pumppu ei kestä

ohytok

Concertahoidon aikana urheilu on mahdotona kun syke on jo valmiiksi huipussaan ja olo tuskaisen hikinen. Alistava kahden vuoden anelu ja virastorumba latistaa entisestään syrjäytymään apteekkien iki-asiakkaaksi.
Lääkken hinta on aika kova. 50 - 100e kuukaudessa ohjeen mukaisesti
joka päivä päästä varpaisiin asti myrkytettynä.

EU:n aikana apteekeista on poistettu opiskelijoiden suosima Katovit (ei päässyt koskaan Suomeen toki) sekä toinen reseptivapaa luontaistuotekauppojen Efedriini.

2

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma muualla?

      En ihan tajua, että marisetko sitä, kun lääkettä on niin vaikea saada vai että se on vääränlaista. Tai miten anelu liittyy sairauden hoitoon. Mikä virastorumba sulla on, ja miten se liittyy lääkitykseen?

      Eihän sitä Concertaa kenenkään ole pakko syödä. Yhtään päivää, jos ei napeksi.

      Jos treenaa ja C vaikuttaa liikaa oloon, treenaa esim. aamusta ja ottaa Concertat sen jälkeen. Tai treenaa illalla, kun vaikutus on loppunut. Mulla ei vaikuta sykkeeseen ollenkaan, eikä monella muullakaan.

      Säännöllisellä lääkkeenkäyttäjällä tulee lääkekatto täyteen, eli keskimääräinen kk-hinta on 50e riippumatta annoksesta. Sen takia on ihan sama, maksaako lääke kuukaudessa satasen vai kaksi.

      Jos haluat käyttää luontaistuotteita tai "luontaistuotteita", ei siihen oo mitään estettä. Lääkkeet on lääkkeitä, huumeet on huumeita, ja niitä ei luontaispuoskarit saa myydä. Hyvä niin.

    • 105123

      Miksi vedät huumeita ylipäätänsä????? Sydänkin niistä tunnetusti kärsii ja ties vaikka pysähtyy yhtäkkisesti....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe