Mistä johtuu, kun olen väsynyt tulee sellaisia poissaolo kohtauksia joita ei voi estää tulemasta. Olen jossain kellarissa ja tulee ahdistava olo enkä muista jälkeenpäin minkä takia.Kestää muutaman sekunnin. Jälkeenpäin sydän hakkaa ja on tosi huono olo. Näitä ei tule kovin usein, ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa. Johtuukohan se jostain lapsuudessa tapahtuneesta asiasta, vai mistä?
Poissaolo kohtaus
4
1172
Vastaukset
- -SH-
varmasti kääntyä neurologin puoleen,ainakin poissulkea mahd. PM-kohtaukset.
- Maza
Saattaa olla myös niskajäykkyyttä. Ehkä kumartelet siellä kellarissa ja niskan jäykkyyden takia virta pollasta hetkeksi häviää.
- Emily
tulee poissa-olo kohtauksia.. muistan kyllä asiat, mutta vajoan johonkin syvempään, vaikkei ajatuksen aihettakaan ole ja tiedän, että pitäisi keskittyä johonkin muuhun sillä hetkellä.. esim. ajaessa.
- epileptikko
poissaolokohtaukset kuuluvat epilepsiaan.kohtaustyyppejä on kolme eri lajia ja poissaolokohtaus on niistä yksi.suosittelisin kaikkia joilla kyseisiä kohtauksia on menemään lääkärin puheille.epilepsia ei ole leikin asia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760