Olen tulossa Helsinkiin ensi viikolla lomalle ja tarkoitus käydä risteilyllä tai järjestää jotain hauskanpitoa jossain, olen nuorekas 42v mies pohjoisesta, naisen seuraa siis hakemassa
Vastaukset 12
Olen naisten mieleen ulkonäöllisesti ja muissakin hommissa. Lisätietoja [email protected] jos kiinnostusta löytyy
En siis hae pelkkää seksiä vaan muutenkin hauskaa seuraa , itsekin olen mukava ja rentoa seuraa kaikin puolin (ainakin omasta mielestä:D)......
- ikävä kyllä
Ihme on jos hesasta seuraa saat on sen verran koppavia ja ylpeitä akkoja ettei mitään mahiksia
- Pöh!
ikävä kyllä kirjoitti:
Ihme on jos hesasta seuraa saat on sen verran koppavia ja ylpeitä akkoja ettei mitään mahiksia
Meinaatko, että kehä kolmosen ulkopuolella asuvat naiset olisivat helppoja ja itsetunto-ongelmista kärsiviä? :)
Ei sitä kaikille jaella, kuule...
Kyllä se taitaa yhtä vaikeaa olla joka puolella maata, mutta harvoin on ilman jäänyt :D, kokeillaan näinkin, eihän sitä koskaan tiedä mitä unohtumattomia kokemuksia voi löytyä jos ei yritä :)
Voihan sitä risteilylle mennä Turustakin jos sielläpäin ymmärtäväisempiä naisia :D
- .......
Turku Se vasta onkin suomen persreikä kaikki akat kunnon kanoja
Kyllä nyt näyttää surkealta, pitää varmaan kysellä joka kylästä risteilyseuraa kun lähtee pohjoisesta ajelemaan etelään:) tai ajaa Ruotsin kautta ;)
- pusipusi
Tule Jyväskylään täällä olis uhkea xl rouva rynkyttään sua
pusipusi kirjoitti:
Tule Jyväskylään täällä olis uhkea xl rouva rynkyttään sua
Ohi ainakin ajelen
reissumies1971 kirjoitti:
Ohi ainakin ajelen
Jäi kesken, laita sähköpostia kuvalla, saat takaisin, mitenhän sen rynkytyksen kanssa kävisi ja kuka:D
reissumies1971 kirjoitti:
Ohi ainakin ajelen
Jäi kesken, laita sähköpostia kuvalla, saat takaisin, mitenhän sen rynkytyksen kanssa kävisi ja kuka:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487