"Suomi-junttikin on nyt tietämättään trendikäs", missä maassa paitsi jossain diktatuurissa kirjoitetaan tuollaista. Miksi ei voi kirjoittaa "Suomalainen on tietämättää trendikäs", vaikka sekin kyllä ylittää rasismin hiuksenhienon rajan.
Iltalehden otsikko
5
66
Vastaukset
- Rastas sentään
Ilmaisu on rasistinen.
- kyllä ärsyttää
Ja nämä lehdet ruokkivat näitä höpinöitä. Ilta-Sanomissa "Nyt puhuvat turistit, suomalaiset eivät olekaan rumia". Amerikka ja Venäjä tietävät meidän olevan hyvää soturikansaa toisin kuin norjalaisten ja tanskalaisten nössöje, kiinalaiset pitävät meitä veljinä, ainoastaan näillä seikoilla on väliä. Svekko ei omin voimin pysty toteuttamaan kansanmurhaa ja siksi se yrittää suomalaisten kansallista itsetuntoa vähättelemällä saada tänne miehitysarmeijan jonka avulla se toteuttaa.
- onneksi ei
Erkon pikku narttu ehtinyt haastatella aitoja venäläisiä. Svekot ovat hajoittava ja negatiivinen tekijä Suomessa.
- Huom.
Svekomedian svekotoimittajat ovat kuuluisia suomalaisuushalveksunnastaan. He suorastaan kilpailevat keskenään oman taustansa vähättelemisessä. Ja saavat jonkinlaista perverssiä nautintoa siitä, ressukat.
No eikä tossa ollut suomenkielinen media kyseessä? Tämä nayttää vaan että sysät kaikki meidän niskoillemme vaikka emme voi mitenkään vaikutta asiaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637042Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens424953- 792833
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422099- 191990
- 341823
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121583Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil161510- 261364
- 181341