Reissumiehelle seuraa risteilylle

Olen tulossa Helsinkiin ensi viikolla lomalle ja tarkoitus käydä risteilyllä tai järjestää jotain hauskanpitoa jossain, olen nuorekas 42v mies pohjoisesta, naisen seuraa siis hakemassa

12

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen naisten mieleen ulkonäöllisesti ja muissakin hommissa. Lisätietoja [email protected] jos kiinnostusta löytyy

• En siis hae pelkkää seksiä vaan muutenkin hauskaa seuraa , itsekin olen mukava ja rentoa seuraa kaikin puolin (ainakin omasta mielestä:D)......

• ikävä kyllä

Ihme on jos hesasta seuraa saat on sen verran koppavia ja ylpeitä akkoja ettei mitään mahiksia

• Pöh!
        ikävä kyllä kirjoitti:

Ihme on jos hesasta seuraa saat on sen verran koppavia ja ylpeitä akkoja ettei mitään mahiksia

Meinaatko, että kehä kolmosen ulkopuolella asuvat naiset olisivat helppoja ja itsetunto-ongelmista kärsiviä? :)
        Ei sitä kaikille jaella, kuule...

• Kyllä se taitaa yhtä vaikeaa olla joka puolella maata, mutta harvoin on ilman jäänyt :D, kokeillaan näinkin, eihän sitä koskaan tiedä mitä unohtumattomia kokemuksia voi löytyä jos ei yritä :)

• Voihan sitä risteilylle mennä Turustakin jos sielläpäin ymmärtäväisempiä naisia :D

• .......

Turku Se vasta onkin suomen persreikä kaikki akat kunnon kanoja

• Kyllä nyt näyttää surkealta, pitää varmaan kysellä joka kylästä risteilyseuraa kun lähtee pohjoisesta ajelemaan etelään:) tai ajaa Ruotsin kautta ;)

• pusipusi

Tule Jyväskylään täällä olis uhkea xl rouva rynkyttään sua

• pusipusi kirjoitti:

Tule Jyväskylään täällä olis uhkea xl rouva rynkyttään sua

Ohi ainakin ajelen

• reissumies1971 kirjoitti:

Ohi ainakin ajelen

Jäi kesken, laita sähköpostia kuvalla, saat takaisin, mitenhän sen rynkytyksen kanssa kävisi ja kuka:D

• reissumies1971 kirjoitti:

Ohi ainakin ajelen

Jäi kesken, laita sähköpostia kuvalla, saat takaisin, mitenhän sen rynkytyksen kanssa kävisi ja kuka:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe