Millaisia tilityssysteemeitä on käytössä eri kirppareilla?
Tilitykset
7
241
Vastaukset
- Anemba
Meilläpäin maksetaan kerran viikossa käteen,mukana hinta-laput.Ei kuitteja.Simppeli homma!
- Kirppu1116
Kuulostaa aika jälkeenjääneeltä systeemiltä.
- Tilityy, titityy....
Eikös jo ole yleistä, että kassa lyö pöydän numeron ja saadun hinnan tietokoneeseen. Sieltä sitten tulostetaan myyntiluvut sovittuina aikoina.
- Anemba
No minusta siinä voi huijata liikaa kun maksetaan tilille,eikä itsekirjoittamiasi hinta-lappuja palauteta.Ei tiedä että onko varastettu vai mihin joutunut sekin...
- systeemi huononi
Tämän olen itsekin todennut. Viimeksi laskin kotiin takaisin kuskaamieni tavaroiden arvon, kun olin listannut kirpparille viedyt tavarat itselleni muistiin. Summa ei tuolloin täysin täsmännyt eli on vaikea sanoa, oliko jotain varastettu vai oliko joku tavara jäänyt kirpparin nurkkiin pyörimään.
Pidin siitä vanhasta systeemistä, että sai laput itselleen. Tällöin oli helpompaa nähdä sekin, mikä tavara teki kauppansa ja mikä ei.
- Kirpparilla
Kirpparilloilla Kuopiossa ja Jyväskylässä omaa myyntiä voi seurata netistä. Edellisen myyntipäivän tuloksen näkee tuotekohtaisesti, ja kertynyttä myyntisaldoa on kiva seurata.
- Ostan ja myyn
Kirppari-Kalle on hyvä systeemi. Minulla on paraikaa kirppis ja seuraan saldoa päivittäin. Hintalaput tosin kirjoitan käsin enkä laita ylös numeroita - hintojahan muutellaan jatkuvasti, turhan työlästä.
Tulin varanneeksi kirppiksen etukäteen silloin, kun heinäkuusta ennustettiin sateista. No kyllähän tuotteita menee, mutta nihkeämmin kuin muina aikoina.
Mutta tuo Kipppari-Kalle on yksi syy siihen, että varasin kirppiksen sieltä mistä varasin. Kumma, ettei se ole laajemmin käytössä, näytti olevan kymmenkunta kirppistä, jotka sitä käyttävät. Kirpparinpito ei ole kultakaivos, joten kuluja tietysti yritetään säästää. Tosin nykyisillä pöytähionnoilla palvelun pitäisi olla parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984