Moi!
Minulla on SAUNALAHTI liittymä(prepaid netti tikku huawei) Aikaisemmin netti toimi hyvin, mutta nyt viime kuukauden aikana yhteys pätkii, katkeaa siis yhteys kesken surffailun, ja välillä tulee " ei mobiililaajakaista yhteyttä" .Sitten hetken kuluttua yhteys taas palaa, mutta joskus kestää kaeumminkin ennekuin yhteys taas palaa.. Tosi ärsyttävää, missä voi olla vika?
Samassa taloudessa on myös toinen saunalahti prepaid liittymä ja netti pätkii myös siinä, joten koneessani vika ei vaan olla. Onko muilla saunalahden asiakkailla tämä ongelma myöskin siis? Olisi kiva jos joku osaisi auttaa, mitä tehdä? :(
Saunalahti, yhteys pätkii koko ajan
10
497
Vastaukset
- se siitä.
Kun on paljon puhelimia linkkiaseman läheisyydessä, mokkuloita täytyy rajoittaa, ekana puhelimet, ja sitten mokkulat. Puhelimet vie kaistaa vaikka ei soiteta, pelkkä aukiolo riittää.
- lkhgjds
Ihan höpöhöpöä.
Jos puhelinliikennettä on paljon niin mokkuloiden kaistaa rajoitetaan.
Vika on todennäköisesti Saunalahden suunnalla joten ottaisin heihin yhteyttä tai tänne foorumille: http://yhteiso.elisa.fi/t5/Saunalahti/ct-p/Saunalahti
- !!!
Mokkuloita ja SIM-kortteja pitää myös irrottaa ja panna takaisin silloin, tällöin paremman kosketuksen aikaan saamiseksi.
Pieni tippa ohutta öljyä voi myös laittaa kosketus pintoihin. - 12+11
Itsellä pätkimiset loppu kun vaihdoin USB-mokkulan langattomaan Wlan mokkulaan.
Kannattaa harkita. Saunalahden perhenetin Wlan mokkula on nyt itsellä.
Laitoin USB-mokkulasta Saunalahden Sim-kortin Wlan mokkulan sisälle.
Hyvin on nyt toiminut. Ei tarvitse antaa koneelle mitään yhteyssoftia.
http://www.r-kioski.fi/Saunalahti-Prepaid-Perhenetti.372.0.html - ei dnata
Mitä mieltä ootto ollu yleisesti noita prepaid mokkulojen toimminnasta. Mun mielestä DNA on ollut aika sureka esitys. Nopeus tuo mieleeni vanhat modeemilla soittamiset palvelimeen. Onko sonerasta kokemusta kenelläkään? DNA:n tikkua oon kokeillut nyt neljällä eri paikkakunnalla ja 3g yhteys on lähinnä vitsi sillä.
- iSpy
Taitaa se sinun prepaid tikkusi olla vitsi itsessään, jos ei missään toimi vaikket sen tyyppiä kerrokkaan.
Vaikkakin 3G:n toimintaan (meillä) tuntuu vaikuttavan vesisade, puiden lehdet ja pahimpana ukkonen/salamat joka pudottaa sen (3G) pois päältä. - Huono DNA-prepaid
DNA:n prepaid mokkula on ihan fiasko!
Ensimmäiset kolme gigaa kymmenestä antaa erinomaisesti - noin 2-5 Mbit/sek., mutta sitten tapahtuu jotain dramaattista - putoaa n.0,1 - 0,2Mbit/sek. ja sillä nopeudellahan ei tee juuri mitään.
Selaimetkin ilmoittavat "yhteyttä verkkoon ei ole" tai muuta semmoista, jatkuvaa uudelleen sivujen päivittämistä.
Ainoa keino olisi ilmeisesti kuluttaa kaikki kymmenen Gigatavua dataa pois siitä liittymästä ja alkaa käyttämään kuukausimaksullista (16,90€) tiedonsiirto, joka on rajoittamattomalla nopeudella - jos on. Siinäkin saattaa olla joku kuukausi rajoitus, niin kuin DNA:lla tahtoo olla.
Tai sitten odottaa kolme kuukautta, että kortti on mennyt vanhaksi maksetun datan osalta - tästä on kuitenkin vielä kaksi kuukautta siihen, ettei koko korttia voi käyttää.
Toimii samalla lailla kuin normaalit mokkulat. Liittymä ja paikka ratkaisee itse nettiyhteyden toiminnan.
- ei dnata
Saunalahden prepaid mokkula oli kokeiluusa nyt kuukauden ja täytyy sanoa että se toimi kyllä huomattavasti paremmin kuin sen mun dna. Huono puoli on että se on rajoitettu aikaan, tiedon liikkuvuuteen kuten dna. Tuos saunalahden paketis tuli wifi mokkula, maksoi muistaakseni jossain neljän kympin paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110