Nyt kun olen tätä sivua lukenut niin huomaan että täällä on enemmän niitä kirjituksia joissa haukutaan isovanhempia. Perään kuuluutan vanhempien kunnioitusta.
On ollut kauheaa seurata sivusta kuinka nyt loma-aikana vanhukset ovat surullisa siitä ettei lapset käy edes lomalla heidän luonaan. Menkää ja käykää heidän luonaan. Jos vanhusten kunto kestää niin ottakaa heidät mukaan vaikka pienelle lomamatkalle. Vai onko tärkeämpää se että pääsee kehumaan töissä kuinka taas käytiin Taimaassa tai muualla (luottokortilla tietysti) Eihän siinä olisi hohtoa jos kertoisitte että vietimme vanhusten kanssa laatuaikaa. Saimme vielä viettää ihanan loman heidän kanssaan.
Entä sitten te jotka sitten menette niiden vanhusten luo. Älkää nyt herran jestas sentään maksattako kaikkea vanhuksilla. Ei niiden pienet eläkkeet riitä sellaiseen. On järkyttävää nähdä kuinka vanhusten luo tulee 4-7 henkeä. Viedään vanhus kauppaan ja ostetaan kalleinta mitä kaupasta löytyy ja maksatetaan vanhukella pienistä eläkkeistä. Edessä onkin sitten syksy ja leipäjono vanhuksella. Raha ei riitä ruokaan eikä lääkkeisiin.
Jospa vihdoin alettaisiin olla ihmisiä, ihmisiä jotka välittää ja arvostaa vanhuksia ja heidän elämäntyötään. Jokainen äiti ja isä tekee parhaansa kasvattaessaan lastaan. Eikä meistä kukaan ole tädellinen siinä työssään. Me kun ei saada lapsen mukana käyttöohjeita lapseen eikä vanhemmuuteen. Meidän on siitä kaikkien selvittävä parhaipien kykyjemme mukaan. Jotkut onnistuu siinä paremmin kuin toiset, mutta parhaansa jokainen tekee.
Huolehditaan ja rakastetaan isovanhempiamme ja vanhuksiamme sillä eivät he ole täällä ikuisesti.
Muistakaa lähimmäisiänne rakkaudella
Kirvesmiehen muija
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208