitse syödä ikuisesti. Kun oppii lääkkeen avulla uuden toimintamallin ja toistaa sitä riittävästi, aivot oppivat tekemään saman myös ilman lääkettä. Mulla ainakin on jo tullut uusia ja parempia käyttäytymismalleja sen pohjalta, miten olen lääkittynä tehnyt asioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2850
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      111
      2096
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe