Concertahoidon aikana urheilu on mahdotona kun syke on jo valmiiksi huipussaan ja olo tuskaisen hikinen. Alistava kahden vuoden anelu ja virastorumba latistaa entisestään syrjäytymään apteekkien iki-asiakkaaksi.
Lääkken hinta on aika kova. 50 - 100e kuukaudessa ohjeen mukaisesti
joka päivä päästä varpaisiin asti myrkytettynä.
EU:n aikana apteekeista on poistettu opiskelijoiden suosima Katovit (ei päässyt koskaan Suomeen toki) sekä toinen reseptivapaa luontaistuotekauppojen Efedriini.
pumppu ei kestä
2
302
Vastaukset
- ongelma muualla?
En ihan tajua, että marisetko sitä, kun lääkettä on niin vaikea saada vai että se on vääränlaista. Tai miten anelu liittyy sairauden hoitoon. Mikä virastorumba sulla on, ja miten se liittyy lääkitykseen?
Eihän sitä Concertaa kenenkään ole pakko syödä. Yhtään päivää, jos ei napeksi.
Jos treenaa ja C vaikuttaa liikaa oloon, treenaa esim. aamusta ja ottaa Concertat sen jälkeen. Tai treenaa illalla, kun vaikutus on loppunut. Mulla ei vaikuta sykkeeseen ollenkaan, eikä monella muullakaan.
Säännöllisellä lääkkeenkäyttäjällä tulee lääkekatto täyteen, eli keskimääräinen kk-hinta on 50e riippumatta annoksesta. Sen takia on ihan sama, maksaako lääke kuukaudessa satasen vai kaksi.
Jos haluat käyttää luontaistuotteita tai "luontaistuotteita", ei siihen oo mitään estettä. Lääkkeet on lääkkeitä, huumeet on huumeita, ja niitä ei luontaispuoskarit saa myydä. Hyvä niin. - 105123
Miksi vedät huumeita ylipäätänsä????? Sydänkin niistä tunnetusti kärsii ja ties vaikka pysähtyy yhtäkkisesti....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998